-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо свинини охолоджене або заморожене
Завершена
313 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 132.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 132.00 UAH
Номер:
18ef71bd2c5a4544a9687542c1c2bf80
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-23-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.04.2021 00:00
Період моніторингу:
23.04.2021 15:27 - 20.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
23.04.2021
№ 278
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.04.2021 № 278.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2021-03-02-010112-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частин 3, 5 та 6 статті 17, пунктів 2 та 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22, частини 6 статті 33 Закону та не врахування вимог пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язання за договором про закупівлю від 16.04.2021 року № 95 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація
Тетерівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника ФОП Ярошинська І.А. та переможця торгів ФОП Лашхіа Л.О., протоколи засідання тендерного комітету від 02.04.2021 року та від 05.04.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2021 року та договір про закупівлю від 16.04.2021 року № 95.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону встановлено ряд порушень, а саме:
- на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених статтею 17 Закону;
- на порушення вимог частини 6 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації (Додаток №2) зазначив умову щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, зокрема, щодо відсутності підстав визначних пунктами 2, 3, 5, 6 та 8 частини 1 статті 17 Закону у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;
- на порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, Замовником у пункті 2 розділу 6 тендерної документації не вірно зазначено вимоги щодо строку укладання договору про закупівлю з переможцем;
- на порушення вимог частини 5 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, Замовник у Додатку № 2 тендерної документації встановив вимогу до учасників торгів щодо надання документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, а саме, визначені пунктами 2, 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону;
- на порушення вимог частини 3 статті 17 Закону, тендерна документація Замовника не містить способу документального підтвердження переможцем процедури закупівлі щодо відсутності підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону, а також, встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 та 8 частини 1 статті 17 Закону особисто, поштою або уповноваженим представником учасника, прошиті, пронумеровані та з реєстром наданих документів, а не надання таких документів через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Поряд з цим, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Проте, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Крім того, на порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в пункті 1 розділу 3 тендерної документації зазначені приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, які не відповідають «Переліку формальних помилок», затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Порядок № 710).
За результатами моніторингу розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу 3 та пункту 8 додатку №2 тендерної документації учасник повинен надати в складі пропозиції довідку у довільній формі про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах згідно переліку офшорних зон встановленому Кабінетом Міністрів України.
Однак, на порушення вимог пункту 1 розділу 3 та пункту 8 додатку №2 тендерної документації тендерна пропозиція учасника ФОП Лашхіа Л.О. не містить зазначеної вище довідки.
Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Лашхіа Л.О., як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
17.05.2021 16:59 - 01.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2021 16:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розірвання договору відповідно до висновку моніторингу.
Дата публікації звіту:
03.06.2021 08:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
03.06.2021 16:02