-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Крани кульові, автоматичні повітря-випускники, затвори поворотні дискові, засувки, фільтри (Код ДК 021:2015: «42130000-9» – «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої («42131260-6» - «Кульові крани», «42131280-2» - «Дискові поворотні затвори», «42131147-8» - «Запобіжні клапани», «42131230-7» - «Засувки»))
Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул.О.Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Завершена
4 205 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.7% або 71 500.00 UAH
мін. крок: 1.7% або 71 500.00 UAH
Номер:
7b0c6126360d48c2ae49361057a30b75
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
11.06.2021 10:40 - 07.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 №365
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 10.06.2021 №365
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18.UA-2021-03-12-002554-b 12.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення такого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11 березня 2021 року №682, тендерну пропозицію ТОВ «НКП «ДНІПРО», протокол засідання тендерного комітету від 05 квітня 2021 року №682, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки товару від 23 квітня 2021 року №363, звіт про результати проведення процедури від 23 квітня 2021 року та пояснення від 23 червня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року №610/34893 (далі – Порядок №1082) в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
02.07.2021 17:43 - 17.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2021 17:43
Оскарження висновку в суді
Опис:
14.07.21 Комунальним підприємством теплових мереж "Черкаситеплокомуненерго" Черкаської міської ради подано до Черкаського окружного адміністративного суду адміністративний позов "Про визнання протиправним та скасування індивідуального акта"
Дата публікації:
15.07.2021 13:37
Дата відкриття провадження:
14.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
580/4911/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» не погоджується з висновком Північного офісу Держаудитслужби щодо порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), а саме, що в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Основним законодавчим актом, що регулює діяльність підприємств, установ та організацій у сфері закупівель є Закон України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог п. 2 ч. 2 ст. 21 зазначеного Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів в обов’язковому порядку повинні бути зазначені найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; очікувана вартість предмета закупівлі; строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; кінцевий строк подання тендерних пропозицій; умови оплати; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); дата та час розкриття тендерних пропозицій; розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).
Таким чином, Замовником закупівлі КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» в повному обсязі дотримано вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо змісту оголошення про закупівлю.
Щодо висновку, на вашу думку, про порушення Замовником вимог п.14 Порядку №1082 при оголошенні закупівлі в частині «в окремих електронних полях зазначається інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» повідомляю, що Замовником в оголошенні відкритих торгів зазначені коди, згідно Єдиного закупівельного словника, що найбільше відповідають тій чи іншій назві товару, зокрема: 42131260-6 - кульові крани, 42131280-2 - дискові поворотні затвори, 42131147-8 - запобіжні клапани, 42131230-7 – засувки та 42130000-9 - арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої. Код 42130000-9 найбільше відповідає товару «Фільтри», так як в складі коду відсутній підкод для товару «Фільтри», а сам код 42130000-9 містить назву «…та подібні пристрої», що найкраще підходить по визначенню до відповідного товару .
Звертаю вашу увагу, що Єдиний закупівельний словник не містить вичерпної інформації щодо всіх номенклатурних назв товарів, які є предметом закупівлі, і, наразі, тендерному комітету складно визначитися з кодами, що найкраще підходять по назві товару/послуги. Як приклад: код товару 44440000-6 – вальниці містить всього два підкоди: 44441000-3 – мікрокульки та 44442000-0 – роликові вальниці. Враховуючи те, що вальниці поділяються на: кулькові, роликові та ковзання та інші, а підкод 44442000-0 містить назву «роликові вальниці», у Замовників не має можливості визначити правильний підкод для товарів, наприклад, «вальниці для ковзання та кулькові», так як його не існує. В такому разі, найбільше відповідає назві товарів «вальниці кулькові та ковзання» код 44440000-6 – вальниці.
Крім того, у вимогах пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі не зазначено, за якою порядковою цифрою – четвертою, п’ятою, шостою чи іншою повинен визначатися код Єдиного закупівельного словника, а виписано, що «в оголошенні Замовником повинен бути зазначений лише код товару чи послуги, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі», що і було дотримано Замовником при оголошенні відкритих торгів за ДК 021-2015 «42130000-9» – «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої».
Таким чином, в діях тендерного комітету відсутні будь-які порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі при оголошенні та проведенні процедури закупівлі за номером UA-2021-03-12-002554-b.
Дата публікації звіту:
09.07.2021 15:03
Запити/Пояснення
Номер:
a450d3c4622b48ba924d824b01bd3f2c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.06.2021 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі кранів кульових, автоматичних повітря-випускників, затворів поворотних дискових, засувок, фільтрів (Код ДК 021:2015: «42130000-9» – «Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої («42131260-6» - «Кульові крани», «42131280-2» - «Дискові поворотні затвори», «42131147-8» - «Запобіжні клапани», «42131230-7» - «Засувки»)) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-12-002554-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «НКП «Дніпро», якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів щодо надання:
- усіх документів, що мають відношення до тендерної пропозиції українською мовою, а саме: документів про якість товару (паспортів заводів виробників або інших документів (пункт 7 розділу 1 тендерної документації, пункт 8 оголошення про проведення відкритих торгів)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.