-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція покрівлі Маньківської дитячої школи мистецтв, яка знаходиться за адресою: вул. Леонтовича, 22, смт Маньківка, Черкаської області (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Обсяг виконання робіт – згідно додатку 2 до тендерної документації; згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" цього оголошення та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації
Завершена
2 433 825.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер:
ba4995ed8f114b7ebce4cac05c52fb85
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2021 00:00
Період моніторингу:
22.04.2021 11:22 - 19.05.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2021 №274
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2021 № 274
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-10-004346-c, 10.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону; розгляд звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; розгляд звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та надання відповіді на нього; розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; розгляд звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та надання відповіді на нього; розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сектору культури та туризму Маньківської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 10.03.2021; звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 10 та 11 березня 2021 року та відповіді на них, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.03.2021; звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру UA-2021-03-10-004346-c.a1 та відповідь на нього, оприлюднена в електронній системі закупівель 20.04.2021; тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ЖК-Гарант» (далі – ТОВ «ЖК-Гарант»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником торгів ТОВ «ЖК-Гарант» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією; документи, подані ТОВ «ЖК-Гарант» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції; протоколи засідань тендерного комітету від 02.04.2021 № 3 та від 15.04.2021; документи, надані переможцем торгів ТОВ «ЖК-Гарант» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення, отримані 27.04.2021 від Замовника в електронній системі закупівель; скарга до процедури закупівлі UA-2021-03-10-004346-c.a2 та рішення Антимонопольного комітету України (далі – орган оскарження) від 06.05.2021 № 9992-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.05.2021 10:10 - 19.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2021 10:10
Запити/Пояснення
Номер:
8f7e83bd96364e119d633711d3c9beef
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2021 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції покрівлі Маньківської дитячої школи мистецтв, яка знаходиться за адресою: вул. Леонтовича, 22, смт Маньківка, Черкаської області (згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), ДК 021:2015-45260000-7 - покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-10-004346-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань꞉
- чому тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЖК-Гарант» не відхилена згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону, якщо він не виконав умови пункту 1 розділу 2 «Відомості згідно статті 22 Закону» тендерної документації щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції документів, визначених цією тендерною документацією та які надаються учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями (в тому числі органами державної влади, органами місцевого самоврядування, тощо), які повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів в електронній системі закупівель. Зокрема, Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант», видана 18.01.2016, тобто раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів в електронній системі закупівель;
- чому тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЖК-Гарант» не відхилена згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону, якщо він не надав копію повідомлення про прийняття на роботу директора Яцукова Є.Г. з квитанцією про отримання такого повідомлення органом ДПС України; відгуки щодо виконання аналогічних договорів від 12.03.2021 № 12.03-34-468 та від 15.03.2021 №03.15-11-27, надані у складі тендерної пропозиції цього учасника, видані юридичною особою, діяльність якої припинена 23.07.2020; відгук від 15.03.2021 № 03.15-11-27 не містить інформацію, визначену для позитивних відгуків пунктом 2.2 розділу 2 «Відомості згідно статті 22 Закону» тендерної документації;
- чому тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЖК-Гарант» не відхилена згідно з пунктом 2 частини першої статті 31 Закону, якщо його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з пунктом 3 розділу 2 «Відомості згідно статті 22 Закону» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи: розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (у формі, що передбачена згідно п. 1.3 цього розділу), а саме: пояснювальна записка згідно об’єкту будівництва; локальні кошториси згідно всього обсягу робіт, що визначені цією тендерною документацією; підсумкова відомість ресурсів. У складі тендерної пропозиції надана підсумкова відомість ресурсів, у якій кількість окремих матеріалів не відповідає технічній специфікації щодо предмета закупівлі (додаток 2 до тендерної документації), порівняльна таблиця додається.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
daa2e064235a4084adfdb131ff456136
Назва:
щодо надання пояснень
Дата опублікування:
27.04.2021 14:29
Опис:
Стосовно першого питання.
