-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з перевезення учнів, дітей та педагогічних працівників навчальних закладів до місця навчання, роботи і додому
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Номер:
d29bba97162d46258e35a0b6f028db1f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-15-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2021 00:00
Період моніторингу:
15.04.2021 15:41 - 12.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
15.04.2021 № 255
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 15.04.2021 № 255.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-03-11-012573-b 11.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог норм частини третьої статті 17, пп.2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норми пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу сторони домовились про розірвання договору за згодою сторін (Додаткова угода від 16.04.2021 №4 до Договору №43 від 13.04.2021). Звіт про виконання договору про закупівлю сформовано 16.04.2021.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Костопільської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-P-2021-03-11-015023-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.03.2021, протокол №8 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ВСЕСВІТ І КО» (далі – ТОВ «ВСЕСВІТ І КО»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.04.2021, договір про закупівлю послуг від 13.04.2021 №43, додаткова угода 3 від 13.04.2021, додаткова угода №4 від 16.04.2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 16.04.2021.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Відповідно до вимог пп.2 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до вимог частини 3 ст. 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5,6,12, і 13 частини першої та частиною другою цієї статті визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог частини 6 статті 17 Закону переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проте, у Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання учасником-переможцем торгів документів у строк, що не перевищує 5 днів, чим порушено частину статті 17 Закону.
Також, у Додатку 2 до Тендерної документації Замовником не встановлено вимогу надання учасником-переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер, зокрема, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом порушень, які неможливо усунути.
Крім того, переможцем ТОВ «ВСЕСВІТ І КО» на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднені документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17, що передбачено вимогами частини 6 статті 17 Закону.
Згідно п.п.11 п.2 «Інша інформація» та п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником зазначено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо, зокрема, переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону.
Таким чином, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВСЕСВІТ І КО», чим порушено норми пункту 3 частини першої статті 31 Закону в частині не надання переможцем торгів у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВСЕСВІТ І КО» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.04.2021) Замовником даного учасника прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю послуг та 13.04.2021 укладено договір про закупівлю послуг №43.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 16.04.2021 Замовником надано пояснення, в якому зазначено, що Управління освіти, культури молоді та спорту є новоствореним органом. У зв'язку з кадровою нестабільністю процес закупівлі на різних етапах перебував під контролем різних уповноважених осіб внаслідок цього, було допущено помилки під час оцінки тендерної пропозиції учасника "Всісвіт і КО".
Зважаючи на вище викладені факти сторони домовились про розірвання договору за згодою сторін (Додаткова угода від 16.04.2021 №4 до Договору №43 від 13.04.2021).
Період усунення порушень:
21.04.2021 14:49 - 08.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2021 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
636fce14f0084bb3bed04780211df070
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.04.2021 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Какао,шоколад плитковий» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-03-11-012573-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 02.04.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ВСЕСВІТ І КО» (далі – ТОВ «ВСЕСВІТ І КО») та 13.04.2021 укладено договір про закупівлю послуг №43.
Відповідно до вимог частини 6 статті 17 Закону переможець закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Станом на 15.04.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднені документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17.
Згідно п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо, зокрема, переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника – переможця процедури закупівлі ТОВ «ВСЕСВІТ І КО» відповідно до п.3 частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2bd6c44e07e44abd8db0fa6722ca3274
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2021 14:16
Опис:
Доброго дня. Управління освіти, культури молоді та спорту є новоствореним органом. У зв'язку з кадровою нестабільністю процес закупівлі на різних етапах перебував під контролем різних уповноважених осіб внаслідок цього, було допущено помилки під час оцінки тендерної пропозиції учасника "Всісвіт і КО".
Зважаючи на вище викладені факти сторони домовились про розірвання договору за згодою сторін.