• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 15540000-5 «Сирні продукти» (сир не менше 50% жирності; кисломолочний сир 9% жирності)

Усі документи, що мають відношення до даної процедури, підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника

Торги не відбулися

571 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 856.20 UAH
Номер: da9d3c6865694bf9b2dc8ceaec08d084
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.04.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 06.04.2022 10:02 - 29.04.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.04.2022 № 97 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби 05.04.2022 № 97 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-03-12-008676-b, 12.03.2021, дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 935-45-09, viacheslav.khomenko_@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності виконання рішення Колегії АМКУ встановлено порушення абзацу 3 частини сімнадцятої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни закупівлі встановлено порушення абзацу 1 частини сьомої статті 32 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом інформування органу оскарження через доступний функціонал кабінету Замовника виконання рішення для подальшої можливості автоматичної відміни тендеру електронною системою закупівель, а також вжиття заходів недопущення порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасність виконання та оприлюднення виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ); своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю; наявності підстав для відміни закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-03-12-008676-b; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноважених осіб від 12.03.2021 № 41; тендерні пропозиції учасників ФОП Випущенко Людмила Миколаївна, ФОП Марченко Віта Олександрівна; скарга учасника ФОП Марченко Віти Олександрівни; рішення Колегії АМКУ № 10117-р/пк-пз від 07.05.2021; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 23.02.2022. В електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював автоматичний індикатор ризику RISK 1-13 – «Невиконання замовником рішення органу оскарження». Моніторингом питання своєчасності виконання рішення Колегії АМКУ та оприлюднення виконання такого рішення в електронній системі закупівель встановлено, що Замовник протоколом № 63 від 21.05.2021 уповноваженими особами з питань здійснення процедур закупівель А.В. Соловей, О.М. Микитенко прийнято рішення про скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «МОЛОКІНІ», що було визначене протоколом № 51 від 01.04.2021. Таким чином, замовником виконано рішення Колегії АМКУ № 10117 -р/пк-пз від 07.05.2021 щодо зобов’язання скасувати рішення про визначення ТОВ «МОЛОКІНІ» переможцем процедури закупівлі. Отже, дані автоматичного індикатору ризиків RISK 1-13 – «Невиконання замовником рішення органу оскарження», що спрацював в електронному кабінеті щодо даної процедури закупівлі не підтверджено. Нормами абзацу 3 частини сімнадцятої статті 18 Закону визначено наступне: «У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження». Замовник здійснив опублікування в електронній системі закупівель протоколу № 63 від 21.05.2021, чим фактично виконав рішення Колегії АМКУ, проте не проінформував орган оскарження через доступний функціонал кабінету Замовника, що в свою чергу призвело до порушення вищезазначеної норми законодавства та унеможливило автоматичну відміну тендеру майданчиком, як результат відхилення Замовником всіх тендерних пропозицій учасників. Також, на порушення абзацу 1 частини сьомої статті 32 Закону, в якій зазначено: «У разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення», Замовником не опубліковано в електронній системі закупівель рішення про визнання тендеру, як такого, що не відбувся. Пунктом 3 частини VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника передбачено, що «…Ненадання учасником підписаного проекту договору або його окремих положень із додатковим наданням змістовного пояснення або пропозиції з обґрунтуванням внесення пропонуємих змін до окремих його положень у вигляді інформаційного листа в складі тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції, призводить до відхилення такої пропозиції відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону.». В той же час, вичерпна інформація щодо підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників наведена в статті 31 Закону. Вищезазначене є порушенням абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення замовником до тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Слід вказати, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «МОЛОКІНІ» в ході моніторингу не розглядалась, оскільки була предметом розгляду Колегії АМКУ в ході розгляду скарги ФОП Марченко Віта Олександрівна з винесеним рішенням № 10117 -р/пк-пз від 07.05.2021.
Період усунення порушень: 08.04.2022 10:50 - 23.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2022 10:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти молоді та спорту Карлівської міської ради інформує про неможливості усунення виявлених порушення по закупівлі UA-2021-03-12-008676-b з причин: 1) Звільнення уповноважених осіб відповідальних за публічні закупівлі 25.02.2022 року, які не здійснили передавання поточних справ новоприйнятим працівникам; 2) Введенні воєнного стану та з причин не своєчасного отримання новопризначеними уповноваженими особами КЕП для доступу до електронного майданчику закупівель (в лютому-червні 2022 року орган, що видає електронні підписи, видачу КЕП не здійснював, також виникла проблема в оплаті за виготовлення ключів, так як відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 590 від 09.06.2022 р. «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» оплата за даний вид послуг не здійснюється).
Дата публікації звіту: 04.08.2022 10:57

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionCancelled: Так
  • other: Так
Опис: На виконання зобов'язань, наданих у висновку, замовником усунуто виявлені порушення, шляхом оприлюднення від 01.09.2022 виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відмінено процедуру закупівлі UA-2021-03-12-008676-b.
Дата публікації: 02.09.2022 08:58
Номер: 237a515a36114cc1a723f373e94f8c82
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-17-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.02.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 17.02.2022 16:08 - 15.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.02.2022 № 62 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.02.2022 № 62 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2021-03-12-008676-b 12.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані – станом на 23.02.2022 порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради на 2021 рік.
Період усунення порушень: 04.03.2022 23:18 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2022 23:18

Запити/Пояснення