-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання вулиць вручну та механізовано; догляд та утримання громадських місць на території Феодосіївської ТГ с.Ходосівка, с.Хотів, с.Круглик, с.Кременище, с.Лісники, с.Іванковичі, с.Рославичі, с.Гвоздів.
Завершена
5 999 338.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 996.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 996.69 UAH
Номер:
c58b3ae66690416eae55bdc53f1336cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-20-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2021 00:00
Період моніторингу:
20.04.2021 10:47 - 15.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.04.2021 № 103
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
51 UA-2021-03-09-002556-b 09.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої та частини третьої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції КП «Ходосівське», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради Обухівського р-ну Київської обл (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.03.2021 № 9, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції комунального підприємства «Ходосівське» (далі – КП «Ходосівське»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2021, договір від 13.04.2021 № 13/04 з додатками (далі – Договір), запит Держаудитслужби, оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу 29.04.2021.
Згідно з частиною третьою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на вебпорталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно із офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 5 999 338,00 грн не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу у строки, встановлені у частині першій статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги частини третьої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 09.03.2021, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 33,075 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі перевищила суму еквівалентну 133 тисячам євро (4 398 975 грн).
Як наслідок, Замовник встановив строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 10 та абзацу другого частини третьої статті 20 Закону.
Період усунення порушень:
14.05.2021 13:25 - 29.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2021 13:25
Запити/Пояснення
Номер:
464f75626daf421689214a32e8867db5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.04.2021 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з прибирання вулиць вручну та механізовано; догляд та утримання громадських місць на території Феодосіївської ТГ с.Ходосівка, с.Хотів, с.Круглик, с.Кременище, с.Лісники, с.Іванковичі, с.Рославичі, с.Гвоздів. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-09-002556-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1ca47bbd4acc461084aed7967fd30b66
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
06.05.2021 16:39
Опис:
«На виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://rada.info/upload/users_files/04362148/7e244e9fc2b815a99efb4417755f8a28.pdf
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі: згідно з Кошторисом на 2021р (план асигнувань) тпк 0216030 – Організація благоустрою населених пунктів за кекв 2240 оплата послуг (крім комунальних) - 6 918761,00 грн. (Додається)
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до п. 4.1. Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 вартість утримання об'єктів благоустрою розраховується на підставі економічно обґрунтованих планових витрат, визначених на підставі державних і галузевих нормативів (норм), витрат ресурсів, техніко-економічних розрахунків та кошторисів, ставок податків і зборів (обов'язкових платежів та цін у плановому періоді, установлених на підставі прогнозних індексів підприємства). Рівень рентабельності визначають місцеві органи самоврядування, але не вище середнього по галузі.
Очікувану вартість предмета закупівлі - 5 999 338,00 грн. з ПДВ розраховано відповідно до кошторисного розрахунку в програмному комплексі АВК (автоматичний випуск кошторисів) на 2021 рік., з урахуванням потреб замовника з прибирання вулиць вручну та механізовано; догляд та утримання громадських місць. (Додається)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі замовник керувався Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про благоустрій населених пунктів», Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154; Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 № 213.
Строк надання послуг: до 31.12.2021 включно. Обсяг предмета закупівлі, який необхідний для забезпечення діяльності та потреб замовника розраховано відповідно до локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 на «Послуги з прибирання вулиць вручну та механізовано, догляд та утримання громадських місць на території Феодосіївської ТГ с. Ходосівка, с.Хотів, с.Круглик, с.Кременище, с.Лісники, с.Іванковичі, с.Рославичі, с.Гвоздів Обухівського р-ну Київської області». (Додається)
Механізоване прибирання проїзної частини вулично-дорожньої мережі та штучних споруд (миття, підмітання, навантаження снігу з валів) визначено відповідно до п. 2.24. Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154.».