-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали ДК 021:2015 - 44110000-4 (Лот1 : Асфальт ДК 021:2015 – 44113620-7; Лот 2: Бітумні матеріали ДК 021:2015 – 44113300-8)
Завершена
32 120 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 266.00 UAH
мін. крок: 0% або 266.00 UAH
Номер:
bd3cd73cca224ac2a81757d78c9cc7c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-02-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2021 00:00
Період моніторингу:
02.07.2021 15:24 - 24.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-03-15-002093-c 15.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ-1» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СБМУ «Підряд» та ПрАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір по лоту 1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 24.02.2021 б/н, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.04.2021 № 8366-р/пк-пз, тендерні пропозиції по лоту 1 товариства з обмеженою відповідальністю «АБЗ-1» (далі – ТОВ «АБЗ-1»), товариства з обмеженою відповідальністю «СБМУ «Підряд» (далі – ТОВ «СБМУ «Підряд») та приватного акціонерного товариства «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний» (далі – ПрАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 29.04.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.04.2021, протокол розкриття від 07.05.2021, повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2021, договір про закупівлю від 19.05.2021 № 90, додатковий договір від 10.06.2021 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель торги за лотом 2 відмінені електронною системою закупівель у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 4 додатку № 2 до тендерної документації Замовник передбачив підтвердження учасниками гарантії якості товару шляхом надання у складі тендерних пропозицій, зокрема, інформації про рецептурний склад товару (що планується до постачання) відповідно до типу та марки (що є предметом торгів), виданого асфальтобетонним заводом, що є виробником товару, а також: паспортів якості на запропонований товар (щодо кожної партії товару).
Учасник ТОВ «АБЗ-1» у складі тендерної пропозиції надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інші умови від 19.04.2021 № 4, якою повідомив про товар запропонований до постачання, а саме, суміші: АСГ.Др.Щ.В.НП.1.БНДА 70/100 (В-10), ДСТУ Б В.2.7-119:2011; АБбмп.КР.Щ.А.НП.БМПА 40/60-57 (А-20 МКА), ДСТУ 8959:2019; литу асфальтобетонну суміш ЛАБС - 10; суміш холодну, бітумомінеральну для цілорічного ремонту з ліквідації вибоїн покриття БРД, ДСТУ Б В.2.7-305:2015; АСГ.Др.Щ.Б.НП.1.БНДА 70/100 (Б-20), ДСТУ Б В.2.7-119:2011; АСГ.Др.Щ.А.НП.1.БНДА 70/100 (А-20), ДСТУ Б В.2.7-119:2011; АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.1.БНДА 70/100 (Г-4), ДСТУ Б В.2.7-119:2011; АСГ.Кр.Щ.А1.НП.1.БНДА 70/100 (А-40), ДСТУ Б В.2.7-119:2011.
При цьому учасник ТОВ «АБЗ-1» у складі тендерної пропозиції не надав інформації про рецептурний склад зазначених сумішей та паспорти якості на них, чим не підтвердив свою відповідність якісним характеристикам до предмету закупівлі та, що не відповідає вимогам пункту 4 додатку № 2 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АБЗ-1», як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив до оцінки.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
27.07.2021 17:37 - 11.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2021 17:37
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
Протоколи про адміністративну відповідальність від 19.10.2021 № 31/62/2021пр; № 31/63/2021пр; № 31/64/2021пр; № 31/65/2021пр; № 31/66/2021пр; № 31/67/2021пр; № 31/68/2021пр; № 31/69/2021пр; № 31/70/2021пр.
Дата відкриття провадження:
26.11.2021 00:00
Номер відкриття провадження :
758/14876/21, 758/14874/21, 758/14868/21
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України « Про публічні закупівлі» ( далі – Закон ) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» ( далі - Замовник ) UA-2021-03-15-002093-c Конструкційні матеріали ДК 021:2015 - 44110000-4 (Лот1 : Асфальт ДК 021:2015 – 44113620-7; Лот 2: Бітумні матеріали ДК 021:2015 – 44113300-8) Construction materials DK 021: 2015 - 44110000-4 (Lot 1: Asphalt DK 021: 2015 - 44113620-7; Lot 2: Bituminous materials DK 021: 2015 - 44113300-8).
