-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Тендерні пропозиції готуються та подаються українською мовою. Детальна інформація міститься у тендерній документації.
Завершена
1 088 860.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 888.60 UAH
мін. крок: 1% або 10 888.60 UAH
Номер:
9984e1ade2874c179ea9c92512e64599
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-13-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2021 00:00
Період моніторингу:
13.09.2021 15:48 - 05.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.09.2021 № 561
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.09.2021 № 561
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-12-005535-c 12.03.2021 RISK-2-16
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 12.03.2021 № 13), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ», ТОВ «УКРЕКОЛОГІСТИКА», ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ», ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», витяги з протоколів засідання тендерного комітету від 02.06.2021 № 34, від 03.06.2021 № 35, договір від 22.06.2021 № 13-145-01-21-01226, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.09.2021.
Замовником правомірно відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ», ТОВ «УКРЕКОЛОГІСТИКА» з причин вказаних у протоколі розгляду тендерних пропозицій, що оприлюднений 26.04.2021.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» відхилена на підставі пункту 3 частини першої статті 31 Закону у зв’язку з відмовою переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Копію листа від 02.06.2021 № 020621/01 про відмову даного учасника від підписання договору Замовником долучено до пояснень.
Замовником правомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником (витяг з протоколу від 03.06.2021 № 35).
Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» укладено договір від 22.06.2021 № 13-145-01-21-01226.
Ознаки ризику RISK-2-16 підтверджено.
Період усунення порушень:
24.09.2021 13:00 - 30.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2021 13:00
Запити/Пояснення
Номер:
bf2bb89de91a43ffbed9ffa6e3b7ec3b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2021 11:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з вивезення та подальшої утилізації, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних відходів ВП АЕС, ВП АЕМ, ВП СГ (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-03-12-005535-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
a074d05824fd419ca40b921e7d05ac5f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ членів тендерного комітету ВП «Складське господарство» на запит ДАСУ №UA-M-2021-09-13-000028 по відкритих торгах №UA-2021-03-12-005535-c згідно ДК 021-2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення та подальшої утилізації, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних відходів ВП АЕС; ВП АЕМ; ВП СГ)
Дата опублікування:
22.09.2021 09:50
Опис:
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" є максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до виробничих та організаційно-розпорядчих документів Замовника, з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, на підставі отриманих комерційних пропозицій потенційних постачальників.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі послуги по відкритих торгах №UA-2021-03-12-005535-c на тему: «Послуги з вивезення та подальшої утилізації, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних відходів ВП АЕС; ВП АЕМ; ВП СГ» розроблялася та затверджувалася інформативна довідка. Інформативна довідка по закупівлі №UA-2021-03-12-005535-c розроблялась таким чином: ціни зазначені у Джерелі 1-3 взяті з комерційних пропозицій потенційних надавачів послуги; ціни зазначені у Джерелі 4 взяті з двох останніх аналогічних договорів ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом» (у випадку однакової позиції ціна бралась найменша). Після занесення даних, в колонку «ціна за одиницю» проставлялась найменша ціна з джерел 1-4 та перемножувалась на об’єм. Сума всіх позицій була визначена як очікувана вартість закупівлі.
Крім того, для оперативного вивезення нерадіоактивних відходів, що утворюються від виробничої діяльності ВП АЕС, ВП АЕМ, ВП СГ, з метою виконання «Програми природоохоронної діяльності ДП «НАЕК «Енергоатом» на 2020-2022 роки» ПМ-Д.0.18.195-19, ВП «Складське господарство» було надіслано лист № 45/0-274 від 16.02.2021р. про розгляд та погодження запиту щодо виробничої необхідності закупівлі послуги із вивезення та подальшої утилізації відходів ВП АЕС; ВП АЕМ; ВП СГ. А листом №01-2452/06-вих від 23.02.2021р. надійшло погодження запиту по даній закупівлі. Щодо розміру бюджетного призначення, то слід відзначити, що джерелом фінансування для закупівлі послуги по відкритих торгах №UA-2021-03-12-005535-c згідно ДК 021-2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивезення та подальшої утилізації, оброблення, видалення, знешкодження небезпечних відходів ВП АЕС; ВП АЕМ; ВП СГ) був власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) ДП «НАЕК «Енергоатом».
Технічна специфікація (Додаток №2 до тендерної документації) по закупівлі даної послуги складена на підставі та за формою наведеною у наказі ДП «НАЕК «Енергоатом» від 15.04.2020 №294 (зі зміною наказ від 08.05.2020 №338) та відповідно вимог Закону України “Про охорону навколишнього природного середовища”, Закону України “Про відходи”, а також Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, статтею 17 Закону України «Про відходи» визначено обов’язок суб’єкта господарської діяльності у сфері поводження з відходами здійснювати організаційні, науково-технічні та технологічні заходи для максимальної утилізації відходів, реалізації чи передачі їх іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням, обробленням та утилізацією відходів, а також забезпечувати за власний рахунок екологічно обгрунтоване видалення тих відходів, що не підлягають утилізації.
Посилання щодо оприлюднення обґрунтувань технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості по відкритих торгах №UA-2021-03-12-005535-c розміщено на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» за посиланням: https://www.energoatom.com.ua/uploads/2021/Обгрунтування тех. та якісн. характеристик.pdf
Слід відмітити, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» по відкритих торгах №UA-2021-03-12-005535-c було відхилено рішенням тендерного комітету в зв’язку з тим, що він відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації (лист Вхідний №1079 від 02.06.2021р.).