-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп*ютерне обладнання
Завершена
993 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 969.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 969.50 UAH
Номер:
5548b5d711d848c89be0b4f2436e9307
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-14-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2021 00:00
Період моніторингу:
14.05.2021 15:26 - 05.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.05.2021
№ 311
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.05.2021 № 311.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-03-12-011091-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог частини 3 статті 17 та частини 4 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Новогуйвинської селищна рада Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ФОП «ЖУРАВСЬКА АЛІНА ЧЕСЛАВІВНА», ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА», тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Кирилюк Людмила Борисівна, протоколи прийняття рішення посадовою особою від 01.04.2021 року № 71, від 05.04.2021 року № 74 та від 06.04.2021 року № 75, повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2021 року, договір про закупівлю товару від 21.04.2021 року № 23 та додаткову угоду від 27.04.201 року № 1.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено ряд порушень, а саме:
- на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічні вимоги Замовника в тендерній документації (Додаток № 4 до тендерної документації) містять посилання на конкретні торгові марки та виробника («Microsoft», «ASUS», «Powercube/ Gembird» ) з виразом або «еквівалент» без обґрунтування необхідності такого посилання;
- на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
04.06.2021 15:14 - 19.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2021 15:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-03-12-011091-b, уважно вивчила зауваження щодо виявлених порушень під час проведення процедури закупівлі, взяла їх до уваги та відповідно до зобов’язання, повідомляю про вжиття заходів по не допущенню виявлених порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
08.06.2021 16:52