-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
64 621 792.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 323 108.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 323 108.96 UAH
Номер:
3c3d0d380e44400cabb58be3ff4d9d69
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2021 00:00
Період моніторингу:
22.06.2021 08:50 - 15.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
17.06.2021 № 317
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 317
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2021-03-05-010588-c 05.03.2021 ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (ЄДРПОУ 04396727) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень встановленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 31.05.2021 № 21-53П з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПІСОЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі - Замовник) на 2021 рік UA-P-2021-03-05-008186-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.03.2021, протокол № 238, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 23.03.2021, договір від 05.04.2021 № 162, укладений замовником з ТОВ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ", пояснення Замовника.
На порушення п 4-1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, не розміщено на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
За результатами аналізу тендерна пропозиція ТОВ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" встановлено не відповідність тендерної пропозиції, пп.1.1.1 Додатку 2 та Додатку №7 Тендерної документації, а саме:
- відповідно до пп. 1.1.1 Додатку № 2 Тендерної документації, Обов'язковою умовою є наявність обладнання для виготовлення безкаркасних аркових споруд. Відповідно до «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» переможця торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ", обладнання (техніка) для виготовлення безкаркасних аркових споруд є орендоване.
Договір оренди зазначеного обладнання від 11.01.2021 № 2/21, закінчується 31.12.2021. При цьому пунктом 4.4 розділу І. тендерної документації строк виконання робіт до 21.12.2022. Таким чином учасник торгів не підтвердив документально наявність безкаркасних аркових споруд для виконання робіт у 2022.
- Додатком №7 Тендерної документації визначена таблиця «Довідка щодо залучення субпідрядних організації до надання послуг» в якій передбачено стовпчик «% від суми пропозиції», зазначений стовпчик відсутній в довідці до тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" торгів.
Відповідно до пп. 3 п. 2 Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Строк дії забезпечення пропозиції – протягом дії пропозиції, 120 робочих днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Відповідно даних опублікованих на сайті prozorro кінцевий строк подання пропозицій 21.03.2021, відповідно до банківській гарантії від 18.03.2021 № 2794-21, термін дії до 20.09.2021, що становить 125 робочих дні (файл - Гарантія 2794-21.7z). Тобто на 5 робочих днів більше, ніж вимагав Замовник.
Слід зазначити, що пп. 4 п. 2 Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено що «Пропозиція, що супроводжується банківською гарантією, яка не відповідає вимогам оголошення, відхиляється.»
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" не відповідає вимогам тендерної документації, та відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону № 922-VIII підлягала відхиленню. Натомість учасника визнано переможцем та з ним укладено договір від 05.04.2021 № 162.
Надана в ході моніторингу відповідь замовника на пояснення не спростовує виявлених порушень.
Період усунення порушень:
14.07.2021 22:13 - 29.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2021 22:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
Відповідь на заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-05-010588-c
Керуючись частиною 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, скористувавшись наданим на це правом через електронну систему закупівель запитувала у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу Замовнику надавалися питання до пояснення щодо яких виявлено ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Проте, Замовник не надав аргументовані пояснення. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" вимогам Тендерної документації.
Дата публікації:
23.07.2021 08:52
Запити/Пояснення
Номер:
b860805185f541bd9e838f7f0deb413a
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
30.06.2021 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин) (UA-2021-03-05-010588-c) очікуваною вартістю 64 621 792,0 грн., яку проведено ПІСОЧИНСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Від 12.03.2021 по зазначеній закупівлі внесено зміни до тендерної документації, які опубліковані з порушенням абз. 2 п. 2 ст. 24 Закону: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.». Проте, на порушення абз. 2 п. 2 ст. 24 не були оприлюднені зміни в окремому документі/додатку.
Відповідно до пп. 1.1.1 Додатку № 2 Тендерної документації, Обов'язковою умовою є наявність обладнання для виготовлення безкаркасних аркових споруд. Відповідно до «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» переможця торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ", є орендоване обладнання (техніка) для виготовлення безкаркасних аркових споруд.
Слід зазначити, що відповідно до Додатку № 1 «календарного графіку виконання робіт» договору від 05.04.2021№ 162 в 2021 році будуть проводитися до 2022 року.
Договір оренди зазначеного обладнання від 11.01.2021 № 2/21, закінчується 31.12.2021. Таким чином учасник торгів не підтвердив документально наявність безкаркасних аркових споруд для виконання робіт у 2022.
