-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Прилади звукової та візуальної сигналізації
Категорія Замовника: відповідно до п.1 ч.4. ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Прилади звукової та візуальної сигналізації код за ДК 021:2015 31620000-8 (Пристрої охоронної та пожежної сигналізації). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, встановленим чинними нормативними актами України для таких товарів, а також вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
Завершена
4 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
Номер:
e578abbf35be49bd99ae8b39f98b0ff7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-06-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2021 00:00
Період моніторингу:
06.08.2021 10:49 - 01.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2021 № 337
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17.12.2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу Держаудитслужби
в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 05.08.2021 № 337
Витяг з перелвку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-03-05-010597-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2, пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю установлено порушення вимоги пункту 2 частини 5 статті 41 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема приведення у відповідність істотних договору від 22.04.2021 № 124, а у випадку неможливості усунення порушення - розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон № 922), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, визначення переможця, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Управління поліції охорони в Івано-Франківській області (далі – Управління поліції, Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 05.03.2021 № 26), скаргу до процедури від 02.04.2021 № UA-2021-03-05-010597-c.с1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) 7742-р/пк-пз від 13.04.2021, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТСБ Світтем» (далі – ТОВ «ТСБ Світтем»), протокол щодо визначення переможця рішенням тендерного комітету від 25.03.2021 № 35, повідомлення про намір укласти договір, договір про поставку товару від 22.04.2021 № 124 (далі – Договір № 124), додаткова угода від 29.06.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, запит Управління, оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу 06.08.2021, відповідь Замовника на запит від 11.08.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено, що Замовник у тендерній документації п.п 3.5.6 пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 12 частини першої статті 17 Закону № 922 у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922.
Крім того, Замовником у тендерній документації не зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, які затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, чим не дотримано вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922.
За результатами проведених торгів переможцем визначено ТОВ «ТСБ Світтем» (протокол від 25.03.2021 № 35).
Так, Управлінням поліції було укладено з ТОВ «ТСБ Світтем» договір від 22.04.2021 № 124 (далі – Договір № 124) на суму 3 670 434,00 грн з ПДВ.
Відповідно до п.1.1. Продавець забов’язується протягом 2021 року поставити Покупцю Товари зазначені у п. 1.2. розділу І даного договору, а Покупець прийняти і оплатити товари згідно Додатку № 1 до договору.
Відповідно до п.1.2. найменування (номенклатура, асортимент) товару зазначається у Специфікації товарів – Додаток № 1 до договору.
Відповідно до п.1.3. кількість товарів зазначається у Специфікації товарів – Додаток № 1 до договору. Відповідно до Специфікації ТОВ «ТСБ Світтем» поставляє товар у кількості 120 найменувань на суму 3 670 434,00 грн з ПДВ.
Зміна істотних умов визначена п.11.1. Договору № 124.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник вносив зміни до істотних умов Договору № 124 шляхом збільшення ціни за одиницю ППКП «Orion NOVA XS(i)» з 2826,00 грн за шт. до 3106,84 грн, ППКП «Orion NOVA S(i)» з 3333,60 грн за шт. до 3666,00 грн, ППКП «Orion NOVA М(i)» з 3702,00 грн за шт. до 4070,40 грн (з урахуванням ПДВ) та зменшення кількості товару ППКП «Orion NOVA XS(i)» з 10 шт. до 9 шт., ППКП «Orion NOVA S(i)» з 50 шт. до 48 шт., ППКП «Orion NOVA М(i)» з 60 шт. до 58 шт. та аналогічно по іншим товарам усього по 14 найменуванням.
На письмовий запит Управління, Замовником надано експертний висновок Черкаської торгово-промислової палати від 18.06.2021 № О-549 (далі –Висновок № О-549) щодо середнього діапазону ринкової вартості приладів охоронної сигналізації (згідно переліку 14 найменувань), станом на 18.06.2021.
Таким чином, в Висновку № О-549 зазначена вартість приладів охоронної сигналізації станом на 18.06.2021 та зазначений діапазон цін за інформацією постачальників з мережі Інтернет.
Відповідно до пункту 2 частини 5 статті 41 Закону № 922 істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Проте, Замовником укладено Додаткову угоду від 29.06.2021 № 1 зі збільшеною ціною за одиницю товару та зменшенням кількості товару по 14 найменуванням при відсутності підтвердження коливання ціни на ринку та на 69 день з моменту підписання договору про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 2 частини 5 статті 41 Закону № 922.
Збільшення ціни на прилади охоронної сигналізації призвело до зменшення обсягу поставки товару. Такі дії можуть призвести до недоотримання Замовником активів.
