-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Крупи різні
відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: ЛОТ 1 – 15612100-2 «Борошно пшеничне»; ЛОТ 2 – 15614200-7 «Рис шліфований»; ЛОТ 3 – 15613300-1 «Злакові продукти»; ЛОТ 4 - 15613300-1 «Злакові продукти»; ЛОТ 5 - 15613300-1 «Злакові продукти»; ЛОТ 6 - 15613300-1 «Злакові продукти»; ЛОТ 7 - 15613300-1 «Злакові продукти»; ЛОТ 8 -15613300-1 «Злакові продукти»; ЛОТ 9 - 15613300-1 «Злакові продукти»
Завершена
3 147 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 420.00 UAH
мін. крок: 0% або 420.00 UAH
Номер:
ef4ac0cbb2c64dafa843cb18ad987c8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-18-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2021 00:00
Період моніторингу:
18.06.2021 16:31 - 14.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.06.2021 №380
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.06.2021 №380
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2021-03-10-003405-a 10.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлі та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10 березня 2021 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31 березня 2021 року №322, від 07 квітня 2021 року №387, від 09 квітня 2021 року №427 та №428, від 05 квітня 2021 року №346, №347, №348, №349, №353, №354, №355, №356, №357, №358, від 08 квітня 2021 року №405, №406, №407, №408, №409, №410, від 13 квітня 2021 року №444, №445, №446, №447, №448, №449, №450, №451, №452, №453, №454, №455 тендерні пропозиції ТОВ «Вавілон Агро», ФОП Додатко Олександр Володимирович, ФОП Пірог Юрій Володимирович, ТОВ «Ісполін Плюс», повідомлення про намір укласти договори, договори від 16 квітня 2021 року №205-21, №206-21, від 27 квітня 2021 року №252-21, №254-21, №255-21, №256-21, №257-21, №258-21, №259-21 та пояснення від 09 липня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що річний план (UA-P-2021-03-10-003109-a) не містить інформації про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
Крім того, установлено, що відповідно до Додатків №4 «Технічна специфікація» тендерної документації лотів №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9 замовник встановив вимоги, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати, зокрема, звіти на відповідність сертифікатів вимогам ДСТУ ISO 22000: 2018 (ISO 22000:2007, ISO 22000:2005), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, ISO 9001:2008) та ДСТУ ISO 14001:2015 за результатами останніх аудитів.
Однак, тендерні пропозиції учасника ТОВ «Ісполін Плюс», які надані за лотами №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9, не містять звітів на відповідність сертифікатів вимогам ДСТУ ISO 22000: 2018 (ISO 22000:2007, ISO 22000:2005), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, ISO 9001:2008) та ДСТУ ISO 14001:2015 за результатами останніх аудитів.
Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ «Ісполін Плюс» (лоти №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9) не дотримався вимог Додатків №4 «Технічна специфікація» тендерної документації замовника.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ «Ісполін Плюс» за лотами №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9 як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договори від 16 квітня 2021 року №205-21, №206-21 та від 27 квітня 2021 року №252-21, №254-21, №255-21, №256-21, №257-21, №258-21, №259-21.
Період усунення порушень:
13.07.2021 17:46 - 28.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.07.2021 17:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі завантажених документів, пояснень та додатків:
1. Просимо врахувати заперечення Замовника щодо висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу UA-M-2021-06-18-000083 від 13.07.2021 року.
2. Врахувати звернення до Замовника від ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» ЄДРПОУ 33667686 Вих. № 1507НК/21 від 15.07.2021 року (Вх. № 3619 від 15.07.2021 року) про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та прохання не вчиняти дій, направлених на розірвання договорів.
Дата публікації звіту:
19.07.2021 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
f6828bef07264306a43fc0b4505a9e44
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
06.07.2021 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі круп різних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-10-003405-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Ісполін Плюс»», якого відповідно до рішень тендерного комітету обрано переможцем торгів по лотам №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9 виконав вимоги Додатків №4 тендерної документації в частині надання звітів на відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000: 2018 (ISO 22000:2007, ISO 22000:2005), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009, ISO 9001:2008) та ДСТУ ISO 14001:2015 за результатами останнього аудиту?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a399eeb95a8642fabcfd81164a5773b0
Назва:
Щодо обґрунтування та підтвердження учасником відповідності предмету закупівлі
Дата опублікування:
09.07.2021 14:53
Опис:
1. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікувану вартість предмету закупівлі здійснювалось на підставі кошторису на 2021 рік Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького та Інформаційної довідки Хмельницької торгово-промислової палати (додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://nadpsu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/02/krupy-rizni.pdf (додається).
Обґрунтування закупівлі публікувались на сайті Замовника відповідно до проведення закупівлі № UA-2021-02-16-002818-b за предметом «Крупи різні», яка не відбулась 04.03.2021 року у зв’язку з недостатньою кількістю учасників. В обґрунтуванні міститься посилання на номер ЦБД. але під час публікації помилково було зазначений інший номер закупівлі. Усі інші данні закупівлі відповідають закупівлі безпосередньо.
10.03.2021 року було оголошено повторну закупівлю № UA-2021-03-10-003405-a яка здійснювалась за збільшеною кількістю лотів. Змін в обґрунтуванні щодо розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості не відбулось, тому обґрунтування на сайті замовника не дублювалось.
2. Учасник закупівлі ТОВ «Ісполін плюс» по лотам №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8, №9 підтвердив наступними документами (додаються):
- сертифікат на систему управління якістю;
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів;
- експлуатаційний дозвіл;
- детальний опис предмету закупівлі (по всім лотам);
- сертифікат на систему управління екологічного управління;
- лист-роз’яснення щодо «F1» та «G1».
Також учасником надається велика кількість документів на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам, таким як декларація виробника, сертифікати відповідності виробників та інші, які містяться у вкладенні до пропозиції учасника в електронній системі закупівель.