• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що безпосередньо готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою завірений учасником або бюро перекладів, або нотаріусом. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. При цьому проектна, технічна документація та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.

Завершена

4 473 780.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 000.00 UAH
Номер: 1a259f7f78cb40c0a3a500b88645fc4c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-04-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 04.08.2021 11:52 - 28.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.08.2021 № 488 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.08.2021 №488 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-02-010123-b від 02.03.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту п’ятого статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, в подальшому не допускати порушень норм законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на дату проведення процедури відкритих торгів (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Комунальним підприємством "Харківський метрополітен (далі – Замовник, КП "Харківський метрополітен"), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 02.03.2021(далі – тендерна документація), пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, від 06.08.2021 (далі – пояснення), протокол засідання тендерного комітету КП "Харківський метрополітен" від 26.03.2021 № 17-ВТ.21/3 розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2021, договір поставки від 08.04.2021 № 41-04/МТП (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до договору від 15.07.21, додаткова угода № 1 від 15.07.21. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-03-02-010123-b не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Однак, пунктом 4-1 Постанови № 710 встановлено: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель. Замовником внесено зміни до істотних умов договору на поставку товару від 08.04.2021 № 41-04/МТП шляхом збільшення ціни за одиницю товару – бензину автомобільного: А-92-Євро5-Е5; А-95-Євро5-Е5 та палива дизельного Євро5 (літнє/зимове) за 1 л (з урахуванням ПДВ) додатковою угодою від 15.07.2021 № 1. Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області не надано документально підтвердженого обгрунтування збільшення ціни бензину та дизельного палива, чим порушено вимоги пункту п’ятого статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 27.08.2021 12:09 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2021 12:09

Оскарження висновку в суді

Опис: 07.09.2021 року КП «Харківський метрополітен» подано позовну заяву (вих. № 09/1583/01-09 від 07.09.2021) до Харківського окружного адміністративного суду (вх. № 520/17032/21 від 07.09.2021) про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (оголошення UA-2021-03-02-010123-b) по предмету закупівлі: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий), який було оприлюднено Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в електронній системі закупівель 27.08.2021р. На підтвердження надаємо скановану копію першого листа позовної заяви з відміткою про її прийняття та реєстрацію.
Дата публікації: 08.09.2021 15:03
Дата відкриття провадження: 10.09.2021 00:00
Номер відкриття провадження: П/520/20004/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Західному офісу Дежаудитслужби Державної аудиторської служби України в особі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Заперечення до висновку за результатами моніторингу закупівлі за предметом: «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий)». Відповідно до Наказу від 03.08.2021 № 488 Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області здійснено моніторинг процедури закупівлі за предметом: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий) оголошення UA-2021-03-02-010123-b. За результатами моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужбою складено та оприлюднено в електронній системі закупівель Висновок від 27.08.2021р., в якому зазначено, що «….за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова № 710) та за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення п.5. ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»…» Зокрема, вказано що КП «Харківський метрополітен» протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2021-03-02-010123-b не оприлюднило обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710. Однак, пунктом 4-1 Постанови № 710 встановлено: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель. Крім того, Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області не надано документально підтвердженого обгрунтування збільшення ціни бензину та дизельного палива, чим порушено вимоги пункту п’ятого статті 8 Закону. Із зазначеним Висновком, КП «Харківський метрополітен» не згоден, оскільки: 1. Щодо порушення пункту 4-1 Постанови № 710. Вимоги Постанови № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення стосується наступних категорій замовників: - правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування; - органів місцевого самоврядування; - головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня); - суб’єктів господарювання державного сектору економіки. КП «Харківський метрополітен» - є комунальним – госпрозрахунковим підприємством, яке не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та не відносить до жодних із зазначених вище категорій. Крім того, закупівля за предметом: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин, паливо дизельне, газ нафтовий) оголошення UA-2021-03-02-010123-b здійснювалась за власні кошти підприємства (що можна побачити з інформації розміщеної в електронній системі закупівель, а саме в плані закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів та інших документах, що формується електронною системою закупівель автоматично), а не за державні кошті, ефективне використання яких регулюється, зокрема Постановою № 710. Таким чином, вимоги норм Постанови № 710 не застосовуються до КП «Харківський метрополітен» та, як наслідок, не можуть бути ним порушені. 2. Стосовно порушення п.5.ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник готовий був надати пояснення, всю необхідну інформацію та підтверджувальні документи, які запитувало Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області в рамках моніторингу UA-M-2021-08-04-000006 за наявності законних підстав. Однак, проведення моніторингу UA-M-2021-08-04-000006 не входить до повноважень Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області оскільки, відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та Положення про Державну аудиторську службу України, затверджене Постановою Кабінету міністрів України № 43 від 03.02.2016, Держаудитслужба здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку міжрегіональні територіальні органи, а моніторинг закупівель здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю. Місто Харків та Харківська область не є територією на якій Управління Західного офісу Держаудитслужбиу Волинській області здійснює свої повноваження. На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників, однак моніторинг UA-M-2021-08-04-000006 здійснювався на підставі Наказу від 03.08.2021р. № 488 Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, а не за дорученням Держуадитслужби. Ураховуючи зазначене та керуючись ст. 19 Конституції України, якою передбачено що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, Замовник вважає що проведення моніторингу процедури закупівлі (оголошення UA-2021-03-02-010123-b) не входить до повноважень Західного офісу Держаудитслужби України. З огляду на вищезазначене, Замовник вважає, що Висновок є необґрунтованим та безпідставним, а викладені в ньому доводи прийняті в наслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, в супереч вимогам законодавства. Таким чином, відсутні порушення вимог законодавства при проведенні процедури закупівлі. На підставі наведеного, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації звіту: 01.09.2021 15:16

Запити/Пояснення