-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо: філе куряче
Відповідно до ДСТУ 3143-2013 - М'ясо птиці (тушки).
Завершена
368 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 840.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 840.00 UAH
Номер:
cc3c4e6d4ebf45c9a01c447daa7d8233
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 14:39 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.04.2021 № 269
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.04.2021 №269
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-03-11-010697-b від 11.03.2021 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 та статті 24 Закону №922-VIII.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОДЛЮКС ПЛЮС» встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону №922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону №922-VIII, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 19.04.2021 №83 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII), в тому числі правильність заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону №922-VIII, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Байковецької сільської ради на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи (протокол №71 від 11.03.2021), тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДЛЮКС ПЛЮС» ( далі – ТОВ «ПРОДЛЮКС ПЛЮС») та Фізичної особи підприємця Яхвана Василя Васильовича (далі – ФОП Яхван В.В.), протоколи засідання тендерного комітету від 31.03.2021 №91 та від 07.04.2021 №100, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2021 року, договір від 19.04.2021 №83.
Моніторингом тендерної документації встановлено, невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону №922-VIII, а саме:
- наведений в пункті 1 розділу 2 тендерної документації порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї не відповідає порядку, визначеному у статті 24 Закону №922-VIII;
- пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922-VIII в тендерній документації невірно зазначено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, а саме у пункті 4 розділу III тендерної документації вказано, «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції» тоді як необхідно зазначити, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- всупереч вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у розділі «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником здійснено посилання на невідповідну статтю чинної редакції закону (статті 36 замість статті 41 Закону).
Окрім цього моніторингом встановлено, що Замовником відхилено пропозицію ТОВ «ПРОДЛЮКС ПЛЮС» за відсутності підстав визначених у пункті 2 частини першої статті 31 Закону №922-VIII.
Період усунення порушень:
12.05.2021 14:46 - 27.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2021 14:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-11-010697-b, Уповноваженою особою прийнято рішення від 13.05.2021р. (протокол № 112) щодо розірвання Договору про закупівлю від 19.04.2021 № 83. На виконання даного рішення Уповноваженою особою було підготовлено додаткову угоду про розірвання договору та направлено її засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника (e-mail Постачальника: skripnik.olena@gmail.com).
ФОП Яхван Василь Васильович прибув у відділ освіти Байковецької сільської ради та було узгоджено, що жодних неврегульованих спорів щодо виконання договору та невиконаних зобов’язань у Сторін немає, усі питання щодо розірвання договору врегульовано.
У зв’язку з цим, доводимо до вашого відома, що Відділом освіти Байковецької сільської ради вжито всіх можливих заходів стосовно усунення виявлених порушень та розірвано договір з Постачальником. Додаткова угода про розірвання дії договору підписана та оприлюднена у порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Дата публікації звіту:
13.05.2021 15:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
14.05.2021 08:27
Запити/Пояснення
Номер:
d2ecfba867fa418ba030cc68e2f540a2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2021 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2021 00:00
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі «М’ясо: філе куряче», ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-11-010697-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від (далі- Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
В ході моніторину встановлено, що пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДЛЮКС ПЛЮС», яка за результатами аукціону визначена як найбільш економічно вигідною, відхилено у зв’язку з :
- неподанням Учасником довідки у довільній формі щодо підтвердження розуміння та згоди з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з підстав визначених в статті 31 Закону «Про публічні закупівлі;
- наданням довідок із банківських установ та відгуків по виконання аналогічних договорів датовані раніше дати оголошення цієї закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати інформацію з наступних питань.
1.У якому пункті чи додатку тендерної документації зазначена вимога щодо документального підтвердження учасниками розуміння та згоди з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з підстав визначених в статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» ?
2. У якому пункті та додатку тендерної документації зазначено вимогу, що документи, які не створені учасниками, а саме подані довідки із банківських установ та відгуки про виконання аналогічних договорів повинні бути датовані раніше дати оголошення закупівлі ?
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b006e9d93ee842b5abba6911aaf445ea
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
07.05.2021 14:56
Опис:
В межах проведення моніторингу закупівлі «М’ясо: філе куряче», ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-11-010697-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) Замовником надається пояснення:
1. Відділ освіти Байковецької сільської ради в Тендерній документації в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункті 5 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначив «завантаження інших матеріалів та документів передбачених тендерною документацією» (витяг з Тендерної документації додається – додаток 1).
Разом із цим, доводимо до відома, що в Розділі «Оцінка тендерної пропозиції» пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» міститься вимога «Учасники шляхом подання довідки у довільній формі повинні підтвердити розуміння та згоду з обставинами, що за Замовником залишається право на відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі з зазначених вище підстав, статті 31 Закону»(витяг з Тендерної документації додається – додаток 2).
ТОВ "ПРОДЛЮКС ПЛЮС" не подав даний документ.
2. Замовник передбачив в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункті 5 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» «Документи, які складаються Учасником, повинні бути сформовані станом не раніше дати оголошення цієї закупівлі. Документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; дату складання; текст документа та підпис уповноваженої особи Учасника» (витяг з Тендерної документації додається – додаток 3).
Передбачаючи дану вимогу в Тендерній документації малось на увазі подання/надання усіх документів в електронній формі, які необхідні для кваліфікації Учасників, а саме довідки із банківських установ та відгуки про виконання аналогічних договорів.
Згідно з ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Жодних звернень та уточнень щодо тендерної документації не надходило.
Вимога про подання документів, датованих не раніше дати оголошення закупівлі має на меті отримання замовником максимально актуальної та достовірної інформації. Оголошення оприлюднено за 18 календарних днів до аукціону. Цього строку більш ніж достатньо для отримання відгуку, якщо учасником якісно та своєчасно були виконані роботи за аналогічним договором, та усіх необхідних довідок.
Разом з цим, Замовник зобов’язується, задля уникнення подібних непорозумінь, надалі уважніше та точніше описувати вимоги щодо предмету закупівлі, якісних та технічних характеристик та усіх необхідних документів для неупередженої та правомірної кваліфікації Учасників закупівлі.