• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Арматура трубопровідна: крани, вентелі, клапани та подібні пристрої

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації

Завершена

3 747 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 000.00 UAH
Номер: 87faba96884948ffbfcb79470d2205a0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-22-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.07.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.07.2021 16:05 - 13.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 22.07.2021 № 460 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 №003100-18/7042-2021 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.07.2021 № 460 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-03-02-011545-b 02.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм встановлених пунктами 11 та 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Інтерекст LTD" по Лоту 1 встановлено порушення норм, передбачених пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозицій ТОВ "УКРАРМАТРЕЙД" (Лот 2), відхилення тендерних пропозицій Концерну "СОЮЗЕНЕРГО" і ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ" (Лот 1) та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД" і ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА" (Лот 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору на закупівлю від 06.04.2021 № 314 (Лот 1) з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності укладання додаткової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Рівненського обласного виробничого комунального підприємства водопровідно-каналізаційного господарства «Рівнеоблводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників Концерн "СОЮЗЕНЕРГО", ТОВ "СЕМ-ТЕХНОЛОДЖИ", ТОВ "Інтерекст LTD" (Лот 1) та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД", ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА", ТОВ "УКРАРМАТРЕЙД" (Лот 2), протоколи засідання тендерного комітету від 26.03.2021 № 41 (Лот 1), від 26.03.2021 № 42 та від 30.03.2021 № 43 (Лот 2), повідомлення про намір укласти договір, укладені договори про закупівлю товарів від 06.04.2021 № 314 (далі – Договір № 314) (Лот 1) та від 14.04.2021 № 335 (далі – Договір № 335) (Лот 2), повідомлення про внесення змін до Договору (Додаткова угода від 12.04.2021 № 1 до Договору № 314). За результатами моніторингу встановлено, що у Додатку 3 «Цінова пропозиція» ТД Замовника зазначено наступне: «Ми згодні дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 робочих днів з дня розкриття тендерних пропозицій», що не відповідає вимогам, зазначеним в частині 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та пункту 11 частини другої статті 22 Закону, де зазначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, становить не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, на порушення пункту 17 частини другої статті 22 ТД не містить відомості про посаду та електронну адресу посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Таким чином, Замовником при складанні ТД допущено порушення норм, встановлених пунктами 11 та 17 частини другої статті 22 Закону. Також, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Інтерекст LTD" по Лоту 1 встановлено, що учасником всупереч вимог частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не надано в складі тендерної пропозиції скан-копію проєкту договору з підписом та печаткою на кожній сторінці згідно з Додатком 4 до ТД. Таким чином, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "Інтерекст LTD" (Лот 1) як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Період усунення порушень: 28.07.2021 16:56 - 12.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2021 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Для усунення порушень виявлених Західним офісом Держаудитслужби (Івано-Франківської обл.), РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал" направило для ТОВ "Інтерекст LTD" лист та додаткову угоду про розірвання договору про закупівлю № 314 від 06.04.2021 р.
Дата публікації звіту: 04.08.2021 15:49