• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування та поточний ремонт транспортних засобів ОКНП "Чернівецький ОЦЕМД та МК")

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер: 26e651ff1c6a4f4abcc8fda46d782dcc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-13-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 13.05.2021 15:41 - 04.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2021 № 316 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13 травня 2021 року № 316 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2021-03-28-000283-b від 13.03.2021 – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.03.2021 (далі – тендерна документація); звернення до замовника від 18.03.2021, відповідь Замовника від 23.03.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТИАВТОЦЕНТР», Фізичної особи-підприємця Щупачинський В.В. (далі – ФОП Щупачинський В.В.), Товариства з обмеженою відповідальністю «БУКОВИНА-АВТО», Приватного підприємства виробничо-комерційна фірма «Б.К.О» (далі – ПП ВКФ «Б.К.О»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ФОП Щупачинський В.В. від 02.04.2021; інформація про аномально низьку ціну тендерної пропозиції ФОП Щупачинський В.В., визначену електронною системою закупівель; рішення уповноваженої особи від 02.04.2021 (протокол №1), від 06.04.2021 (протоколи №2 і №3); повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2021; договір від 21.04.2021 №87; пояснення Замовника із документами, наданими через електронну систему закупівель 14.05.2021. В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей (далі – Повідомлення) зазначив виявлені невідповідності у документах та інформації тендерної пропозиції учасника ФОП Щупачинського В.В., а саме: не накладення на пропозицію КЕП, відсутності листа-гарантії про те, що учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції, які не відносяться до передбачених пунктами 1 і 2 частини шістнадцятої статті 29 Закону невідповідностей щодо яких оприлюднюється таке повідомлення. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацювали автоматичні індикатори ризику (RISK-2-4) не підтверджено.
Період усунення порушень: 20.05.2021 14:52 - 04.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2021 14:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник надає аргументовані заперечення, а саме керуючись п. 7 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» у встановлені Законом строки (протягом одного дня з дня його затвердження) Уповноваженою особою підготовлено протокол № 2 від 06.04.2021 року щодо відхилення відхилення пропозиції учасника ФОП Щупачинський В.В., керуючись положенням абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». В електронному форматі протоколу зазначена дата від 03.04.2021 у зв’язку з використанням попереднього шаблону «Протоколу №1» від 02.04.2021, однак публікувати 03.04.2021 протоколу є неможливим у зв’язку з наданням системою зобовязання надання пояснення щодо Обґрунтування аномально низької ціни до 06 квітня 2021 00:00. Надається оригінал Протоколу про прийняте рішення. 2. Замовник під час розгляду пропозиції учасника ПП "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "Б.К.О.", підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також іншим вимогам та умовам Тендерної документації не встановлено. 2.1. Стосовно аналогічного договору повідомляємо, що згідно вимог ст. 16 Закону не встановлено надання аналогічних договорів в повному обсязі з усіма Додатками та/або Додатковими угодами. Крім того повідомляємо, що вищезазначені договори укладені з нашою установою, які є в публічному доступі в повному обсязі та в Замовник має оригінали в наявності. 2.2. Наголошуємо, що учасником завантажено файл під назвою «Довідка про всі витрати.pdf» № 13 від 25.03.2021 року, в якій зазначено інформацію, що учасник несе всі витрати. Додатково зазначаємо, що учасником надано у складі пропозиції файл «Тендерна пропозиція ).pdf» в абзаці 2 якої зазначено наступне: Вивчивши тендерну документацію, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у тендерній документації та за ціною, що наведена нижче. Також Звертаємо увагу, що в Тендерній документації не встановлено вимогу, про зобовязання учасника надання документу у вигляді листа гарантії та/або довідки. 2.3. Учасником виконано вимогу про надання Витяг/Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Таким чином у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника згідно положення ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 25.05.2021 21:43

Запити/Пояснення