• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 385+000 – км 387+000 автомобільної дороги державного значення М-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта, Запорізька область (з розробкою проєктної документації) (45233142-6 — Ремонт доріг)

Завершена

16 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 500.00 UAH
Номер: 05d1f730fd5348b084a010d6641b0780
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-02-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.08.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 02.08.2021 16:21 - 26.08.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.08.2021 №484 Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.08.2021 №484 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2021-03-04-012088-с від 04.03.2021 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, в тому числі правильність заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі правильність заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Запорізькій області на 2021 рік (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 04.03.2021 №2 та тендерну документацію із змінами, затверджену протоколами засідання тендерного комітету від 09.03.2021 №3, від 10.03.2021 №4, від 24.03.2021 №5, від 31.03.2021 №6, від 05.04.2021 №7 від 08.04.2021 №8, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-ФОРТ» (далі - ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» (далі – «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС»), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця та намір укласти договір від 23.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2021, договір від 11.05.2021 №402-21, додаткові угоди від 25.05.2021 за №1, від 23.06.2021 за №2, від 09.07.2021 за №3, від 30.07.2021 за №4, пояснення Замовника від 09.08.2021 та від 18.08.2021 отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 26.08.2021 16:17 - 01.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 26.08.2021 16:17

Запити/Пояснення