• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Природний газ

Завершена

521 557.76 UAH з ПДВ
Номер: 67fe42e5b3f44e14b4a3698821bcb8c1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-14-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 14.04.2021 16:11 - 08.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.04.2021 №253 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021 № 253 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-03-11-005348-c 11.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 розділу І Порядку №708. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Перегінської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік (зі змінами), інформацію про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), договір від 22.03 2021 № 31. За результатами моніторингу встановлено, що предмет закупівлі, зазначений в річному плані на 2021 рік (UA-P-2021-03-11-002177-a), в інформації про предмет закупівлі, повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2021-03-11-005348-c, звіті про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-03-11-005348-c визначено замовником як товар, конкретна назва предмету закупівлі – природний газ. Водночас, код та назва предмету закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 визначено Замовником як послуги за кодом ДК 021:2015: 65210000-8 — Розподіл газу, що є порушенням пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 3 розділу І «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04. 2020 № 708 (далі – Порядок №708), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за № 500/34783.
Період усунення порушень: 22.04.2021 15:59 - 12.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2021 15:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок моніторингу повідомляємо наступне: Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Предметом даної закупівлі є постачання природного газу, що включає в себе розподіл та компенсацію вартості обсягів неврегульованого небалансу природного газу. Законодавством України про публічні закупівлі не передбачено чіткої інструкції чи будь яких інших положень, щодо коректності визначення предмету закупівлі. Замовником дотримано вимог Наказу МЕРТУ від 15.04.2020 р №708 в частині визначення коду класифікатора за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника для даного предмету закупівлі ДК 021:2015:65210000-8: Розподіл газу. Однак, в подальшому зобов’язуємось дотримуватись вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та не допускати подібні порушення
Дата публікації звіту: 29.04.2021 15:29