• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Автомобіль легковий Renault Duster (або еквівалент)

Завершена

573 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 730.00 UAH
Номер: aaead8bd4b9e4f0a930e1d5e15cda9ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-02-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 02.04.2021 15:45 - 24.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.04.2021 № 243 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.04.2021 № 243. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 10. UA-2021-03-02-011694-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Вчорайшенської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 02.03.2021 року, тендерна пропозиція ТОВ «Полісся Моторс Груп», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.03.2021 року № 18, повідомлення про намір укласти договір від 24.03.2021 року. За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (Додаток № 4 тендерної документації) містить посилання на конкретну торгову марку та виробника (Renault Duster) з виразом або «еквівалент» без обґрунтування необхідності такого посилання. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Поряд з цим, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проте, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. Також, моніторингом установлено, що у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено умову, що Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону, тоді як критерії та методика оцінки визначені частинами 3-8 статті 29 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів з недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам частини 4 статті 23 Закону та невраховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082. Також, моніторингом установлено, що у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено умову, що Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону, тоді як критерії та методика оцінки визначені частинами 3-8 статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «Полісся Моторс Груп», - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Період усунення порушень: 21.04.2021 17:09 - 08.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2021 17:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зауваження 1. «У пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено умову , що замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини 1 статті 28 Закону Повинно бути : «Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частин 3-81 статті 29 Закону» Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель: Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у подальшому. Заходи, здійснені уповноваженою особою: 1. Пункт 1.1. підрозділу1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» «Проекту тендерної документації», що є додатком до «Положення про уповноважену особу із організації та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель», проект рішення сесії від 27.04.2021р. викладено у наступній редакції : « Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частин 3-81 статті 29 Закону» Зауваження 2. Технічна специфікація Замовника в тендерній документації містить посилання на конкретну торгову марку та виробника ( RENAULT DUSTER) з виразом «або еквівалент» без обґрунтування. Заходи, здійснені уповноваженою особою: 1. Обгрунтування конкретної марки автомобіля надано у Протоколі щодо прийняття рішень уповноваженою особою № 15 від 02.03.2021р.( додається); 2. У «Проекті тендерної документації», що є додатком до «Положення про уповноважену особу із організації та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель», проект рішення сесії від 27.04.2021р. у додатку 4 до ТД (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачено наступне: Примітка: обгрунування конкретної моделі предмету закупівлі та виробника (у разі наявності посилання на конкретну модель предмету закупівлі) додається (витяг з протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою про оголошення відкритих торгів). Зауваження 3. Тендерна документація не містить вимоги щодо накладання електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги п.3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №1082 від 11.06.2020р. Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель: Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у подальшому. Заходи, здійснені уповноваженою особою: . 1.У «Проекті тендерної документації», що є додатком до «Положення про уповноважену особу із організації та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель», проект рішення сесії від 27.04.2021р. зазначено : п.1.3 підрозділу 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Учасники повинні накладати на тендерну пропозицію / пропозицію КЕП особи, уповноваженої на підписання документів, який належить виключно учаснику як юридичній особі або фізичній особі — підприємцю» 3. Затвердити «Проект тендерної документації» як додаток до «Положення про уповноважену особу із організації та проведення процедур закупівлі/спрощених із організації та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель» для подальшого затвердження на сесії сільської ради ( проект рішення додається). 4. Передбачити кошти у бюджеті Вчорайшенської сільської ради для передплати електронного видання щодо моніторингу законодавства та надання експертної підтримки у сфері публічних закупівель (журнал «Радник» або платформа «Експертус – Держзакупілі»). Уповноважена особа Стпанок Ольга
Дата публікації звіту: 27.04.2021 14:52