• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Формений одяг (Костюми чоловічі робочі зимові)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-10-002603-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Костюми чоловічі робочі зимові». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Завершена

6 018 445.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 60 184.45 UAH
Номер: aa825e4e8e7d43138397bdb5d345ab93
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-09-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.12.2022 12:47 - 31.12.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.12.2022 № 290 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-03-05-003348-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до договору - порушень не встановлено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: договір про закупівлю товарів від 16.08.2021 № 2108000095, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 18.08.2022 № 1.
Період усунення порушень: 29.12.2022 17:36 - 04.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.12.2022 17:36
Номер: e02bf29377d441028abd0ded67fd5975
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-21-000104
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.09.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.09.2022 17:08 - 13.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.09.2022 № 214 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 30 UA-2021-03-05-003348-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПЕЛТА», ТОВ «СМАРТ ФАБРІКС», ТОВ «ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ», ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегія АМКУ), ТОВ «МІК», ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП», ТОВ «УМТК ТРЕЙД», ТОВ «Ванго-Україна», ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», ТОВ «Текстиль-Контакт» та ТОВ «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 04.03.2021 № 21/073), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕЛТА» (далі – ТОВ «ПЕЛТА»), товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ФАБРІКС» (далі – ТОВ «СМАРТ ФАБРІКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ» (далі – ТОВ «ЗАСОБИ ПРОМИСЛОВОГО ЗАХИСТУ»), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «СПЕЦТОРГ ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФІМЕД ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОФІМЕД ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК ТРЕЙД» (далі – ТОВ «УМТК ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ванго-Україна» (далі – ТОВ «Ванго-Україна»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (далі – ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Текстиль-Контакт» (далі – ТОВ «Текстиль-Контакт») та товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ «ХАРКІВ»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 03.06.2021 № 12530-р/пк-пз, від 03.06.2021 № 12531-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 18.06.2021 № 21/073-р-2, від 06.07.2021 № 21/073-вп-1, від 06.07.2021 № 21/073-р-3, від 27.07.2021 № 21/073-вп-1, від 27.07.2021 № 21/073-р-5, повідомлення про намір укласти договір від 27.07.2021, договір про закупівлю товарів від 16.08.2021 № 2108000095 (далі – Договір), додаткова угода від 18.08.2021 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.09.2022. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 14.10.2022 15:45 - 20.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.10.2022 15:45

Запити/Пояснення