-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ролети тканинні віконні відкритого типу згідно коду ДК 021:2015 – 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю»
Завершена
293 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 465.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 465.00 UAH
Номер:
9529dd78b3cc4ebaaa56e996757b688c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-07-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2021 00:00
Період моніторингу:
07.05.2021 10:26 - 01.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.05.2021 № 301
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
07.05.2021 № 301
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-03-09-009876-c 09.03.2021
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.05.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ВП Геліос», ФОП Данилова Даріана Олегівна, ПП «Зоря Союз» (далі – Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 01.04.2021 № 46, від 02.04.2021 № 47, від 06.04.2021 № 50, повідомлення про намір укласти договір від 06.04.2021, договір від 26.04.2021 № 56, відповідь Замовника на запит органу фінансового контролю.
Моніторингом встановлено, що відповідно до п. 3.3 розділу 3 ТД на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, які встановлені до учасника процедури закупівлі потрібно надати оригінали сканованого договору (договорів) (видаткові накладні, в повному обсязі з підписами та печатками) на постачання аналогічного товару.
На виконання вищезазначеної вимоги ПП «Зоря Союз» надано оригінали сканованих договорів від 11.03.2019 № 74, від 31.05.2018 № 383, від 08.08.2018 № 91/1, від 08.05.2018 № 13042018, від 30.05.2018 № 1204, однак по договору від 30.05.2018 № 1204 видаткові накладні надано не в повному обсязі.
Крім того, відповідно до Додатку 5 до ТД Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої 17 Закону № 922-VIII, однак Переможцем не надано вищезазначених документів, чим не дотримано вимоги Додатку 5.
Відповідно до ч. 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону № 922-VIII та якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII.
На порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «Зоря Союз» як таку, що якщо не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII та у зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону № 922-VIII, а уклав з ним договір від 26.04.2021 № 56 на суму 147 990, 00 гривень.
Період усунення порушень:
02.06.2021 10:38 - 17.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2021 10:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновку, який винесено ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 02.06.2021 року та який було опубліковано на електронному порталі уповноваженого органу, органом державного фінансового контролю для усунення порушень у сфері державних закупівель зобов’язало КНП «Центр ЕМД та МК» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, або аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Наразі, виконати зобов’язання щодо усунення виявлених порушень, зокрема розірвати договір № 56 від 26.04.2021 року на суму 147 990, 00 гривень укладений між КНП «Центр ЕМД та МК» та ПП «Зоря Союз» щодо поставки товару – тканинних ролетів у кількості 454 шт. не можливо так, як умовами укладеного договору визначено термін поставки протягом квітня – травня 2021 року і договір завершений за фактом виконання в повному обсязі.
На виконання взятих на себе зобов’язань, ПП «Зоря Союз» здійснило поставку товару у визначені умовами договору строки, провело відповідні роботи з монтажу ролетів у приміщеннях КНП «Центр ЕМД та МК» за адресами визначеними у договорі, чим виконало договір в повному обсязі. Претензії щодо виконання умов договору та якості поставленого товару відсутні. Факт виконання договору підтверджується видатковими накладними №№ 142, 143, 144 та 145 від 31.05.2021 року. З огляду, на вище викладене, зазначаємо, що на момент прийняття висновку про результати моніторингу закупівлі (від 02.06.2021 року), закупівля перебувала в статусі «Завершена». На даному етапі Замовник не має будь-яких технічних можливостей усувати виявлені порушення або відмінити процедуру закупівлі. На момент прийняття рішення щодо укладення договору про закупівлю, Замовник керувався положенням ч. 3 статті 8 Закону, відповідно до якого, рішення про початок моніторингу закупівлі не зупиняє проведення процедур закупівель. Крім того, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Відповідно до п. 8.2.1. Договору Замовник має право розірвати договір в односторонньому порядку, повідомивши про це іншу сторону договору за 14 (чотирнадцяти) календарних днів до дати розірвання договору, у разі не поставки цією стороною товарів після передбаченого договором строку поставки товарів без поважних причин. Оскільки, ПП «Зоря союз» не порушив взятих на себе зобов’язань за Договором та не порушив строків поставки товару, КНП «Центр ЕМД та МК», не має законних підстав для розірвання договору в односторонньому порядку.
Одночасно, просимо звернуть увагу на те, що допущене порушення в сфері публічних закупівель, а саме невідхилення тендерної пропозиції ПП «Зоря Союз» з підстав визначених у висновку Північного офісу Держаудитслужби та укладання договору на постачання товару не містить в собі суспільно - негативних наслідків та не призвело до необґрунтованого витрачання коштів так, як тендерна пропозиція ПП «Зоря Союз», за результатами якої укладено договір, є конкурентною та нижчою від наступних тендерних пропозицій, які б були розглянуті у разі відхилення пропозиції Учасника - ПП «Зоря Союз».
Дата публікації звіту:
04.06.2021 15:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
09.06.2021 09:05
Запити/Пояснення
Номер:
87427cb9ed7a44d6ad2f69e70b304315
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.05.2021 14:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ролетів тканинних віконних відкритого типу згідно коду ДК 021:2015 – 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю», замовником яких є Комунальне некомерційне підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером ID: UA-2021-03-09-009876-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Комунальним некомерційним підприємство «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи)необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5a047f303c134abe90e1386c690639f2
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
13.05.2021 15:24
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) відповідно до існуючої потреби у кількості 454 шт. ролетів здійснювалась закупівля «Ролети тканинні віконні відкритого типу» згідно коду ДК 021:2015 – 39510000-0 (Вироби домашнього текстилю) для оснащення відділень екстреної (швидкої) медичної допомоги (підстанцій) № 6, 11, 16 та навчально-тренувального відділу за адресами в м. Києві: вул. Зоологічна, 3А, вул. Братиславська, 3А, вул. Ушакова, 14А, вул. Виборзька, 89.
В ході визначення технічних та якісних характеристик ролетів та складання технічного завдання здійснювалось попереднє проведення замірів розмірів ролетів, проводився моніторинг існуючих пропозицій щодо виготовлення ролетів на ринку України та консультації щодо вибору якості тканини та їх технічних характеристик. Якість тканинних ролетів повинна відповідати Держстандартам, технічним та іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду, а також підтверджуватися гарантією, сертифікатами відповідності тощо.
Під час визначення вартості одиниці тканинного ролету, у зв’язку з наявністю великого асортименту розмірів за результатами попереднього проведених замірів, прийнято найбільш узагальнюючий розмір – 600*1800 мм, на підставі якого здійснювався моніторинг цін на Інтернет – ресурсах виробників тканинних ролетів ( https://niltex.com.ua/p271170430-rulonnye-shtory-polsha.html, https://pro-shto.com.ua/p/besta-standart-35, https://pro-shto.com.ua/p/besta-standart-25), а також враховано середню вартість тканинного ролету в за результатами проведення закупівлі аналогічного товару у 2020 році (UA-2020-08-17-003983-c) договір № 244 від 17.08.2020 року. На підставі проведеного моніторингу, здійснено визначення середньої ціни за один тканинний ролет в розмірі 645,00 грн. з ПДВ та визначено очікувану вартість закупівлі в сумі 293 000,00 грн. з ПДВ з урахуванням обсягів закупівлі – 454 ролети.