• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

труби сталеві електрозварні попередньо теплоізольовані та фасонні вироби до них

Завершена

8 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 86 000.00 UAH
Номер: 48adbe05feb348e4ab3948ed9cfa5a89
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-29-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 29.07.2021 13:44 - 20.08.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.07.2021 №442 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 29.07.2021 № 442 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-04-001710-b, 04.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень на звернення за роз’ясненнями; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Концерну «Міські теплові мережі» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 04.03.2021 № 21; протокол від 10.03.2021 № 25); тендерні пропозиції учасників: товариств з обмеженою відповідальністю «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ»; «ПТЗ»; ФІРМА «ОНІКС» ЛТД у формі товариства з обмеженою відповідальністю»; Корпорація «Енергоресурс-інвест»; Виробничий кооператив «Сантехмонтаж»; звернення за роз’ясненнями щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі; роз’яснення надане Замовником; протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол від 20.04.2021 № 78 засідання тендерного комітету Замовника; повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.05.2021 № 460/2021/Т; звіт про результати проведення закупівлі. Аналізом питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати), тоді як у пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься вимога про надання забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії в розмірі двісті п'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок та умови його надання.
Період усунення порушень: 10.08.2021 16:47 - 27.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.08.2021 16:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши результати моніторингу процедури закупівлі труб сталевих електрозварних попередньо теплоізольованих та фасонних виробів до них за ДК 021:2015 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (далі-Закупівля) надаємо наступну інформацію та документи. Відповідно до абзацу 1 пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Суттєвим є те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на Закупівлю, а саме 04.03.2021, замовником заповнено усі обов’язкові та наявні поля шляхом унесення до них інформації в електронній системі закупівель та накладено електронний цифровий підпис (кваліфікований електронний підпис). Після чого Закупівлі було присвоєно ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-04-001710-b. Замовник не мав би фізичної (технічної) можливості оголосити Закупівлю, якби не заповнив усі обов’язкові до заповнення поля, оскільки в протилежному випадку (тобто в разі не заповнення) електронна система закупівель не вчинила б вказані вище дії (тобто Закупівля не була б оголошена). Уся необхідна і передбачена чинним законодавством інформація (у тому числі інформація про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій міститься в оголошенні про проведення закупівлі в пункті «Умови оплати» в графі «Опис» та у пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації і в повній мірі інформувала учасників процедури Закупівлі про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, замовником було направлено звернення до авторизованого електронного майданчика smarttender.biz про надання роз’яснення щодо відсутності у формі оголошення про проведення відкритих торгів обов’язкового поля для внесення інформації про вид та умови забезпечення тендерної пропозиції та отримано відповідь від 29.03.21 №284 (додається) про наступне: алгоритм створення, внесення інформації, проведення та завершення процедур передбачений технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізований на майданчику відповідно до нього. Також цим листом електронний майданчик smarttender.biz підтвердив, що у замовника в електронній системі є можливість зазначити лише суму та валюту електронної гарантії; інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій можна зазначити в тендерній документації або в існуючі поля на майданчику. Отже, Замовник при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів, попри відсутність обов’язкового поля про вид та умови забезпечення тендерної пропозиції, зазначив таку інформацію в існуючому полі на майданчику. Відсутність в електронній формі оголошення про проведення відкритих торгів відповідних граф (полів) для заповнення замовником (тобто технічна неможливість замовника вказати необхідну інформацію) не є виною Замовника. І тільки 31.03.21, після оголошення Закупівлі, в електронній системі закупівель (за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/nova-realizaciya-zabezpechennya-propoziciji-ta-vikonannya-dogovoru-v-prozorro) оголошено про те, що з 16.04.2021 інформацію про забезпечення пропозиції та забезпечення виконання договору Замовники будуть зазначати в системі Прозорро по-новому, зокрема повний опис умов та розміру надання забезпечення - це поле є обов’язковим для заповнення, саме це поле буде виводитись в друковану форму оголошення. Крім того, авторизованим електронним майданчиком smarttender.biz вказана інформація підтверджена відповідним листом (додається). З огляду на вищевикладене, за результатами моніторингу Замовником здійснено заходи щодо усунення виявленого порушення, зокрема надалі Замовник не буде допускати такого порушення.
Дата публікації звіту: 13.08.2021 12:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовник в подальшому при проведенні процедур закупівель зобов'язується дотримуватися вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації: 18.08.2021 09:15