Додатком №7 Тендерної документації визначена таблиця «Довідка щодо залучення субпідрядних організації до надання послуг» в якій передбачено стовпчик «% від суми пропозиції», зазначений стовпчик відсутній в довідці до тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" торгів (файл - все субпідрядники.pdf 19 березня 2021 17:38).
Враховуюче, що ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не надав повну інформацію, яка передбачена «Технічними вимогами» тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Номер:
812b2c0250d943938d69d5dc296b0bce
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.07.2021 13:33
Опис:
1. Щодо публікації змін відповідно до абзацу 2 п. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абз. 2 п. 2 ст. 24 Закону: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.».
Так, на вимогу вищенаведеної норми в електронній системі закупівель було оприлюднено додатково у вигляді нової редакції тендерної документації із змінами (назва документа «ТД - реконструкція ФОК із змінами.docx») та перелік змін (назва документа «Повідомлення про зміни.pdf»), суть документа якого повністю зазначає перелік змін, що вносяться.
Враховуючи вищенаведене, тендерним комітетом виконано в повному обсязі вимогу абзацу 2 п. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» без будь-яких порушень.
2. Щодо терміну оренди обладнання для виготовлення без каркасних аркових споруд
Графіком виконання робіт по об’єкту, який був поданий ТОВ «СІД» у складі тендерної документації, передбачене виконання робіт з улаштування каркасу будівлі у липні-грудні 2021 року. Таким чином, цей період повністю охвачений терміном дії чинного договору оренди. Під час підписання договору на виконання робіт план фінансування робіт та відповідно і графік виконання робіт були скориговані за ініціативою замовника. Виконавець надав гарантійний лист від орендодавця щодо згоди на продовження терміну оренди техніки на 2022 рік.
3. Щодо не відображення відсотку робіт від суми пропозиції.
У тексті тендерної документації ( п. 8 розділ 3) зазначено наступне:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток 7 до Тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника.»
Учасником надана довідка про незалучення субпідрядників у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору (лист № 25 від 15.03.2021). Крім цього учасник надав додаткову (необов’язкову) довідку із переліком субпідрядних організацій машини та механізми яких разом з персоналом будуть використані під час виконання робіт та які були відображені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист № 57 від 17.03.2021) та обсяг робіт яких значно менший ніж 20 відсотків від суми пропозиції (згідно відомості ресурсів).
Враховуючи вищенаведені пояснення на запитання, підстав для відхилення ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» з наведених причин не вбачаються за можливим.
4. Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, Пісочинською селищною радою проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування з місцевого бюджету. Відповідно до статті 2 Бюджетного кодексу України, місцеві бюджети - бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. Згідно із Законом України "Про бюджетну систему України", бюджет (державний) – це план утворення і використання фінансових ресурсів для забезпечення функцій, які здійснюються органами державної влади.
Станом на сьогодення, Пісочинській селищній радій на теперішній час не передбачено виділення державних коштів на реконструкцію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин).
Однак, у разі надходження коштів з державного бюджету на реконструкцію Об’єкту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин), Пісочинською селищною радою буде врахована рекомендація Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Номер:
bb2cbf58a18d45199d65006929c9d451
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
02.07.2021 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2021 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин) (UA-2021-03-05-010588-c) очікуваною вартістю 64 621 792,0 грн., яку проведено ПІСОЧИНСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції», Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, передбачає розмір забезпечення пропозиції в сумі 200000,0 грн., та зобов'язання банку-гаранта сплатити протягом 3 (трьох) банківських днів на користь Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області, визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення пропозиції, без необхідності бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі».
В електронній системі зазначене платіжне доручення відсутні. Просимо Вас надати через електрону систему закупівель зазначене платіжне доручення, та надати інформацію відображення зазначеної суми в регістрах бухгалтерського обліку Замовника.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Номер:
d2b688bf2f894f6c885f5a616db99246
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.07.2021 15:27
Опис:
Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме коштів Принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів),або на умовах іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, а саме надання гарантії за рахунок банківського кредиту, або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і Принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, та з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених цим оголошенням. Грошове або інше визначене цим оголошенням забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються учасником у складі пропозиції):
- довідкою, виданою банком-гарантом, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена в цьому пункті оголошення, якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цим оголошенням, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цим оголошенням, та яка повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку та повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify;
- документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку) гаранту, яка повинна містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку та повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Виходячи з вищевказаних умов забезпечення тендерної пропозиції та його грошове покриття не розміщується на рахунках Замовника.