Замовник не вимагав від Учасників надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 18.01.2016 не могла бути підставою для відхилення ТОВ «ЖК-Гарант» згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Законом України «Про публічні закупівлі».
Стосовно другого питання.
Відповідно до Постанови КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) до територіальних органів ДПС за місцем обліку їх як платника ЄСВ за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
• засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг;
• на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
• на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.
Повідомленням про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації є відомості, отримані органами ДПС з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тобто подавати окреме повідомлення про прийняття на роботу керівника підприємства (установи, організації) не вимагається чинним законодавством України, таким чином ТОВ «ЖК-Гарант» не мав обов’язку надавати копію повідомлення про прийняття на роботу директора Яцукова Є.Г. з квитанцією про отримання такого повідомлення органом ДПС України .
Стосовно третього питання.
Стосовно зауважень щодо відгуків щодо виконання аналогічних договорів від 12.03.2021 № 12.03-34-468 та від 15.03.2021 №03.15-11-27, які надані у складі тендерної пропозиції, то слід вказати наступне. Відповідно до умов тендерної документації якщо тендерною документацією вимагається надання будь-якого документу або інформації, передбачається, що така інформація повинна бути достовірною. Відтак, учасник подає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, що вся зазначена ним інформація, яка в сукупності становить зміст тендерної пропозиції, є достовірною. ТОВ «ЖК-Гарант» надав гарантійний лист, що вся зазначена ним інформація, яка в сукупності становить зміст тендерної пропозиції, є достовірною. Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) надано право замовнику звернутися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Як зазначено вище, законодавцем визначено єдиний можливий спосіб підтвердження інформації, що її надав учасник у тендерній пропозиції, — направлення запитів до третіх осіб (у межах їх компетенції). Інформація з будь-яких інших відкритих джерел (інтернет-сайти, ЗМІ тощо), а також за результатами виїзної перевірки, проведеної замовником, тощо не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. У разі отримання замовником достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною 1 статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Отже, наслідком зазначення учасником будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону, є відхилення тендерної пропозиції учасника. В період розгляду пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант» Замовник не отримав достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі -ТОВ «ЖК-Гарант» вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною 1 статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, таким чином підстав для відхилення тендерної пропозиції такого учасника не було на момент прийняття тендерним комітетом рішення про визначення ТОВ «ЖК-Гарант» переможцем.
Стосовно четвертого питання.
Стосовно того, що підсумкова відомість ресурсів надана ТОВ «ЖК-Гарант», не відповідає технічній специфікації щодо предмета закупівлі (додаток 2 до тендерної документації), то слід вказати наступне.
Відповідно до умов тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи.
Розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (у формі, що передбачена згідно п. 1.3. цього розділу), а саме: пояснювальна записка згідно об’єкту будівництва; локальні кошториси згідно всього обсягу робіт, що визначені цією тендерною документацією; підсумкова відомість ресурсів.
Найменування, обсяг та якісні вимоги до виконання робіт (технічну специфікацію) визначено згідно додатку 2 цієї документації. Вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та додатку 2 цієї тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації та договору. Вид договірної ціни визначається учасником згідно п. 6.3.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме тверда договірна ціна.
Відповідно до пунктів 6.2.2, 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі- ДСТУ) для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів. Слід зазначити, що Учасник повинен закладати матеріали у підсумкову відомість ресурсів, які він дійсно буде використовувати при здійсненні будівництва і списувати у відповідності, тому Замовник не вважає, що підсумкова відомість ресурсів надана ТОВ «ЖК-Гарант», не відповідає технічній специфікації щодо предмета закупівлі, оскільки види робіт і обсяги робіт відповідають технічній специфікації.
Номер:
79e750e4006340f5840a397b4875b74d
Назва:
Щодо зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
27.04.2021 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.04.2021 № 282
Черкаси
Щодо зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2021-03-10-004346-c.a2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2021-03-10-004346-c, прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 22.04.2021 № 274 «Про початок моніторингу процедур закупівель», вважати його таким, що зупинене з 27 квітня 2021 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО