• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо: філе куряче

Відповідно до ДСТУ 3143-2013 - М'ясо птиці (тушки).

Завершена

368 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 840.00 UAH
Номер: cc3c4e6d4ebf45c9a01c447daa7d8233
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-20-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.04.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 20.04.2021 14:39 - 15.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 20.04.2021 № 269 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 20.04.2021 №269 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2021-03-11-010697-b від 11.03.2021 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 та статті 24 Закону №922-VIII. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОДЛЮКС ПЛЮС» встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону №922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону №922-VIII, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 19.04.2021 №83 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII), в тому числі правильність заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону №922-VIII, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Байковецької сільської ради на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи (протокол №71 від 11.03.2021), тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДЛЮКС ПЛЮС» ( далі – ТОВ «ПРОДЛЮКС ПЛЮС») та Фізичної особи підприємця Яхвана Василя Васильовича (далі – ФОП Яхван В.В.), протоколи засідання тендерного комітету від 31.03.2021 №91 та від 07.04.2021 №100, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2021 року, договір від 19.04.2021 №83. Моніторингом тендерної документації встановлено, невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону №922-VIII, а саме: - наведений в пункті 1 розділу 2 тендерної документації порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї не відповідає порядку, визначеному у статті 24 Закону №922-VIII; - пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922-VIII в тендерній документації невірно зазначено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, а саме у пункті 4 розділу III тендерної документації вказано, «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції» тоді як необхідно зазначити, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - всупереч вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у розділі «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником здійснено посилання на невідповідну статтю чинної редакції закону (статті 36 замість статті 41 Закону). Окрім цього моніторингом встановлено, що Замовником відхилено пропозицію ТОВ «ПРОДЛЮКС ПЛЮС» за відсутності підстав визначених у пункті 2 частини першої статті 31 Закону №922-VIII.
Період усунення порушень: 12.05.2021 14:46 - 27.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2021 14:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень, виявлених за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-11-010697-b, Уповноваженою особою прийнято рішення від 13.05.2021р. (протокол № 112) щодо розірвання Договору про закупівлю від 19.04.2021 № 83. На виконання даного рішення Уповноваженою особою було підготовлено додаткову угоду про розірвання договору та направлено її засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника (e-mail Постачальника: skripnik.olena@gmail.com). ФОП Яхван Василь Васильович прибув у відділ освіти Байковецької сільської ради та було узгоджено, що жодних неврегульованих спорів щодо виконання договору та невиконаних зобов’язань у Сторін немає, усі питання щодо розірвання договору врегульовано. У зв’язку з цим, доводимо до вашого відома, що Відділом освіти Байковецької сільської ради вжито всіх можливих заходів стосовно усунення виявлених порушень та розірвано договір з Постачальником. Додаткова угода про розірвання дії договору підписана та оприлюднена у порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Дата публікації звіту: 13.05.2021 15:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 14.05.2021 08:27

Запити/Пояснення