• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

0000000000000000000000000000000

Торги не відбулися

0.00 UAH з ПДВ
Номер: a8860cb80584490cadd8a1b398e6c38e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-23-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.04.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 23.04.2021 15:21 - 20.05.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.04.2021 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 42 UA-2021-03-04-012364-c 04.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, osypova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини восьмої статті 12 Закону та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій ТОВ «РУБІКОН-МОНОЛІТ» установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД» та ТОВ «СК МАГНАТ» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частина А3641 (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (нова редакція) затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.03.2021 № 15, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 09.03.2021, роз’яснення Замовника від 11.03.2021, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО РЕГІОН БУД» (далі – ТОВ «ДНІПРО РЕГІОН БУД»), «СК МАГНАТ» (далі – ТОВ «СК МАГНАТ») та «РУБІКОН-МОНОЛІТ» (далі – ТОВ «РУБІКОН-МОНОЛІТ»), протоколи засідання тендерного комітету від 25.03.2021 № 16, від 15.04.2021 № 20, від 16.04.2021 № 21, від 19.04.2021 № 22, повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2021, пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 30.04.2021. Під час моніторингу установлено, що Замовник в підпункті 5.5 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановив вимогу, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи на адресу: Військова частина А3641 (найменування замовника), 21001, м. Вінниця, вул. Замостянська 23 (місцезнаходження замовника), зокрема: друкований варіант оригіналу тендерної пропозиції, у тому числі заповнену форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» із визначенням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (ураховуючи зменшення) та розрахунком ціни тендерної пропозиції (договірної ціни). При цьому, друкований варіант не повинен відрізнятися від тендерної пропозиції, поданої в електронному вигляді; завірену учасником електронну форму банківської гарантії, копію ліцензії, виданої банку та копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; оригінал або нотаріально завірену копію довідки або витягу з реєстру про відсутність судимості, виданих відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України фізичній особі, яка є учасником, для підтвердження інформації, що її не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або не погашено в установленому законом порядку (для фізичних осіб-підприємців); оригінал або нотаріально завірену копію довідки або витягу з реєстру про відсутність судимості, виданих відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України службовій (посадовій) особі учасника, яка підписала цінову пропозицію, для підтвердження інформації, що її не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого знято або не погашено в установленому законом порядку (для юридичних осіб); оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана відповідно до наказу Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018. Таким чином, Замовник встановив у тендерній документації вимоги щодо надання документів у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону та частини третьої статті 17 Закону. За результатами здійснення моніторингу установлено, що згідно із вимогами підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП). Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасник ТОВ «РУБІКОН-МОНОЛІТ» подав свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «РУБІКОН-МОНОЛІТ» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «РУБІКОН-МОНОЛІТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію та вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 21.05.2021 14:05 - 05.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2021 14:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом повернення учасника на кваліфікацію та відхилення його пропозиції.
Дата публікації звіту: 28.05.2021 11:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 13.07.2021 11:15

Запити/Пояснення