-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 15540000-5 «Сирні продукти» (сир не менше 50% жирності; кисломолочний сир 9% жирності)
Усі документи, що мають відношення до даної процедури, підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Торги не відбулися
571 240.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 856.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 856.20 UAH
Номер:
da9d3c6865694bf9b2dc8ceaec08d084
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2022 00:00
Період моніторингу:
06.04.2022 10:02 - 29.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.04.2022 № 97
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
05.04.2022 № 97
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-03-12-008676-b, 12.03.2021, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності виконання рішення Колегії АМКУ встановлено порушення абзацу 3 частини сімнадцятої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни закупівлі встановлено порушення абзацу 1 частини сьомої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом інформування органу оскарження через доступний функціонал кабінету Замовника виконання рішення для подальшої можливості автоматичної відміни тендеру електронною системою закупівель, а також вжиття заходів недопущення порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасність виконання та оприлюднення виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ); своєчасності надання відповіді замовником на запит органу державного фінансового контролю; наявності підстав для відміни закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-03-12-008676-b; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноважених осіб від 12.03.2021 № 41; тендерні пропозиції учасників ФОП Випущенко Людмила Миколаївна, ФОП Марченко Віта Олександрівна; скарга учасника ФОП Марченко Віти Олександрівни; рішення Колегії АМКУ № 10117-р/пк-пз від 07.05.2021; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 23.02.2022.
В електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював автоматичний індикатор ризику RISK 1-13 – «Невиконання замовником рішення органу оскарження».
Моніторингом питання своєчасності виконання рішення Колегії АМКУ та оприлюднення виконання такого рішення в електронній системі закупівель встановлено, що Замовник протоколом № 63 від 21.05.2021 уповноваженими особами з питань здійснення процедур закупівель А.В. Соловей, О.М. Микитенко прийнято рішення про скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «МОЛОКІНІ», що було визначене протоколом № 51 від 01.04.2021. Таким чином, замовником виконано рішення Колегії АМКУ № 10117 -р/пк-пз від 07.05.2021 щодо зобов’язання скасувати рішення про визначення ТОВ «МОЛОКІНІ» переможцем процедури закупівлі.
Отже, дані автоматичного індикатору ризиків RISK 1-13 – «Невиконання замовником рішення органу оскарження», що спрацював в електронному кабінеті щодо даної процедури закупівлі не підтверджено.
Нормами абзацу 3 частини сімнадцятої статті 18 Закону визначено наступне: «У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження».
Замовник здійснив опублікування в електронній системі закупівель протоколу № 63 від 21.05.2021, чим фактично виконав рішення Колегії АМКУ, проте не проінформував орган оскарження через доступний функціонал кабінету Замовника, що в свою чергу призвело до порушення вищезазначеної норми законодавства та унеможливило автоматичну відміну тендеру майданчиком, як результат відхилення Замовником всіх тендерних пропозицій учасників.
Також, на порушення абзацу 1 частини сьомої статті 32 Закону, в якій зазначено: «У разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення», Замовником не опубліковано в електронній системі закупівель рішення про визнання тендеру, як такого, що не відбувся.
Пунктом 3 частини VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника передбачено, що «…Ненадання учасником підписаного проекту договору або його окремих положень із додатковим наданням змістовного пояснення або пропозиції з обґрунтуванням внесення пропонуємих змін до окремих його положень у вигляді інформаційного листа в складі тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції, призводить до відхилення такої пропозиції відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону.». В той же час, вичерпна інформація щодо підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників наведена в статті 31 Закону.
Вищезазначене є порушенням абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення замовником до тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Слід вказати, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «МОЛОКІНІ» в ході моніторингу не розглядалась, оскільки була предметом розгляду Колегії АМКУ в ході розгляду скарги ФОП Марченко Віта Олександрівна з винесеним рішенням № 10117 -р/пк-пз від 07.05.2021.
Період усунення порушень:
08.04.2022 10:50 - 23.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2022 10:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти молоді та спорту Карлівської міської ради інформує про неможливості усунення виявлених порушення по закупівлі UA-2021-03-12-008676-b з причин:
1) Звільнення уповноважених осіб відповідальних за публічні закупівлі 25.02.2022 року, які не здійснили передавання поточних справ новоприйнятим працівникам;
2) Введенні воєнного стану та з причин не своєчасного отримання новопризначеними уповноваженими особами КЕП для доступу до електронного майданчику закупівель (в лютому-червні 2022 року орган, що видає електронні підписи, видачу КЕП не здійснював, також виникла проблема в оплаті за виготовлення ключів, так як відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 590 від 09.06.2022 р. «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» оплата за даний вид послуг не здійснюється).