Так, ТОВ «СІД» у складі тендерної пропозиції надає Банківську гарантію № 2794-21 від 18.03.2021 р., Довідку № 56/1191 від 18.03.2021 р. та Виписку по особовому рахунку від 18.03.2021 р., які підтверджують відповідність вимогам тендерної документації, зокрема фактичне розміщення грошового покриття гарантії у розмірі 200 000 грн на відповідному рахунку.
Також, ТОВ «СІД» виконав вимогу щодо того, що банківська гарантія повинна містити такі умови:
- зобов'язання банку-гаранта сплатити протягом 3 (трьох) банківських днів на користь Пісочинської селищної ради Харківського району Харківської області визначену у вимозі суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення пропозиції, без необхідності бенефіціара обґрунтовувати свою вимогу, за умови, що в тексті вимоги буде зазначено, що сума, яка вимагається повинна бути сплачена у зв'язку з виникненням обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених ст.25 Закону України “Про публічні закупівлі”;
- Перерахування коштів здійснюється на р/р UA918999980314090556000020571 одержувач ГУК Харківськом р-н/смт Пісочин код отримувача (ЄДРПОУ) 37874947 банк отримувача Казначейство України (ЕАП), код класифікації доходів бюджету 24061900.
Вказана вимога кореспондує обов'язок банка-гаранта сплатити суму грошових коштів лише у випадках, передбачених гарантією, таких як:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою ст. 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених ст. 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Враховуючи, що такі випадки не відбулись,у Замовника не було законних підстав для звернення до банка-гаранта з вимогою про сплату грошових коштів. Виходячи з цього, перерахування вищевказаних коштів на рахунок Замовника не відбувалось і, відповідно, Замовник не може надати інформацію відображення зазначеної суми в регістрах його бухгалтерського обліку.
Номер:
7935c55a28aa4687a8f75fe600594d93
Назва:
Відповідь на висновок
Дата опублікування:
22.07.2021 12:15
Опис:
Відповідь на висновок Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень
1. Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, Пісочинською селищною радою проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування з місцевого бюджету. Відповідно до статті 2 Бюджетного кодексу України, місцеві бюджети - бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. Згідно із Законом України "Про бюджетну систему України", бюджет (державний) – це план утворення і використання фінансових ресурсів для забезпечення функцій, які здійснюються органами державної влади.
Станом на сьогодення, Пісочинській селищній радій на теперішній час не передбачено виділення державних коштів на реконструкцію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин).
Однак, у разі надходження коштів з державного бюджету на реконструкцію Об’єкту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, код згідно ДК 021:2015 – 45210000-2 – Будівництво будівель (Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з прибудовою басейну по вул. Соснова, 1-Б в мікрорайоні «Мобіль» смт Пісочин), Пісочинською селищною радою буде врахована рекомендація Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
2. Щодо терміну оренди обладнання для виготовлення без каркасних аркових споруд
Графіком виконання робіт по об’єкту, який був поданий ТОВ «СІД» у складі тендерної документації, передбачене виконання робіт з улаштування каркасу будівлі у липні-грудні 2021 року. Таким чином, цей період повністю охвачений терміном дії чинного договору оренди. Під час підписання договору на виконання робіт план фінансування робіт та відповідно і графік виконання робіт були скориговані за ініціативою замовника. Виконавець надав гарантійний лист від орендодавця щодо згоди на продовження терміну оренди техніки на 2022 рік.
3. Щодо не відображення відсотку робіт від суми пропозиції.
У тексті тендерної документації ( п. 8 розділ 3) зазначено наступне:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Додаток 7 до Тендерної документації), або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника.»
Учасником надана довідка про незалучення субпідрядників у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору (лист № 25 від 15.03.2021). Крім цього учасник надав додаткову (необов’язкову) довідку із переліком субпідрядних організацій машини та механізми яких разом з персоналом будуть використані під час виконання робіт та які були відображені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист № 57 від 17.03.2021) та обсяг робіт яких значно менший ніж 20 відсотків від суми пропозиції (згідно відомості ресурсів).
4. Щодо строку дії забезпечення пропозиції.
Розглянувши подані документи ТОВ «"СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» в частині забезпечення пропозиції – протягом дії пропозиції, тендерний комітет Пісочинської селищної ради не вважав підставою відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав перевищення днів для забезпечення тендерної пропозиції у кількості 125 робочих дня. При цьому, забезпечення тендерної пропозиції було надано у вигляді банківської гарантії від 18.03.2021 № 2794-21.
Враховуючи вищенаведені пояснення на запитання, підстав для відхилення ТОВ «СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ» з наведених причин не вбачаються за можливим.
Голова тендерного комітету Іван ТЯГНИБОК