• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Прибирання доріг та тротуарів ручним способом з вивозом сміття

Послуги надаються з урахуванням охоплення території Центрального району м. Миколаєва Миколаївської області.

Завершена

3 992 350.00 UAH з ПДВ
Номер: bf53e9304507408dbde84f0c9ac21054
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-09-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.06.2021 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 09.06.2021 17:18 - 03.07.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: НАКАЗ 09.06.2021 №298 Дніпро Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.06.2021 №298 Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу 1. UA-2021-03-12-004855-c, Прибирання доріг та тротуарів ручним способом з вивозом сміття, яка проводиться Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради;
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 66) 993-89-34, nauashviliivan@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Порушення законодавства про закупівлі відсутні.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «22» червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, укладений договір за результатами процедури. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2021, договір з ТОВ "ЕСКРОУ ПЛЮС" від 23.03.2021 № 28. Обґрунтуванням застосування Замовником переговорної процедури закупівлі зазначено пункт 1 частини 2 статті 40 Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яким визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. В ході моніторингу встановлено, що електронна система prozorro.gov.ua містить інформацію щодо проведення Замовником процедур відкритих торгів (UA-2021-02-04-003261-с та UA-2021-02-22-008331-b) за предметом прибирання доріг та тротуарів ручним способом з вивозом сміття (ДК 021:2015: 90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Прибирання доріг та тротуарів ручним способом з вивозом сміття)), очікуваною вартістю 3 992 350,00 гривень. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Період усунення порушень: 23.06.2021 09:27 - 30.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2021 09:27