Період усунення порушень:
27.08.2021 15:29 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 15:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
27.08.2021 року був оприлюднений висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, що складений за результатами моніторингу проведеної Управлінням поліції охорони в Івано-Франківській області закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015 - 31620000-8 - Прилади звукової та візуальної сигналізації (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-05-010597-c).
У вказаному висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язало:
здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема приведення у відповідність істотних договору від 22.04.2021 № 124, а у випадку неможливості усунення порушення - розірвати договір, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
В зв’язку з цим, інформуємо Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області відносно того, що тендерним комітетом Управління поліції охорони в Івано-Франківській області були вжиті заходи щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку від 27.08.2021 року, а саме:
1) проведено засідання тендерного комітету Управління, за результатами якого прийнято рішення (оформлено протокол засідання тендерного комітету від 31.08.2021 року № 72 – його копія додається) про внесення змін до договору про поставку товару № 124 від 22.04.2021 року , укладений на підставі проведеної закупівлі UA-2021-03-05-010597-c з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТСБ Світтем»;
2) підписано з Товариством з обмеженою відповідальністю «ТСБ Світтем» Додаткову угоду №2 до договору про поставку товару № 124 від 22.04.2021 року укладений на підставі проведеної закупівлі UA-2021-03-05-010597-c, згідно якої розірвали Додаткову угоду №1 від 29.06.2021 року та керуватися умовами Договору №124 від 22.04.2021 року (копія Додаткової угоди №2 додається).
Додатки: 1. Копія протоколу засідання тендерного комітету УПО
в Івано-Франківській області від 31.08..2021 року №72 на 2 арк., в
1 прим.
2. Копія Додаткової угоди №2 до договору про поставку товару
№ 124 від 22.04.2021 року укладений на підставі проведеної
закупівлі UA-2021-03-05-010597-c на 1 арк. у 1 прим.
Дата публікації звіту:
01.09.2021 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
a6b8f423e7ee429fad127efbc00093ad
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.08.2021 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-05-010597-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення на підставі яких документів внесені зміни до договору про поставку товару від 22.04.2021 року № 124 на прилади звукової та візуальної сигналізації щодо зміни ціни за одиницю товару?
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ef9bb020c57d4801989ae841af36b118
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.08.2021 10:42
Опис:
У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України північно-східний офіс Держаудитслужби від 06 серпня 2021 року надаємо наступні пояснення.
05 березня 2021 року було оголошено закупівлю Прилади звукової та візуальної сигналізації ( код ДК 021:201531620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації) за процедурою відкриті торги (UA-2021-03-05-010597-c) за результатами чого було укладено договір про поставку товару №124 від 22.04.2021 року з ТОВ «ТСБ СВІТТЕМ» (38440691).
23.06.2021 року Управлінням поліції охорони в Івано-Франківській області від ТОВ «ТСБ СВІТТЕМ» (38440691) отримано лист-пропозицію про зміну ціни товару від 18.06.2021р. №18/062021-01 (зареєстровано за вх.№ 682) з описом обставин, що призвели до коливанням ціни на окремі види товару на ринку в сторону збільшення. Про підтвердження коливання ціни товару на ринку ТОВ «ТСБ СВІТТЕМ» надано Експертний висновок із зазначенням середнього діапазону ринкової вартості товару Черкаської торгово-промислової палати від 18.06.2021р. № О-549.
29.06.2021 року проведено засідання тендерного комітету Управління поліції охорони в Івано-Франківській області щодо розгляду листа від ТОВ «ТСБ СВІТТЕМ» №18/06/2021-01 від 18.06.2021 року про внесення змін до договору від 22.04.2021 року №124.
За результатами розгляду тендерним комітетом встановлено, що згідно наданих документів зміна ціни за одиницю товару потребується тільки для 14 найменувань товару по яких відбулися цінові коливання на ринку. Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до договору від 22.04.2021 року №124 в частині зміни ціни за одну одиницю товару по 14 найменуваннях предмету закупівлі ДК 021:2015 31620000-8 - Прилади звукової та візуальної сигналізації.
Керуючись п. 2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 11.1.2. пункту 11.1 Договору про поставку від 22.04.2021 року №124 та згідно Експертного висновку Черкаської торгово-промислової палати від 18.06.2021р. № О-549 29.06.2021 року укладено додаткову угоду №1 до договору про поставку товару від 22.04.2021 року №124 про внесення змін до договору в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку та без збільшення загальної вартості договору.
Додаток:
1. Пропозиція про зміну ціни Товару ТОВ «ТСБ СВІТТЕМ» від 18.06.2021 року;
2. Лист ТОВ «ТІРАС-12» від 08.06.2021 року про підвищення цін;
3. Експертний висновок Черкаської торгово-промислової палати від 18.06.2021р. № О-549;
4. Протокол № 59 засідання тендерного комітету УПО в Івано-Франківській області від 29.06.2021 року.