• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Листи оцинковані код ДК 021:2015 - 44170000-2 - Плити,листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Завершена

525 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 258.00 UAH
Номер: cd8a08471b144316a008adfa70c95e46
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-23-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 23.04.2021 11:56 - 20.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.04.2021 179 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 22.04.2021 № 179 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-03-03-011106-с 03.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 297-09-57, ribalkoanton@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «БУДІВЕЛЬНИК-РАН» установлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 та частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Комунальне підприємство «Житлосервіс «Світанок»» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену головою тендерного комітету Замовника від 03.03.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДСХІД» від 06.04.2021 № б\н; тендерну пропозицію ПП «БУДІВЕЛЬНИК-РАН»; протокол визначення переможця від 08.04.2021 № б\н; повідомлення про намір укласти договір; договір від 27.04.2021 № 488. За результатами моніторингу встановлено, що пп. 1.2 п.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації визначено вимогу щодо надання учасником інформації (документу), на фірмовому бланку заводу виробника, що підтверджує повноваження Учасника на реалізацію товару від імені заводу-виробника, та що зазначений документ повинен бути дійсним на весь термін постачання продукції. Замовником в електронній системі закупівель було розміщено вимогу про усунення невідповідностей щодо вищевикладеної інформації, проте ПП «БУДІВЕЛЬНИК-РАН» в складі своєї тендерної пропозиції надано лист-довідку від 07.04.2021 №2/07/04, в якій зазначає що не надає інформацію (документ) заводу виробника, чим порушено вимоги пп. 1.2 п.1 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації. Також, п.4 Таблиці 3 Додатку №1 та Додатком №4 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію/ї документу/ів, які видані відповідними органами заводу виробнику, які підтверджують що виробник товару, запропонований учасником, виробляє його за ДСТУ EN 10346:2014. Проте ПП «БУДІВЕЛЬНИК-РАН» в складі своєї тендерної пропозиції надано сертифікати якості Філії Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Метінвест-СМЦ» у місті Дніпро від 19.04.2020 №4727 та від 23.01.2021 №1476, в яких зазначено стандарт EN 10346:2009, чим порушено вимоги п.4 Таблиці 3 Додатку №1 та Додатком №4 до тендерної документації. Крім того, п.4 Таблиці 3 Додатку №1 та Додатком №4 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію діючого висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар. Проте ПП «БУДІВЕЛЬНИК-РАН» в складі своєї тендерної пропозиції надано лист-довідку від 07.04.2021 №1/07/04, в якій зазначає що у виробника відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію «Лист оцинкований», чим порушено вимоги п.4 Таблиці 3 Додатку №1 та Додатком №4 до тендерної документації. Під час проведення моніторингу установлено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, розміщене Замовником в електронній системі закупівель, не містять переліку виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, чим не дотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону замовник не відхилив пропозицію ПП «БУДІВЕЛЬНИК-РАН» та уклав з ним договір від 27.04.2021 № 488, на загальну суму 519 990,00 гривень. Вищевказане призвело до порушення частини другої статті 32 Закону, згідно з якою тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень: 19.05.2021 17:01 - 03.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2021 17:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання по моніторингу КП "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК" уклало додаткову угоду з пп "БУДІВЕЛЬНИК-РАН".
Дата публікації звіту: 21.05.2021 11:14