-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 33140000-3 - Медичні матеріали (товари медичного призначення)
Завершена
3 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
Номер:
b2c18bcd7a8348139b46805cf0119c67
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-16-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2021 00:00
Період моніторингу:
17.09.2021 09:22 - 09.10.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2021 № 536
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 536
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-03-10-001771-a 10.03.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28.09.2021
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.03.2021 №44, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.03.2021, протокол розкриття, протоколи рішення уповноваженої особи від 01.04.2021 №61, від 05.04.2021 №62 від 10.06.2021 №83, 22.07.2021 №115, тендерну пропозицію ТОВ «ДІАМАНТ-ФАРМ», повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2021 року, договір від 18.08.2020 №327, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2021 № 12652-р/пк-пз, від 23.04.2021 № 8898-р/пк-пз, від 16.07.2021 № 16272-р/пк-пз, від 12.08.2021 № 18544-р/пк-пз, пояснення замовника від 21.09.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.09.2021 13:01 - 06.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2021 13:01
Запити/Пояснення
Номер:
e24904af7a1c4e338d8eaadf02bcdbab
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2021 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Медичні матеріали (товари медичного призначення)» Код за ДК 021-2015 - 33140000-3 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-10-001771-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6127396d733a4586a9bb20a1f47bf775
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
21.09.2021 16:09
Опис:
На Ваш запит, опублікований 17.09.2021 11:18, в отриманні пояснення яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі., надаю пояснення:
Вказана закупівля планувалася на початку березня 2021 року, коли карантин діяв до 31 березня 2021 року та не було жодної достовірної інформації стосовно його продовження. А з огляду великої кількості хворих на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, що знаходилася на лікуванні у нашому закладі і планувалася кількість виробів медичного призначення.
Технічні та якісні характеристики медичних виробів були визначені та обговорені на колегіальних зборах з завідувачами відділень, головною медсестрою та медичним директором.
Вартість предмету закупівлі формувалась на підставі реєстру оптово-відпускних цін на вироби медичного призначення станом на 26.12.2016 р. з врахуванням індексів інфляцій; згідно Комерційних пропозицій від постачальників на ринку медичних виробів; моніторингу цін в аукціонах аналогічних лікарень, та Інтернет магазинах, які продають вироби медичного призначення (https://liki24.com/; https://doc.ua/ ; https://online-apteka.com.ua/) .
Також пояснюємо що надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості не має можливості, оскільки у структурі нашого веб-сайту відсутній функціональний розділ для розміщення оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості, а вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) носять рекомендаційний характер та здебільшого відносяться до органів місцевого самоврядування.
Уповноважена особа __________ Мозговий О.П.