-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
6204557cba0645d593d4335965bf1e8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2021 00:00
Період моніторингу:
25.06.2021 14:07 - 20.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.06.2021 № 342
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 2 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.06.2021.
В.о. начальника Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби
від 25.06.2021 № 342
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2021-03-03-013169-c 03.03.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору від 07.04.2021 № 25 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов’язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Військова частина А2110 (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-01-15-004131-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням Уповноваженої особи від 03.03.2021 (протокол № 23); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс»; протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 24.03.2021 № 41; повідомлення про намір укласти договір; договір від 07.04.2021 № 25; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення та документи, надані Замовником 09.07.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, з урахуванням пояснень та документів, наданих Замовником під час проведення моніторингу через електронну систему закупівель, встановлено наступне.
Відповідно даних з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachivbyudzhetnihkoshtiv), та Open Budget - Державного веб-порталу бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство оборони України (Державний бюджет).
Згідно з поясненнями на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення інформації на власному веб-сайті Замовник надав відповідь, що у військової частини А2110 немає власного веб-сайту та немає доступу до офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів.
Також під час моніторингу встановлено, що на сайті Міністерства оборони України за адресою https://www.mil.gov.ua вищезазначена інформація відсутня.
Таким чином, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення інформації на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-03-03-013169-c, чим порушив вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (зі змінами) (далі Постанова № 710).
За результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що оприлюднений Замовником річний план UA-P-2021-01-15-004131-b на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону не містить коду економічної класифікації видатків бюджету.
Крім того, під час моніторингу встановлено, що зміст підстав, визначених в підпунктах 5 та 6 пункту 5.3 частини 4 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та в пунктах 4 та 5 таблиці в частині 2 Додатку 2 до тендерної документації не узгоджується з підставами, встановленими пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» від 03.11.2020 № 954-IX, а саме: замість словосполучення «кримінальне правопорушення», Замовник в тендерній документації застосував термін «злочин».
Також встановлено, що в частині 2 Додатку № 2 до тендерної документації строк надання переможцем інформації для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону, не відповідає пункту 5.5 частини 4 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Моніторингом процедури закупівлі також встановлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Зокрема, згідно з умовами пункту 2 частини 3 «Інші вимоги та відповідні документи, що надає учасник у складі тендерної пропозиції» Додатку № 2 тендерної документації від учасників вимагалось надання «Оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції (фіскальної служби) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більше тридцяти денної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс» зазначена довідка відсутня.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення абзаців першого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та уклав з ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс» договір від 07.04.2021 № 25.
Період усунення порушень:
15.07.2021 16:00 - 30.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2021 16:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення командира військової частини А2110, щодо розірвання договору №25 від 07.04.2021 р.
Дата публікації звіту:
21.07.2021 12:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
30.07.2021 11:44
Запити/Пояснення
Номер:
b292b5ac83704bb99bf70c30a3b429f8
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.07.2021 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Роботи за об’єктом «Капітальний ремонт резервуару РВСК-3000 №24 Військова частина А2110, 53272, Дніпропетровська обл., Нікопольський р-н., с. Олексіївка, вул. Овочева, 7»)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
018b422e7a3b4b1ba78735bf8997974b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.07.2021 15:57
Опис:
Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
Сергію ЧЕРНОВОЛ
Відповідно до вимог п. 3.2.14.4. наказу Генерального штабу Збройних Сил України №509 від 30.12.2016 року «Про затвердження Керівництва з організації роботи центрів забезпечення пальним, баз, складів пального Збройних Сил України», а саме “Резервуари, що перебувають в експлуатації, з метою контролю щодо можливих змін їх технічного стану, оцінки фактичної справності та можливості їх подальшої експлуатації підлягають обов’язковому періодичному технічному діагностуванню (експертному обстеженню). Технічне діагностування (експертне обстеження) резервуарів та їх обладнання виконується незалежною експертною (уповноваженою) організацією, що має акредитацію в центральному органі виконавчої влади з охорони праці на виконання комплексу діагностичних робіт”. У 2017 році на підставі договору №33В/10 від 01.06.2017 ТОВ «ПРОТЕХЄКСПЕРТИЗА» було проведено повне експертне обстеження (технічне діагностування) резервуара стального, вертикального, казематного, об’ємом 3000 м3 РВСК-3000 інв. №24 військової частини А2110. Висновок №359929992-04-00-155.17 від 21.06.17 року: технічний стан резервуара РВСК-3000 №24 класифікується як недопустимий (аварійний). Експлуатація резервуару може бути продовжена після проведення капітального ремонту днища, та проведення гідравлічного випробування зі складанням акту. Наступні строки обстеження будуть визначенні після проведення ремонту та повного експертного обстеження. Так на підставі висновку експертизи у 2019 році був проведений моніторинг пропозицій на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт резервуару РВСК-3000 №24 військової частини А2110 з проходженням державної експертизи та підписаний договір №39 від 10.09.2019 року з ТОВ «РОН-ТЕХ». Відповідно розподілу фінансування на 2021 рік за бюджетною підпрограмою 2101020/3 для проведення капітального ремонту РВСК-3000 №24, виділено кошторис (КЕКВ 3132). За результатами розгляду пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів “Роботи за об’єктом “Капітальний ремонт резервуару РВСК-3000 №24 Військова частина А2110, 53272, Дніпропетровська обл., Нікопольський р-н., с. Олексіївка, вул. Овочева, 7”” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «Код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація», «№ закупівлі UA-2021-03-03-013169-c» був визначений переможець - ТОВ "Компанія "ВТМ-Сервіс" та заключений договір №25 від 07.04.21 на суму – 5890308,00 грн.
У військовій частині А2110 немає власного веб-сайту та немає доступу до офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до вимог пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме “Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель” роз’яснень щодо застосування даних вимог від головного розпорядника бюджетних коштів до військової частиною А2110 не надходили.
Додаток: 1. Копія договору №33В/10 від 01.06.2017 на проведення експертного обстеження (технічного діагностування).
2. Копія висновку експертизи №359929992-04-00-155.17 від 21.06.17 року.
3. Копія договору №39 від 10.09.2019 року на виготовлення ПКД “Капітальний ремонт резервуару РВСК-3000 №24 військової частини А2110 Міністерства оборони України у м. Нікополь”.
4. Копія експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом “Капітальний ремонт резервуару РВСК-3000 №24 військової частини А2110 Міністерства оборони України у м. Нікополь” №00-1212-19/ПБ від 31.03.2020 року.
Командир військової частини А2110
підполковник Олександр РЕЗНІКОВ