-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що безпосередньо готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. При цьому проектна, технічна документація та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Завершена
4 473 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 000.00 UAH
Номер:
1a259f7f78cb40c0a3a500b88645fc4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-04-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2021 00:00
Період моніторингу:
04.08.2021 11:52 - 28.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2021 № 488
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 №488
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-02-010123-b від 02.03.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту п’ятого статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, в подальшому не допускати порушень норм законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунальним підприємством "Харківський метрополітен (далі – Замовник, КП "Харківський метрополітен"), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 02.03.2021(далі – тендерна документація), пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, від 06.08.2021 (далі – пояснення), протокол засідання тендерного комітету КП "Харківський метрополітен" від 26.03.2021 № 17-ВТ.21/3 розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2021, договір поставки від 08.04.2021 № 41-04/МТП (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до договору від 15.07.21, додаткова угода № 1 від 15.07.21.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-03-02-010123-b не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Однак, пунктом 4-1 Постанови № 710 встановлено: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель.
Замовником внесено зміни до істотних умов договору на поставку товару від 08.04.2021 № 41-04/МТП шляхом збільшення ціни за одиницю товару – бензину автомобільного: А-92-Євро5-Е5; А-95-Євро5-Е5 та палива дизельного Євро5 (літнє/зимове) за 1 л (з урахуванням ПДВ) додатковою угодою від 15.07.2021 № 1.
Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області не надано документально підтвердженого обгрунтування збільшення ціни бензину та дизельного палива, чим порушено вимоги пункту п’ятого статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
27.08.2021 12:09 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2021 12:09
Оскарження висновку в суді
Опис:
07.09.2021 року КП «Харківський метрополітен» подано позовну заяву (вих. № 09/1583/01-09 від 07.09.2021) до Харківського окружного адміністративного суду (вх. № 520/17032/21 від 07.09.2021) про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (оголошення UA-2021-03-02-010123-b) по предмету закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий), який було оприлюднено Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в електронній системі закупівель 27.08.2021р. На підтвердження надаємо скановану копію першого листа позовної заяви з відміткою про її прийняття та реєстрацію.
Дата публікації:
08.09.2021 15:03
Дата відкриття провадження:
10.09.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
П/520/20004/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Західному офісу Дежаудитслужби Державної аудиторської служби України в особі Управління
Західного офісу Держаудитслужби
у Волинській області
Заперечення до висновку за результатами
моніторингу закупівлі за предметом: «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий)».
Відповідно до Наказу від 03.08.2021 № 488 Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області здійснено моніторинг процедури закупівлі за предметом: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий) оголошення UA-2021-03-02-010123-b.
За результатами моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужбою складено та оприлюднено в електронній системі закупівель Висновок від 27.08.2021р., в якому зазначено, що «….за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710) та за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення п.5. ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»…» Зокрема, вказано що КП «Харківський метрополітен» протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-03-02-010123-b не оприлюднило обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710. Однак, пунктом 4-1 Постанови № 710 встановлено: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель.
Крім того, Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області не надано документально підтвердженого обгрунтування збільшення ціни бензину та дизельного палива, чим порушено вимоги пункту п’ятого статті 8 Закону.
Із зазначеним Висновком, КП «Харківський метрополітен» не згоден, оскільки:
1. Щодо порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
Вимоги Постанови № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення стосується наступних категорій замовників: - правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування; - органів місцевого самоврядування; - головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня); - суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
КП «Харківський метрополітен» - є комунальним – госпрозрахунковим підприємством, яке не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та не відносить до жодних із зазначених вище категорій.
Крім того, закупівля за предметом: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий) оголошення UA-2021-03-02-010123-b здійснювалась за власні кошти підприємства (що можна побачити з інформації розміщеної в електронній системі закупівель, а саме в плані закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів та інших документах, що формується електронною системою закупівель автоматично), а не за державні кошті, ефективне використання яких регулюється, зокрема Постановою № 710.
Таким чином, вимоги норм Постанови № 710 не застосовуються до КП «Харківський метрополітен» та, як наслідок, не можуть бути ним порушені.
2. Стосовно порушення п.5.ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник готовий був надати пояснення, всю необхідну інформацію та підтверджувальні документи, які запитувало Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в рамках моніторингу UA-M-2021-08-04-000006 за наявності законних підстав.