Дата публікації звіту:
04.08.2022 10:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
На виконання зобов'язань, наданих у висновку, замовником усунуто виявлені порушення, шляхом оприлюднення від 01.09.2022 виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відмінено процедуру закупівлі UA-2021-03-12-008676-b.
Дата публікації:
02.09.2022 08:58
Номер:
237a515a36114cc1a723f373e94f8c82
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-17-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.02.2022 00:00
Період моніторингу:
17.02.2022 16:08 - 15.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.02.2022 № 62
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 17.02.2022 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2021-03-12-008676-b 12.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані – станом на 23.02.2022 порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради на 2021 рік.
Період усунення порушень:
04.03.2022 23:18 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 23:18
Запити/Пояснення
Номер:
b268ebf03ccf4c01b0f1247bda863bbb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2022 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 571 240,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-12-008676-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином забезпечено виконання вимог Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
15793d49d8314aa59449afa4490678af
Назва:
Відповідь Замовника
Дата опублікування:
23.02.2022 14:11
Опис:
Визначення Замовником очікуваної вартості предмету закупівлі відбувається, шляхом залучення відповідних фахівців Замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені. Даним питанням займається працівник централізованої бухгалтерії відділу, відповідальний за харчування, який на основі моніторингу цін на ринку та загальнодоступної інформації, щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах за результатами аналізу ціни попередніх власних закупівель Замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" вираховує обсяг продуктів згідно норм, меню та технологічних карток, необхідних для забезпечення учасників освітнього процесу відповідними продуктами харчування на рік. Також по кількості продуктів харчування беруться до уваги дані закладів освіти, які кожного місяця звітують бухгалтеру про обсяг споживання продуктів харчування за звітний період (один місяць). Після цього, узагальнена інформація з кількістю та загальною сумою закупівлі передається для проведення процедур закупівель, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо відображення інформації на сайті повідомляємо, що при оприлюднені інформації по закупівлі було заповнене відповідне поле в системі (скрин екрана з прикладом електронного поля додається), але в силу того, що на момент оголошення офіційний сайт відповідальною особою відділу та відповідною організацією був в процесі створення(Договір про надання послуг №3165 від 12.08.2021 року дані заповнені при оголошенні не перенеслися. Майданчик при заповнені даної інформації не переносить ці дані в систему "Prozorro"(інструкція з майданчику додається)
Номер:
554e29fd0e4046dc83772fc5fadeed37
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2022 11:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2022 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 276 571240,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-12-008676-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- з яких причин в електронній системі закупівель після виконання рішення АМКУ відсутні будь-які рішення замовника щодо подальшого проведення закупівлі «Сирні продукти»?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1c5ba9db7a124e62b7ca332bdbda69ba
Назва:
Відповідь Замовника
Дата опублікування:
23.02.2022 11:31
Опис:
Відділом освіти, молоді та спорту на виконання рішення АМКУ протоколом №63 від 21 травня 2021 року було скасовано рішення про визнання переможцем ТОВ «Молокіні» (протокол №51 від 01 квітня 2021 року).
Наступною економічно вигідною пропозицією в системі закупівель визначено пропозицію Фізичної особи-підприємця Випущенко Людмили Миколаївни на суму 385 000, 00 грн. На виконання ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Дану вимогу було направлено, згідно Закону, в електронній системі закупівель, але відповіді надано не було.
Тому замовник вирішив відхилити аномально низьку тендерну пропозицію ТОВ Випущенко Л. М. у зв’язку з ненаданням у встановлений строк належного обґрунтування вказаної у пропозиції ціни або вартості. (Протокол 64 від 26 травня 2021 року)
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник перейшов до наступної найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме ФОП «Марченко В. О» та встановлено, що учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.(протокол №65 від 27 травня 2021 року)
Усі протоколи після прийняття уповноваженими особами рішення були завантажені в систему закупівель та підписані ЕЦП, на підтвердження цього факту долучаємо до даної відповіді Протокол розкриття тендерних пропозицій та скрин екрану з системи з підтвердженням дискваліфікації усіх учасників даної процедури закупівлі.
Керуючись ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» (відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся) тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Аналізуючи вищезазначену інформацію, Замовник вважає, що прийняв усі необхідні рішення стосовно учасників даної закупівлі (відхилив пропозиції) та в подальшому (згідно ст. 32 Закону) закупівлю повинна електронна система закупівель відмінити автоматично (без участі Замовника). При звернені стосовно автоматичної відміни тендеру до служби підтримки майданчику, Замовнику було надано інформацію про автоматичну відміну тендеру після закінчення періоду оскарження.
Номер:
83fea78c38fc4efcafd30c7755c34be9
Назва:
НАКАЗ
Дата опублікування:
25.02.2022 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2022 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ВІД 24.02.2022 № 34 "ПРО ЗУПИНЕННЯ ЗАХОДІВ ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ"