-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб пшеничний з борошна вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний
Завершена
1 000 519.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 003.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 003.00 UAH
Номер:
8c2d78be319c47de961a8a8535739407
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-19-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2022 00:00
Період моніторингу:
19.09.2022 21:16 - 11.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.09.2022 № 215
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.09.2022 № 215
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
17 UA-2021-03-10-009189-b 10.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами моніторингу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна психіатрична лікарня № 1» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.03.2021 № 32 (зі змінами), тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця ЯРМАК ІННА ВОЛОДИМИРІВНА (далі – ФОП Ярмак І.В.), протокол засідання тендерного комітету від 31.03.2021 № 42, повідомлення про намір укласти договір від 01.04.2021 року, договір від 12.04.2021 № 12Т, додаткові угоди від 14.12.2021 №1, від 30.12.2021 №2 та від 20.01.2022 №3, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12.04.2021 року.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Водночас встановлено, що пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено підтвердження учасником надання тендерного забезпечення у вигляді страхової гарантії на суму 30 000,00 гривень.
Проте, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднене Замовником в електронній системі закупівель від 10.03.2021 року не містить інформації щодо виду та умов надання забезпечення пропозиції учасників.
Таким чином, при публікації оголошення про проведення відкритих торгів Замовником порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Моніторингом питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в ході проведення моніторингу, відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, в електронній системі закупівель направлено запит про надання пояснень від 20.09.2022 року.
Разом з тим, вимогами частини п’ятої статті 8 Закону на запит про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, передбачено надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту. Кінцева дата надання відповіді на вищезазначений запит 23.09.2022 року.
Проте відповідь на запит про надання пояснень від 20.09.2022 року в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив.
Таким чином, Замовником не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
26.09.2022 20:20 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2022 20:20
Запити/Пояснення
Номер:
67cc329bcca8455680d897e2bb979539
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2022 13:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний з борошна вищого гатунку, хліб житньо-пшеничний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-10-009189-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Прошу надати документи, що підтверджують виконання сторонами умов договору від 12.04.2021 № 12Т.
Прошу надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт договору від 12.04.2021 № 12Т.
Також, прошу повідомити чи збільшувалась ціна договору від 12.04.2021 № 12Т, яка зазначена у пункті 3.1 цього договору, на яку суму та на підставі яких документів ?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.