• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

кисломолочний сир ж. не нижче 9%, сир сичужний твердий ж. не нижче 45%

Завершена

282 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 410.00 UAH
Номер: 6846a66b85a3475399626a8e6484eae2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-12-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 12.04.2021 17:27 - 06.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 09.04.2021 № 166 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.04.2021 № 166 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-03-04-009098-с 04.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Центральноукраїнський ліцей – інтернат спортивного профілю Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника фізичної особи – підприємця Жадан Валентина Григорівна (далі – ФОП Жадан В.Г.), відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 05.03.2021 та від 10.03.2021, протокол засідання тендерного комітету від 23.03.2021 № 39, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару за державні кошти від 05.04.2021 № 56, укладений між Замовником та ФОП Жадан В.Г. (далі - Договір), пояснення надані Замовником через електронну систему закупівель 21.04.2021. За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Жадан В.Г. як таку, що не надала у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та укладено з нею Договір. Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатку 2 тендерної документації. У Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги, а саме - наведено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону: - «Довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. - Довідка, складена учасником у довільній формі, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (згідно п.12 ч.1 ст.17 Закону). - Довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. Зазначені документи переможець надає шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір». Однак, учасником ФОП Жадан В.Г. не надано у строк та спосіб, зазначений у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації, Додатку 2 до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, як це передбачено статтею 17 Закону та вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Період усунення порушень: 30.04.2021 15:07 - 20.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2021 15:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усуненні,шляхом розірвання договору .
Дата публікації звіту: 11.05.2021 14:08

Запити/Пояснення