Однак, проведення моніторингу UA-M-2021-08-04-000006 не входить до повноважень Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області оскільки, відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та Положення про Державну аудиторську службу України, затверджене Постановою Кабінету міністрів України № 43 від 03.02.2016, Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи, а моніторинг закупівель здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Місто Харків та Харківська область не є територією на якій Управління Західного офісу Держаудитслужбиу Волинській області здійснює свої повноваження.
На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників, однак моніторинг UA-M-2021-08-04-000006 здійснювався на підставі Наказу від 03.08.2021р. № 488 Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, а не за дорученням Держуадитслужби.
Ураховуючи зазначене та керуючись ст. 19 Конституції України, якою передбачено що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, Замовник вважає що проведення моніторингу процедури закупівлі (оголошення UA-2021-03-02-010123-b) не входить до повноважень Західного офісу Держаудитслужби України.
З огляду на вищезазначене, Замовник вважає, що Висновок є необґрунтованим та безпідставним, а викладені в ньому доводи прийняті в наслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, в супереч вимогам законодавства.
Таким чином, відсутні порушення вимог законодавства при проведенні процедури закупівлі.
На підставі наведеного, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації звіту:
01.09.2021 15:16
Запити/Пояснення
Номер:
ccb082b7ca4a4f04a8c98b9121916603
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
04.08.2021 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів «Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-010123-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5c6f3035895c4776be6a465bfb72281f
Назва:
Західному офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України на запит щодо моніторингу UA-M-2021-08-04-000006 по закупівлі (оголошення UA-2021-03-02-010123-b)
Дата опублікування:
06.08.2021 13:25
Опис:
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі Наказу Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 03.08.2021 № 488 розпочато моніторинг по предмету закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий) оголошення UA-2021-03-02-010123-b.
Відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та Положення про Державну аудиторську службу України, затверджене Постановою Кабінету міністрів України № 43 від 03.02.2016, Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи, а моніторинг закупівель здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Згідно Положення про Західний офіс Держаудитслужби у складі Офісу утворені структурні підрозділи - управління у Волинській, Закарпатській, Івано-Франківській, Рівненській, Тернопільській, Чернівецькій, Хмельницькій областях (ділі – управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. На території Львівської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Тобто м. Харків та Харківська область не є територією адміністративно-територіальної одиниці за місцезнаходженням Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України.
Враховуючи зазначене та вимоги статті 19 Конституції України, якою передбачено що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-02-010123-b не входить до повноважень Західного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України.
Номер:
9c09165f659b48b0bcf0c167678fa40b
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
17.08.2021 13:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі бензину марки А-95 та дизельного пального за процедурою відкриті торги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-02-010123-b), виникла необхідність в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).
1) На підставі якої інформації та документів внесені зміни до договору на поставку товару від 08.04.2021 № 41-04/МТП додатковою угодою від 15.07.2021 № 1 щодо зміни ціни на бензин автомобільний: А-92-Євро5-Е5; А-95-Євро5-Е5 та паливо дизельне Євро5 (літнє/зимове) за 1 л?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
600008455f8b45dc8ce5b657a8b70788
Назва:
Управлінню Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Дата опублікування:
20.08.2021 11:52
Опис:
Моніторинг по предмету закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий) оголошення UA-2021-03-02-010123-b розпочато на підставі Наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 03.08.2021 № 488.
Компетенцію Держаудитслужби та її межрегіональних територіальних органів визначено Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України № 43 від 03.02.2016.
Відповідно до зазначених Закону та Положення, Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи, а моніторинг закупівель здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Також, згідно Положення про Західний офіс Держаудитслужби у складі Офісу утворені структурні підрозділи - управління у Волинській, Закарпатській, Івано-Франківській, Рівненській, Тернопільській, Чернівецькій, Хмельницькій областях (ділі – управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. На території Львівської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу.
Місто Харків та Харківська область не є територією на якій Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області здійснює свої повноваження . На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Таким чином, проведення моніторингу закупівлі UA-2021-03-02-010123-b не входить до повноважень Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Враховуючи зазначене, керуючись ст. 19 Конституції України, якою передбачено що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, Замовник готовий надати пояснення, всю необхідну інформацію та підтвержувальні документи, які запитує Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в рамках моніторингу UA-M-2021-08-04-000006 за наявності законних підстав.