• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: d4311d42464b48baa5e311b219008744
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-19-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.07.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 19.07.2021 14:27 - 10.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 19.07.2021 №455 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.07.2021 №455 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 21 659 680,20UAH UA-2021-03-12-009068-b 12.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм, передбачених пунктами 5, 6 та 12 частини першої статті 17 Закону та пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СМ-РЕМБУД», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК-БУДГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції від 23.01.2021 року) (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А4150 (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «СМ-РЕМБУД» та ТОВ «БК-БУДГРУП», протокольні рішення від 02.04.2021 №12 та № 16, звернення учасників за роз’ясненням щодо тендерної документації, відповіді Замовника, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 23.04.2021 № 17. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено посади посадових осіб Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Замовник у пункті 5 розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначив, що Учасник-Переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику наступні документи, а саме: «п.5 чи п.6 та п.12 статті 17 - Документ, виданий відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України (Національної поліції) фізичній особі яка є учасником або службовій (посадовій) особі учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, для підтвердження інформації, що її не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаних з хабарництвом та відмиванням коштів, шахрайством), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Вищезазначене не відповідає вимогам, встановленим пунктами 5, 6 та 12 частини першої статті 17 Закону, якою передбачено, що «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: - фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Таким чином, Замовником допущено порушення норм, встановлених пунктами 5, 6 та 12 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 28.07.2021 16:56 - 12.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2021 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Військовою частиною А4150 розглянуто Висновок про результати моніторингу № UA-M-2021-07-19-000036 процедури закупівлі № UA-2021-03-12-009068-b Західного офісу Держаудитслужби опублікований в електронній системі закупівель. Військова частина А4150 зобов’язується вжити усіх необхідних дій для виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, вказаних у Висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби № UA-M-2021-07-19-000036. Крім того гарантуємо враховувати у подальшому норми пунктів пунктами 5, 6 та 12 частини першої статті 17 Закону та пункту 17 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при опублікуванні оголошення про проведення закупівлі та неухильно їх дотримуватись.
Дата публікації звіту: 02.08.2021 15:19