-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
21Т-027_24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (Крейда мелена)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Завершена
5 009 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Номер:
f97d4b6bd7e446129f8fd08f692d954a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-17-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2021 00:00
Період моніторингу:
17.11.2021 19:05 - 09.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2021 №497
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 17.11.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2021 № 497
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2021-03-11-005281-b 11.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, обґрунтованості відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, обґрунтованості відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.08.2021 № 446, тендерні пропозиції ТОВ «АРСО ІНВЕСТ» (далі – учасник-переможець), ТОВ «ВКП ЗВЗ» та ПрАТ «СЛОВ'ЯНСЬКИЙ КРЕЙДО-ВАПНЯНИЙ ЗАВОД», протокол розгляду тендерних пропозицій, інформацію про відхилення тендерної пропозиції, протокол розкриття від 07.05.2021, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2021 року, договір поставки від 26.05.2021 №УБГ 126-015-21, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 26.05.2021, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби.
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація не містить прикладів формальних помилок, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовник відповідно до Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявності досвіду виконання аналогічного договору установив вимогу до учасників торгів надати скан - копію або копію, завірену Учасником, договору, який зазначений в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.
Так, учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції надано копію договору від 27.12.2020 №05/20 на загальну вартість (згідно специфікації до договору) 41 800,00 гривень з ПДВ за 22 тони товару.
Однак, згідно наданої копії видаткової накладної від 17.01.2021 №18 загальна кількість поставленого товару склала 22,6 тони за 42 939,91 гривень з ПДВ.
Таким чином встановлено, що наданий аналогічний договір надано не в повному обсязі, а саме: відсутня специфікація/додаткова угода тощо, яка б підтверджувала збільшення вартості договору, чим порушено вимоги Додатку №1 до тендерної документації.
Отже учасник не підтвердив виконання аналогічних договорів, в спосіб визначений Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АРСО ІНВЕСТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 26.05.2021 №УБГ126/015-21.
Період усунення порушень:
07.12.2021 11:41 - 22.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.12.2021 11:41
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
21.12.2021 10:14
Дата відкриття провадження:
28.04.2022 09:00
Номер відкриття провадження:
640/37664/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (Крейда мелена), 21Т-027, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-11-005281-b
Дата публікації звіту:
09.12.2021 10:30
Запити/Пояснення
Номер:
4712c92510674c42a5dcec9dea516704
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.11.2021 13:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином учасником – переможцем виконано вимогу тендерної документації, щодо підтвердження виконання аналогічного договору, тоді як у складі тендерної пропозиції надано копію договору від 27.12.2020 №05/20 на загальну вартість (згідно специфікації до договору) 41 800,00 гривень з ПДВ за 22 тони товару. Однак, згідно наданої копії видаткової накладної від 17.01.2021 №18 загальна кількість поставленого товару склала 22,6 тони за 42 939,91 гривень з ПДВ.
Крім того, лист- відгук від підприємства, для якого виконувався нібито аналогічний договір наданий на договір від 27.12.2020 №05/02, що не відповідає реквізитам наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «АРСО ІНВЕСТ» договору, а саме: договору від 27.12.2020 №05/20.
3. Чому загальна вартість договору від 26.05.2021 №УБГ126/015-21 становить 3 698 974,08 гривень з ПДВ, тоді як згідно інформації оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу вартість акцептованої пропозиції становить 3 699 000,00 гривень з ПДВ.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем вимог пункту 9 розділу 1 тендерної документації, а саме: «Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії виконання зобов’язання у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю згідно додатку №8.1 до тендерної документації».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
611cefb41799447fbcf0977b3c6d7525
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
02.12.2021 11:29
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини (Крейда мелена), 21Т-027, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-11-005281-b