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 2 до Тендерної Документації ( далі – ТД ), Замовник передбачив підтвердження учасниками гарантії якості товару шляхом надання у складі тендерних пропозицій, зокрема, інформації про рецептурний склад товару (що планується до постачання) відповідно до типу та марки (що є предметом торгів), виданого асфальтобетонним заводом, що є виробником товару. На підтвердження виконання даної вимоги, Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «АБЗ-1» (далі – ТОВ «АБЗ-1») надав протоколи, а саме: - протокол № 25.01.2021-35 Підбору складу суміші гарячої, дрібнозернистої, щільної, типу В не переривчастої гранулометрії , марки І АСГ.Др.Щ.В.НП.І.БНДА 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119:201, протокол № 25.01.2021-28/1 Підбору складу АББмп Кр.Щ.А.НП.БМПА 40/60-57 ДСТУ 8959:2019, протокол 25.01.2021 – 12/1 Підбору складу АББМП.ДР.Щ.А.НП.БМПА 40/60-57 ДСТУ 8959:2019, протокол № 20.01.2021 – 19 Підбору складу литої асфальтобетонної суміші ЛАБС-10 СОУ 42.1-37641918-106:2013, протокол № 25.01.2021 – 23 Підбору складу суміші холодної, бітумомінеральної для цілорічного ремонту з ліквідації вибоїн покриття, БРД СБМД(Р) ДСТУ Б В.2.7-305:2015, протокол № 20.01.2021 – 5 Підбору складу суміші гарячої, дрібнозернистої, щільної, типу Б не переривчастої гранулометрії, марки І АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНДА 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119:2011, протокол № 25.01.2021 – 2 Підбору складу суміші гарячої, дрібнозернистої, щільної, типу А не переривчастої гранулометрії, марки І АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНДА 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119:2011, протокол № 25.01.2021 – 8 Підбору складу суміші гарячої, піщаної, щільної, типу Г, не переривчастої гранулометрії, марки І АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І.БНДА 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119:2011, протокол № 25.01.2021 – 1 Підбору складу суміші гарячої, крупнозернистой щільної, типу А1 непереривчастої гранулометрії, марки І АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНДА 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - які містять також інформацію про рецептурний склад зазначених сумішей, що планується до постачання.
Відповідно до вимог пункту 4 та пункту 7 Додатку 2 до ТД Замовник вимагав, що кожну партію Товару повинен супроводжувати документ про якість та відповідність ДСТУ (паспорти якості, сертифікати відповідності та інше), тобто дана вимога стосується надання документів разом з товаром безпосередньо вже при виконанні умов договору. Також звертаємо Вашу увагу, що ТД не вимагалося надання Учасником паспортів якості на запропонований товар під час подання тендерної пропозиції.
Підсумовуючи вище викладене, повідомляємо, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «АБЗ-1» повністю відповідає вимогам Замовника, та надав усю необхідну інформацію відповідно до ТД. Тому рішення про допущення тендерної пропозиції до аукціону ТОВ «АБЗ-1» даної закупівлі є повністю законним та обґрунтованим і підстави для розірвання укладеного в результаті проведеної закупівлі Договору з ТОВ «СБМУ «Підряд» - відсутні.
Також звертаємо увагу, що укладений договір містить вичерпний перелік умов щодо його розірвання, та може мати негативні фінансові наслідки для Замовника у разі звернення ТОВ «СБМУ «Підряд» до суду.
Дата публікації звіту:
29.07.2021 16:14
Запити/Пояснення
Номер:
74a5366ae3ba4ef0a922d7c6b6d690eb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2021 18:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі конструкційних матеріалів, 2 лоти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-15-002093-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
30f1b7b212f748ccaf9a8bd6e07cc307
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.07.2021 16:02
Опис:
Директору Департаменту фінансового
контролю у сфері закупівель
Сергію ЧЕРНЕГА
Про надання пояснення
Технічні та якісних характеристики предмета закупівлі UA-2021-03-15-002093-c Конструкційні матеріали ДК 021:2015 - 44110000-4 (Лот1 : Асфальт ДК 021:2015 – 44113620-7; Лот 2: Бітумні матеріали ДК 021:2015 – 44113300-8) Construction materials DK 021: 2015 - 44110000-4 (Lot 1: Asphalt DK 021: 2015 - 44113620-7; Lot 2: Bituminous materials DK 021: 2015 - 44113300-8) були складенні за для вчасного та якісного виконання робіт з поточного (дрібного, середнього) ремонту відповідно затвердженого Наказу ДТІ № Н-46 від 02.03.2021 р, а також розроблених кошторисів на основі дефектних актів.
Розмір бюджетного призначення визначається на підставі наступних документів:
- лімітних довідок про бюджетні асигнування та кредитування на 2021 рік на підставі рішення Київської міської ради про бюджет м. Києва на 2021 рік від 24.12.2020 р.
- плану використання бюджетних коштів на 2021 р. ШЕУ Подільського району
- коштів отриманих на розрахунковий рахунок нашого підприємства від наданих послуг стороннім організаціям .
Розрахунки вартості проведено на підставі документів, а саме цінових пропозицій які додаються.
Посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://kyivaudit.gov.ua/.