• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з капітального ремонту напірного каналізаційного колектору (санація) від КНС №1 до КНС №4 в смт Баришівка Київської області на дільниці від Т.2 до Т.3 вулиці Фрунзе до вулиці Торф’яна

Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - строк дії – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; ненадання переможцем у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Завершена

9 107 025.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 536.00 UAH
Номер: d1f8f2c5b23a4358ae57abeaf772abe8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-21-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.05.2021 15:08 - 12.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.05.2021 № 147 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2021-03-05-001030-b 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 96) 938-08-18, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 10 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.03.2021 № 29 (нова редакція), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «703 Металообробний завод котельного обладнання» (далі - ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.04.2021 № 45, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.04.2021 № 52, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2021, договір від 19.04.2021 № 17-04, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26.05.2021 на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 частини 3.5 розділу ІІІ тендерної документації учасники повинні надати довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 частини 3.5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі, учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати, зокрема: щодо кожної одиниці орендованої (залученої) матеріально-технічної бази – оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 16.03.2021 № 119 про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та договір від 01.09.2020 № 5 про надання послуг на користування інструментами, механізмами, обладнанням, укладений між ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» та ТОВ «БМК «ДЕЛЬТА», згідно з яким учасником орендується обладнання контрагента, зазначене у довідці № 119 за номерами 8-13, 15,16,17. При цьому учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» не надано листа-підтвердження щодо не заперечення з боку ТОВ «БМК «ДЕЛЬТА» використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 частини 3.5 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» як такого, що не відповідав кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та уклав з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 15.06.2021 18:29 - 02.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 15.06.2021 18:29

Оскарження висновку в суді

Опис: Оскаржено до суду 01.07.2021
Дата публікації: 02.07.2021 14:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Наказом Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) від 21.05.2021 року було розпочато моніторинг закупівлі № UA-2021-03-05-001030-b, що оголошена, Департаментом житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації, як Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 15.06.2021 року Держаудитслужбою надано висновок моніторингу про наявність порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись ст.2 та ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник ознайомився з висновком про результати моніторингу закупівлі та інформує. Відповідно до абз.2 ч.8. ст.8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Так, у своєму висновку Держаудитслужба зазначає, що на порушення вимог абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» як такого, що не відповідав кваліфікаційному критерію, установленому ст. 16 Закону та уклав з ним договір про закупівлю, зокрема: «За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 частини 3.5 розділу ІІІ тендерної документації учасники повинні надати довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 частини 3.5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі, учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати, зокрема: щодо кожної одиниці орендованої (залученої) матеріально-технічної бази – оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі. Учасник ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 16.03.2021 № 119 про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та договір від 01.09.2020 № 5 про надання послуг на користування інструментами, механізмами, обладнанням, укладений між ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» та ТОВ «БМК «ДЕЛЬТА», згідно з яким учасником орендується обладнання контрагента, зазначене у довідці № 119 за номерами 8-13, 15,16,17. При цьому учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» не надано листа-підтвердження щодо не заперечення з боку ТОВ «БМК «ДЕЛЬТА» використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 частини 3.5 розділу ІІІ тендерної документації…». Зазначаємо, що предметом даної закупівлі були роботи з капітального ремонту напірного каналізаційного колектору (санація) від КНС №1 до КНС №4 в смт Баришівка Київської області на дільниці від Т.2 до Т.3 вулиці Фрунзе до вулиці Торф’яна. Учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» вимоги щодо предмета закупівлі виконано в повному обсязі, надана інформація відповідає вимогам Тендерної документації, які вимагались Замовником щодо предмета закупівлі. Так, вимогами пункту 3.5 розділу ІІІ тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону передбачено: «1.1. Учасник надає довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі: № з/п Найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки) Стан (нове(а), справне(а), несправне(а) обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), а також наявна кількість (шт) Власне (власна), орендується чи лізинг (фінансовий/оперативний) чи інша форма залучення обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка) Отже, Замовник у довідці розділив окремо обладнання та матеріально-технічну базу, зазначивши про це у табличці відповідно до якої учасником ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» була подана інформація, а саме: «Найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладі) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки)». Крім того, слід зазначити, що вимогами тендерної документації чітко встановлено: «… - щодо кожної одиниці орендованої (залученої) матеріально-технічної бази – договір оренди, чинний на дату подання пропозиції або підтвердження про продовження терміну дії договору, або інші документи, що підтверджують право використання кожного об’єкта матеріально-технічної бази та додатково технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, які орендуються / надаються послуги тощо. Також, Учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі…». Отже, Замовник у тендерній документації вимагав від Учасника надання оригіналу листа-підтвердження від орендодавця на використання виключно його матеріально-технічної бази. Листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його обладнання (інструментів, устаткування, приладів) не вимагалось. Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, встановлено наявність у наданому договорі від 01.09.2020 №5 про надання послуг на користування інструментами, механізмами, обладнанням, укладеного між ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» та ТОВ «БМК «ДЕЛЬТА», формальної помилки, (описки), оскільки даний договір містить перелік виключно інструментів та обладнання, яке надається у користування. Замовник, приймаючи рішення про визначення Переможця діяв у спосіб та в межах передбачених законодавством України з дотриманням принципів здійснення закупівлі, закріплених в ст. 5 Закону, а саме принцип об'єктивного та неупередженого визначення Переможця процедури закупівлі. Крім того, слід зазначити, що вимогами тендерної документації встановлено, що під час подання тендерних пропозицій допускаються формальні (несуттєві) помилки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Замовник не вбачає в своїх діях порушення, тому що тендерна пропозиція Учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» є найбільш економічно-вигідною за ціною та згідно з документами, які були розглянуті Замовником за результатами електронного аукціону, повністю відповідає предмету закупівлі, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та є такою, строк дії якої не закінчився, а отже, у Замовника не було жодних підстав для відхилення учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ». Також, звертаємо увагу, що відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) та статті 188 Господарського кодексу України (далі - ГК України), зміна та розірвання договорів в односторонньому порядку не допускаються і можуть бути здійснені лише за згодою сторін. Відповідно, згідно зі статтями 525-526 ЦК України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, а виконання зобов'язання має здійснюватись належним чином відповідно до умов договору та законодавства; згідно зі статтею 193 ГК України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, в той же час, кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Таким чином, визначення переможцем процедури закупівель за ідентифікатором № UA-2021-03-05-001030-b ТОВ «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ «УКРБУДІНВЕСТ» та прийняття рішення про намір укласти договір з Переможцем, оформлені протоколом протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 07.04.2021 № 52, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2021, договір від 19.04.2021 № 17-04 є правомірними та не порушують законодавство про закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та основних принципів здійснення закупівель, викладених у ст.5 Закону а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо вашу увагу на те, що на жодному з етапів процедури закупівлі положення тендерної документації, рішення, дії чи бездіяльність Замовника не були оскаржені учасниками до органу оскарження, що свідчить про відсутність зауважень учасників процедури закупівлі до Замовника.
Дата публікації звіту: 18.06.2021 11:13

Запити/Пояснення