-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації шкільного харчування (сніданки)
процедуру застосовано на період проведення відкритіх торгів з публікацією англійською мовою.
Завершена
8 928 343.62
UAH без ПДВ
Номер:
f314f7a934ea413d89d10a82492f2fe9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-03-26-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2021 00:00
Період моніторингу:
26.03.2021 13:59 - 17.04.2021 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2021-03-05-005777-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 05.03.2021, договір про закупівлю від 16.03.2021 № 53, пояснення Замовника від 05.04.2021, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.04.2021 15:31 - 22.04.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2021 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
d165c69c018044208d3b35233bdac12f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2021 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з організації шкільного харчування (сніданки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-005777-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону та яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного
вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e94bd5ba230b4074b996d670621d11b7
Назва:
Пояснення (інформація, документи) до запиту
Дата опублікування:
05.04.2021 12:32
Опис:
Обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Для забезпечення потреби та норм раціонального харчуванням дітей щодо послуг з організації шкільного харчування (сніданки) Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник), дотримано норми Закону а саме:
1) проведено процедуру Відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55520000 -1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за ідентифікатором № UA - 2021-01-06-002257 – b (далі – Закупівля 1), які було автоматично відмінено електронною системою закупівель через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій;
2) прийнято рішення та оголошено нову процедуру Відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55520000 -1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за ідентифікатором № UA - 2021-03-02-003550 – b (далі – Закупівля 2).
3) Замовник не уникав проведення саме процедури закупівлі.
4) Замовником не укладено договорів щодо послуг з організації шкільного харчування (сніданки) до/без проведення процедур закупівель.
Враховуючи ті обставини, що від Замовника не залежить хід Закупівлі 1 та Закупівлі 2, а саме якості оформлення документів учасників, які мають бажання і беруть участь у даних закупівлях, а так само недопущення учасників з порушеннями, що в свою чергу затягує проведення даних закупівель, та враховуючи, що Замовником дотримано норми Закону щодо оголошення Закупівлі 1, а потім оголошення Закупівлі 2, але необхідність в задоволенні потреби послугою з організації шкільного харчування (сніданки), забезпечення необхідних умов повноцінного функціонування освітнього процесу шкільних закладів освіти підпорядкованих Замовнику, в тому числі, повноцінного та раціонального харчування вихованців шкільних закладів освіти Замовника, наявні й досі.
На час поки триває Закупівля 2, у Замовника відсутні договірні відносини з новим постачальником Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55520000 -1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», але є необхідність організації безпечного освітнього середовища, в тому числі умов щодо надання якісних послуг з харчування - послуг шкільного харчування (сніданки) в шкільних закладах освіти Замовника, дотримання порядку надання послуг з харчування та норм харчування, недопущення зриву шкільного харчування (сніданки) дітей в шкільних закладах освіти Замовника, що в свою чергу може мати негативні наслідки для шкільного процесу та може призвести до зростання соціальної напруги в освітньому середовищі Замовника.
Саме тому Замовником обрано переговорну процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Розмір бюджетного призначення предмету закупівлі визначено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591. Вартість натурального продуктового набору за нормами харчування, в 2021 році становить 32 грн. для учнів від 6 до 10 років та 38 грн. для учнів від 10 і старше. (Таблиця вартості натурального продуктового набору додається).
Форма 2021 – 2 Бюджетний запит на 2021-2023 роки додається.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
З метою ефективного та раціонального використання коштів Замовником та забезпечення потреб закладів загальної середньої освіти, здійснено переговорну процедуру закупівлю Послуг з організації шкільного харчування (сніданки) за цінами попередньо укладеного договору. Договір додається.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик.
Тхнічні та якісні характеристики предмета закупівлі - Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55520000 -1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», було обрано виходячи із законодавчих актів, які регулюють дану послугу, зокрема, в частині, норм харчування, кількості та якості в тому числі:
порядкок надання послуг з харчування затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість»;
нормами харчування у закладах освіти, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11. 2004р. № 1591;
Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР;
Закон України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-III,
спільний наказ МОН України та МОЗ України від 01.06.2005 №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах»,
спільний наказ МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563,
іншій нормативно-технічній документації та чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту Управління освіти Голосіївської районної державної адміністрації - http://www.golosiivruo.gov.ua, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://www.golosiivruo.gov.ua/index.php?w=section&cat=8&id=2430&subcat=82». Додається.