• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (Бензин А-92 або еквівалент. Дизельне паливо.)

Нафта і дистиляти (Бензин А-92 або еквівалент. Дизельне паливо.)

Завершена

619 717.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 098.59 UAH
Номер: db326d6bd7d0469f87f7214a2f0b84b5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-04-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.01.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 04.01.2023 17:24 - 26.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.01.2023 № 1 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 03.01.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.01.2023 № 1 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2021-03-09-002486-a 09.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 607-69-00, hilena64@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 11 та 12 частини першої статті 10 і частини дев’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами моніторингу з питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; визначення вартості предмета закупівлі, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання відповіді на звернення щодо усунення порушення, правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди від 20.12.2022 №5 та звіту про виконання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані, визначення вартості предмета закупівлі, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), своєчасності надання відповіді на звернення щодо усунення порушення, правомірності відхилення тендерної пропозиції, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію щодо закупівлі Відділом освіти Балаклійської міської ради Харківської області (далі – Відділ освіти Балаклійської міської ради, Замовник) товару за предметом Нафта і дистиляти (Бензин А-92 або еквівалент. Дизельне паливо), код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол №75 від 09 березня 2021 року); вимогу про вилучення дискримінаційної умови тендерної документації учасника ТОВ «ТД МТК»; реєстр тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозиції від 26 березня 2021 року; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «САН ОЙЛ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі – ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», учасник, переможець); повідомлення про намір укласти договір від 30 березня 2021 року; договір про закупівлю тoвapiв №0135-220-СК від 14 квітня 2021 з ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» (далі – Договір), додаткові угоди до Договору: №1 від 09.09.2021, №2 від 23.11.2021, №3 від 30.12.2021, №4 від 31.12.2021 року. Відповідно до інформації, оприлюдненої замовником, до Договору укладено додаткову угоду від 20.12.2022 №5 у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Тобто, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин Законом відноситься до істотних умов договору. Отже, зважаючи на зазначене, Замовник уклав до Договору додаткову угоду від 20.12.2022 №5, проте на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону протягом трьох робочих днів з дня внесення змін не оприлюднив в електронній системі закупівель саму додаткову угоду, а оприлюднив лише повідомлення про внесення змін до договору. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до п.3.1 Договору від 14.04.2021 №0135-220-СК, в редакції додаткової угоди №5 від 20.12.2022, ціна договору становить 743 150,00 грн (в тому числі: 2021 рік – 619 400,00 грн, січень-лютий 2022 року – 123 750,00 грн); термін дії Договору згідно з його п. 9.2, в редакції додаткової угоди від №4 від 31.12.2021, до 01 березня 2022 року, а в частині розрахунків - до повної сплати за отриманий товар Замовником. Відповідно до інформації, розміщеної на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Spending», встановлено, що з 28 квітня 2021 по 08 лютого 2022 років Замовник за поставлений товар здійснив перерахування коштів ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» на загальну суму 743 150,00 грн, що відповідає сумі, зазначеній в Договорі з урахуванням змін. Таким чином, зобов’язання за Договором станом на 08.02.2022 обома сторонами виконані в повному обсязі. Згідно з пунктом 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. Проте, Замовником не забезпечено оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю протягом визначеного Законом терміну, чим порушено вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону та частини дев’ятої статті 41 Закону. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель Додаткової угоди № 5 від 20 грудня 2022 року, якою внесено зміни до договору від 14.04.2021 №0135-220-СК, щодо надання інформації та документального підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань за договором від 14.04.2021 №0135-220-СК (зокрема, рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо), щодо об’єктивних обставин щодо продовження строку дії договору додатковою угодою від 31.12.2021 № 4, щодо документального підтвердження коливання ціни товару на ринку, що спричинило підвищення цін додатковою угодою від 23.11.2021 № 2, Замовник не надав відповіді, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 25.01.2023 20:04 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2023 20:04

Запити/Пояснення