-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Формений одяг (Костюми чоловічі робочі зимові)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-10-002603-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Костюми чоловічі робочі зимові». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
6 018 445.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 60 184.45 UAH
мін. крок: 1% або 60 184.45 UAH
Номер:
aa825e4e8e7d43138397bdb5d345ab93
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-09-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2022 00:00
Період моніторингу:
09.12.2022 12:47 - 31.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-03-05-003348-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до договору - порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: договір про закупівлю товарів від 16.08.2021 № 2108000095, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 18.08.2022 № 1.
Період усунення порушень:
29.12.2022 17:36 - 04.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.12.2022 17:36
Номер:
e02bf29377d441028abd0ded67fd5975
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000104
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 17:08 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2021-03-05-003348-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПЕЛТА», ТОВ «СМАРТ ФАБРІКС», ТОВ «ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ», ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегія АМКУ), ТОВ «МІК», ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП», ТОВ «УМТК ТРЕЙД», ТОВ «Ванго-Україна», ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», ТОВ «Текстиль-Контакт» та ТОВ «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 04.03.2021 № 21/073), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕЛТА» (далі – ТОВ «ПЕЛТА»), товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ФАБРІКС» (далі – ТОВ «СМАРТ ФАБРІКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ» (далі – ТОВ «ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІМЕД ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК ТРЕЙД» (далі –
ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ванго-Україна» (далі – ТОВ «Ванго-Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Текстиль-Контакт» (далі – ТОВ «Текстиль-Контакт») та товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 03.06.2021 № 12530-р/пк-пз, від 03.06.2021 № 12531-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.06.2021 № 21/073-р-2, від 06.07.2021 № 21/073-вп-1, від 06.07.2021 № 21/073-р-3, від 27.07.2021 № 21/073-вп-1, від 27.07.2021 № 21/073-р-5, повідомлення про намір укласти договір від 27.07.2021, договір про закупівлю товарів від 16.08.2021 № 2108000095 (далі – Договір), додаткова угода від 18.08.2021 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.09.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
14.10.2022 15:45 - 20.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
6ab57687ca83434c856385ce2aee3633
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.09.2022 12:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі форменного одягу (Костюми чоловічі робочі зимові) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-003348-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «МІК» умов пункту 13 розділу Зведеної інформації про закупівлю, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 18.08.2021 № 1 до Договору від 16.08.2021 № 2108000095.
4. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «МІК» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cbdc7eb2abed4a55aac330738aaeecff
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 26.09.2022
Дата опублікування:
29.09.2022 16:48
Опис:
В межах запиту АТ «Укртрансгаз» інформує про таке: 1. Закупівля костюмів чоловічих робочих зимових по кількості визначена згідно замовлень, сформованих структурними підрозділами АТ «Укртрансгаз» (далі –Товариство) у 2021 році, відповідно до призначення та захисних властивостей, які описані у технічних вимогах та якісних характеристиках предмета закупівлі.
Придбання зазначених костюмів (далі – ЗІЗ) регламентовано Нормами безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам нафтогазової промисловості, затверджених наказом МНС України від 09.07.2012 № 962.
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про охорону праці» від 1992.10.14 № 2694-XII роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання ЗІЗ відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці та колективного договору.
Технічні та якісні характеристики зазначеного предмета закупівлі розроблено відповідно до вимог Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2008 року №761 (чинний до 30.08.2021 року), ДСТУ EN 342:2019 «Комплекти та предмети одягу для захисту від холоду»; ДСТУ EN ISO 13688:2016 «Одяг захисний. Загальні вимоги».
Очікувана вартість розрахована на підставі комерційних пропозицій ТОВ "Легпроінтекс", ТОВ "Спец-Контакт" та ТОВ "Робочий стиль" (додаються) з врахуванням двох результатів торгів (договорів) минулих періодів, а саме: UA-2016-12-08-000383-c та UA-2019-12-24-001140-a (додаються).
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз».
Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
2. На виконання вимог тендерної документації переможцем торгів ТОВ «МІК» надано в електронній системі закупівель банківську гарантію (забезпечення виконання договору) файл «Гарантія виконання договору МІК - АТ УКРТРАНСГАЗ.zip» (додається разом зі змінами).
3. Відповідно до специфікації проекту договору (Додаток IV тендерної документації) передбачено було “Строк поставки (зазначається кількість календарних днів з дати укладення Договору) - 90”. Функціонал системи передбачає внесення інформації стосовно строку поставки лише із зазначенням календарної дати. У зв'язку з цим, замовником було розраховано орієнтовну дату кінцевої поставки 30.09.2021.
В ході проведення процедури закупівлі учасники оскаржували в Антимонопольному комітеті України рішення замовника, прийняті за результатами розгляду тендерних пропозицій. Розгляд скарг органом оскарження призупинив перебіг строків.
Строк розгляду Антимонопольним комітетом України скарг учасників в результаті став об'єктивним фактором для продовження строку дії договору, який необхідно було привести у відповідність строку поставки у 90 днів.
Рішення Антимонопольного комітету України, укладена Додаткова угода додаються.
4. На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем торгів ТОВ «МІК» враховуючи вимоги тендерної документації завантажено документи щодо ліцензування та інформації про право підписання договору про закупівлю (додаються).