• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-76 Контрольно-пропускний пункт «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця на ділянці км 0+000 – км 7+300, Рівненська область

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладанням удосконаленого/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації.

Завершена

3 577 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 885.00 UAH
Номер: 4d8159f57df8464faac8a61f908a440b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-11-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.08.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 11.08.2021 15:58 - 04.09.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 11.08.2021 №502 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.08.2021 № 502 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-03-05-009424-c 05.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Урбан Прогрес» встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції від 23.01.2021 року) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Рівненській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), вимогу учасника ТОВ «ІК «Автомагістраль» про скасування рішення Замовника про визначення переможця від 02.04.2021 номер UA-2021-03-05-009424-с.b1, відповідь Замовника на вимогу учасника від 06.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Урбан Прогрес», вимогу Замовника про усунення невідповідностей, обґрунтування аномально низької ціни, протоколи засідання тендерного комітету від 30.03.2021 №122, від 01.04.2021 №127, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01 квітня 2021 року, укладений договір від 19.04.2021 №22, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 21.04.2021 №1. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерною документацією на цю закупівлю». Учасником ТОВ «Урбан Прогрес» в складі тендерної пропозиції надано файл «sign.p7s» (накладено електронний підпис на пропозицію). За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО), було встановлено наступне: Підписувачі Підписувач КОМАН АНДРІЙ ІВАНОВИЧ П.І.Б. КОМАН АНДРІЙ ІВАНОВИЧ РНОКПП 3294315178 Організація (установа) ТОВ УРБАН ПРОГРЕС ТОВ Код ЄДРПОУ 40653216 Посада КЕРІВНИК Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 16:19:55 19.03.2021 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 2B6C7DF9A3891DA1040000004B9325009A7C9001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ «Урбан Прогрес» не містить саме кваліфікований електронний підпис, оскільки, за результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі ЦЗО, з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», а не «кваліфікований». Таким чином, пропозиція ТОВ «Урбан Прогрес» не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Отже, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Урбан Прогрес» через те, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 28.08.2021 10:13 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2021 10:13

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Рівненській області повідомляє про оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до суду.
Дата публікації: 09.09.2021 14:46
Дата відкриття провадження: 25.10.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 460/12795/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-05-009424-c. За результатами моніторингу закупівлі Управлінням Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області 28.08.2021 опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-76 Контрольно-пропускний пункт «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця на ділянці км 0+000 – км 7+300, Рівненська область», UA-2021-03-05-009424-c. Поряд з цим Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Замовник категорично не погоджується з висновками Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим Законом правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу цієї процедури закупівлі. 05.03.2021 року Замовником на веб-порталіhttps://prozorro.gov.ua/через авторизований електронний майданчик було розміщено оголошення про проведення процедури - відкриті торги по предмету закупівлі «Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-76 Контрольно-пропускний пункт «Прикладники» – Зарічне – Дубровиця на ділянці км 0+000 – км 7+300, Рівненська область». (ідентифікато рзакупівлі№ UA-2021-03-05-009424-c). Очікувана вартість предмета закупівлі склала 3 577 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот сімдесят сім грн. 00 коп.) в т. ч. ПДВ. 23 березня 2021 року о 14 год. 13хв. Відбувся електронний аукціон в електронній системі закупівель, за результатом оцінки найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією булла визначена пропозиція ТОВ «Урбан Прогрес» (ЄДРПОУ 40653216), ціна пропозиції становить 1 893 000,00 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто три тисячі грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ. Відповідно до постанови № 193 від 3 березня 2020 року до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати у своїй діяльності удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів. При розгляді пропозиції учасника Замовником був перевірений електронний підпис тендерної пропозиції на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. За результатами перевірки встановлено, що на гарантію накладено саме УЕП, адже відповідно до зазначеного Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис (далі – підпис) – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Урбан Прогрес» (код ЄДРПОУ 40653216) відповідала вимогам тендерної документації, і причини для її відхилення у замовника були відсутні, відтак підстав для розірвання договору, укладеного за результатами закупівлі, у Служби автомобільних доріг у Рівненській області не має. Суть порушення процедури закупівлі, на думку Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, полягає в тому, що замовником не відхилено тендерну пропозицію, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону. Щодо зобов’язання викладеного у висновку про результати моніторингу закупівлі Управління Західного офісу Державдитслужби в Івано-Франківській області, Замовник повідомляє про залишення за собою реалізації права оскаржити (оспорити) висновок у судовому порядку.
Дата публікації звіту: 03.09.2021 12:07