-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Йогурти та інші ферментовані молочні продукти (Сметана 15%, Кефір 1%, Йогурт 2,5%)
Торги не відбулися
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 500.00 UAH
Номер:
aacdd200d5954b838b4ea7e24850481c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-08-000106
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2021 00:00
Період моніторингу:
08.04.2021 14:31 - 30.04.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.04.2021 № 239
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.04.2021 № 239.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-10-002253-c 10.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" встановлено порушення частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час моніторингу Замовником згідно протоколу засідання тендерного комітету від 12.04.2021 пропозиція учасника ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" відхилена на підставі частини першої статті 31 Закону.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Дубенський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів» Рівненської обласної ради (далі-Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-03-10-002109-c ); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 10.03.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА", Фізичної особи підприємця Склянчука Сергія Олександровича, ФОП "ВАСИЛЬЄВ ВАДИМ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ", протоколи розгляду тендерних пропозицій від 30.03.2021,12.04.2021,15.04.2021,16.04.2021, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 12.04.2021.
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Замовником при закупівлі товару «Йогурти та інші ферментовані молочні продукти (Сметана 15%, Кефір 1%, Йогурт 2,5%)» в пп.2.2 додаток 4 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати копію аналогічного договору (укладений договір на поставку даного товару та його виконання). Переможець торгів ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" надала копії договорів, але без підтвердження їх виконання.
Згідно до п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції.
В переможця торгів ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" в складі тендерної пропозиції відсутня вищезазначена довідка.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" підлягала відхиленню згідно частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель 08.04.2021 щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" надано пояснення 12.04.2021, що Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" (протокол тендерного комітету від 12.04.2021).
Аналізом тендерних пропозицій Фізичної особи підприємця Склянчука Сергія Олександровича та ФОП "ВАСИЛЬЄВ ВАДИМ В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ" установлено, що Замовником правомірно відхилено пропозиції з підстав вказаних в протоколах розгляду тендерних пропозицій від 15.04.2021 та від 16.04.2021.
Період усунення порушень:
19.04.2021 16:15 - 06.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.04.2021 16:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пропозиція учасника ФОП "Полюхович Людмила Григорівна" була відхилена (Протокол засідання тендерного комітету від 12.04.2021р.)
Дата публікації звіту:
22.04.2021 15:21
Запити/Пояснення
Номер:
62bdddef491341298394a28978b0e345
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.04.2021 14:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Йогурти та інші ферментовані молочні продукти (Сметана 15%, Кефір 1%, Йогурт 2,5%)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-10-002253-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Замовником при закупівлі товару «Йогурти та інші ферментовані молочні продукти (Сметана 15%, Кефір 1%, Йогурт 2,5%)» (пп.2.2 додаток 4 до тендерної документації) зазначено, що учасник повинен надати копію аналогічного договору (укладений договір на поставку даного товару та його виконання). Переможець торгів ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" надала копії договорів, але без підтвердження їх виконання. Яким чином учасник підтвердив стан виконання договору?
2. Згідно до п. 1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо строку дії тендерної пропозиції.
В переможця торгів ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" в складі тендерної пропозиції відсутня вищезазначена довідка.
Чому пропозиція учасника ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА" не була відхилена згідно частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
36cd2fd940cb47a4bc7eb6eb8804dd12
Назва:
Відповідь на моніторинг закупівлі.
Дата опублікування:
12.04.2021 15:30
Опис:
Після виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, Тендерним комітетом було повторно переглянуті та вивчені документи пропозиції ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛИ ГРИГОРІВНИ" та прийнято рішення про відхилення переможця ФОП "ПОЛЮХОВИЧ ЛЮДМИЛИ ГРИГОРІВНИ".