• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний дрібний (ямковий) ремонт доріг (45233142-6 – Ремонт доріг) (згідно ГБН Г.1-218-182:2011)

Підтвердження відсутності підстав, передбачених у частині 1 статті 17 Закону, здійснюється за декларативним принципом: Учасник ставить галочки в ЕСЗ в форматі згоди з тим, що підстави відсутні. Підтвердження відсутності підстави, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону, здійснюється шляхом надання довідки у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
Номер: 7cb9a462aa1f41909f10f1206ac469b0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-18-000104
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2021 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 18.06.2021 17:14 - 14.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.06.2021 №380 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 18.06.2021 №380 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7.UA-2021-03-05-008126-с 05.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінницька, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Вінницька обл.), +38 (0 97) 333-04-21, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 розділу ІІ Порядку №708. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 6 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Кам'янець-Подільської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05 березня 2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «ВК-Вікторія», ТОВ «Бровченко Дмитро Олександрович», ТОВ «Шляхове Ремонтно-будівельне управління №1» ТОВ «Хімія парк», вимоги про усунення порушення від 09 березня 2021 року, рішення замовника від 10 березня 2021 року, протоколи засідання уповноваженої особи від 26 березня 2021 року №27, від 29 березня 2021 року №29, від 30 березня 2021 року №30, від 01 квітня 2021 року №32, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 13 квітня 2021 року №45, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 13 квітня 2021 року та пояснення від 08 липня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що предмет закупівлі з поточного ремонту визначений не за кожним окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, чим порушено пункт 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року №708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 09 червня 2020 року за №500/34783 (далі – Порядок №708). Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науководослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку 708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року №163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року №301. Пунктом 3.9 ДБН А.2.2-3:2014 визначено, що лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури – наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо. У пункті 1 статті першої розділу І Закону України від 06 вересня 2005 року №2807-IV «Про благоустрій населених пунктів» зазначено, що вулично-дорожня мережа – призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг, внутрішньоквартальні та інші проїзди, тротуари, пішохідні та велосипедні доріжки, набережні, майдани, площі, а також автомобільні стоянки та майданчики для паркування транспортних засобів з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху. Також, пунктом 3.2 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» визначено, що дороги населених пунктів – ділянки вуличної мережі з рухом переважно транзитного або вантажного автомобільного транспорту, геодизичного зафіксовані червоними лініями та переважно є виходами на автомобільні дороги загального користування. Відповідно до умов цієї процедури закупівлі замовником закуповуються послуги з поточного дрібного (ямкового) ремонту доріг за кодом ДК 021:2015: 45233142-6 «Ремонт доріг») (згідно ГБН Г.1-218-182:2011), відповідно до Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, з дотриманням Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14 лютого 2012 року №154. Проте, замовником не зазначено перелік лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, на яких передбачається надання послуг. Також за результатами моніторингу установлено, що в пункті 4.3 розділу І «Загальні положення», Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації зазначено, що місце надання послуг - Кам’янець-Подільська міська територіальна громада, на дорогах та внутрішньодворових проїздах Камянець-Подільської міської територіальної громади, що знаходяться на балансі Департаменту житлово-комунального господарства. Площа ремонту вибоїн становить 11428 м2. Тобто, замовником у тендерній документації не зазначено місце, де повинні бути надані послуги, чим не дотримано вимоги пункту 6 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 13.07.2021 17:48 - 28.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2021 17:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок від 13.07.2021 року, повідомляємо про наявні причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку із тим, що процедура закупівлі - Поточний дрібний (ямковий) ремонт доріг (45233142-6 – Ремонт доріг) (згідно ГБН Г.1-218-182:2011) (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-05-008126-c) щодо якої було здійснено моніторинг є завершеною, а договір, укладений за результатами проведення цієї процедури (Договір на поточний дрібний (ямковий) ремонт доріг №45 від 13.04.2021 р. – далі Договір) – виконаний сторонами у повному обсязі, усунути виявлені порушення є неможливим. Підтвердженням факту виконання Договору є акти приймання виконаних робіт. Також з метою приведення у відповідність фінансових зобов’язань із юридичними та опублікування звіту про виконання договору про закупівлю в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі», стороні Договору - ТОВ «ХІМІЯ ПАРК» направлено на підписання проєкт додаткової угоди щодо зміни ціни договору (без зміни обсягу та якості таких послуг), до фактичної суми оплати за надані послуги згідно актів приймання виконаних робіт. Крім того, враховуючи те, що органом державного фінансового контролю за результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено, а також те, що договір є виконаний сторонами у повному обсязі, вважаємо, що вказані порушення не призвели до порушень основних принципів закупівель. Разом з тим, замовником в межах законодавства буде вжито заходів щодо недопущення порушень, визначених у висновку щодо даного моніторингу в подальшому.
Дата публікації звіту: 19.07.2021 16:38

Запити/Пояснення