-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
09320000-8 Теплова енергія (послуги з постачання теплової енергії)
Завершена
1 414 288.44
UAH з ПДВ
Номер:
e487e2da2a884b13824e906f3214c2a5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-02-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2021 00:00
Період моніторингу:
06.08.2021 12:27 - 01.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.08.2021 № 402
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 №402
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2021-03-12-001776-b 12.03.2021 Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу" (ЄДРПОУ 34823769) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення частини 1 статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 7 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відображення інформації, документів передбачених постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю відповідно до Закону, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 18.03.2021 № 010346, недійсність якого встановлена Законом, шляхом укладення відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обрання процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору та його оприлюднення, відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного професійно - технічного навчального закладу «Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу» (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, протокол про закупівлю послуг з постачання теплової енергії за переговорною процедурою та намір укласти договір від 12.03.2021 №13, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 12.03.2021, договір про закупівлю послуги з постачання теплової енергії від 18.03.2021 № 010346, пояснення Замовника, опубліковане в електронній системі закупівель від 11.08.2021.
Частиною 1 статті 4 Закону визначено, що річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Моніторингом установлено, що річним планом закупівлі UA-Р-2021-01-21-011633-b Замовником передбачено початок проведення процедури закупівлі у січні 2021 року. Фактично переговорну процедуру закупівлі UA-2021-03-12-001776-b розпочато у березні 2021 року. Проте на порушення частини 1 статті 4 Закону Замовником не внесено зміни до річного плану закупівель щодо терміну початку проведення зазначеної процедури закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до частини 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Виключний перелік підстав для застосування переговорної процедури закупівлі визначено частиною 2 статті 40 Закону.
Частиною сьомою статті 40 Закону визначено, що Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів – у разі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Моніторингом установлено, що згідно з повідомленням про намір укласти договір, опублікованим в електронній системі закупівель 12.03.2021 назву предмета закупівлі Замовником визначено: ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (послуги з постачання теплової енергії).
Крім того підпунктом 3 пункту 1 договору про закупівлю послуги з постачання теплової енергії від 18.03.2021 № 010346, укладеного Замовником з КП «Теплоенерго» ДМР назву предмета закупівлі також визначено: ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (послуги з постачання теплової енергії).
Отже Замовником не підтверджено закупівлю централізованого постачання теплової енергії або послуг з централізованого опалення, що у свою чергу вплинуло на строки укладання договору.
Внаслідок зазначеного договір на постачання теплової енергії укладено з порушенням термінів, визначених частиною сьомою статті 40 Закону, а саме: на 6-й день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (Замовник має право укласти договір не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір).
Водночас пунктом 4 частини першої статті 43 Закону визначено, що договір про закупівлю, укладений з порушенням строків визначених частиною сьомою статті 40 Закону, є нікчемним.
Період усунення порушень:
25.08.2021 12:37 - 09.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2021 12:37
Запити/Пояснення
Номер:
a4c832d473b3498e8c0b10403cfa39eb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.08.2021 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з постачання теплової енергії за кодом ДК 021:2015:09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-12-001776-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0f1ddbffd1f7430ab8254f7e4cdfd733
Назва:
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Теплова енергія)
Дата опублікування:
11.08.2021 18:44
Опис:
На Ваше звернення проведення моніторингу закупівлі послуг з постачання теплової енергії за кодом ДК 021:2015:09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-12-001776-b) Надаємо відповідь, що тарифи на теплову енергію вираховано відповідно до п. 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 року Метод, застосований для розрахунку: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг щодо яких проводиться державне регулювання цін за формулою:
ОВрег = V × Цтар,
де:
ОВрег – очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;
V – кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар – ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.
Посилання на сайт підприємства:
http://centr-tur.com/2021/08/11/%d0%bf%d0%b5%d1%80%d0%b5%d0%b3%d0%be%d0%b2%d0%be%d1%80%d0%bd%d0%b0-%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%86%d0%b5%d0%b4%d1%83%d1%80%d0%b0-%d1%89%d0%be%d0%b4%d0%be-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb/