-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Торги не відбулися
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
2e41df922b534246873206f67f3d5cf1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-28-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2021 00:00
Період моніторингу:
28.05.2021 11:35 - 19.06.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.05.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.05.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2021-03-02-008938-b 02.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Квартирно-експлуатаціного відділу м. Харків (далі – Замовник) від 05.05.2021 №109, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ» (далі – ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ»), протокол засідання тендерного комітету Квартирно-експлуатаціного відділу м. Харків від 24.05.2021 №112, повідомлення про намір укласти договір від 24.05.2021 року.
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Так, підпунктом 1.8 роздіду 3 тендерної документації встановлена вимога надання згоди на збір та обробку персональних даних згідно Додатку 6 Тендерної документації (подається на кожного співробітника Учасника, яких він зазначить в формі ІІ, згідно додатку 1 до тендерної документації; на уповноважену особу, яка залучена до складання тендерної пропозиції; на керівника або на особу, яка уповноважена на підписання договору; на осіб чиї персональні данні зазначені в тендерній пропозиції (на приклад представника банка, якщо була надана довіреність на підписання банківських документів, в якій зазначено паспортні данні, ідентифікаційний код, дата народження та на особу яка підписала таку довіреність).
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ» надано договір від 01.02.2021 №01/02 на надання послуг навантажувачем, укладений з ФОП Брицький Ю.О. ідентифікаційний код Брицького Ю.О. Однак згода на збір та обробку персональних даних Брицького Ю.О у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ» відстня.
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Відповідно до абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ» та визначив його переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
31.05.2021 18:15 - 04.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2021 18:15
Запити/Пояснення
Номер:
03fd7340eafe444387d139f6cd2cf188
Назва:
Надання пояснення та документів
Дата опублікування:
03.06.2021 17:21
Опис:
Надаємо ці пояснення щодо питань, порушених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-008938-b від 31.05.2021 року про наступне.
Згідно розділу ІІ Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі висновку UA-2021-03-02-008938-b від 31.05.2021 року (далі- Висновок) «….Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ», визначив його переможцем та уклав з ним Договір». Але, станом на 03.06.2021 року договір з ТОВ «БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ» Замовником торгів (КЕВ м. Харків) не укладений. Тому, Замовник (тендерний комітет КЕВ м. Харків) не порушив абзац третій пункту 3 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» ( в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019, зі змінами), (далі- Закон), оскільки у відповідності до пункту 2 частини 2 статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.
Також зазначається, що 01.06.2021 року учасником торгів ФОП КРЮЧКОВИМ АРТУРОМ ГЕННАДІЙОВИЧЕМ подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель. Тому, у відповідності до частини 17 статті 18 Закону «Після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі».
Замовник (тендерний комітет КЕВ м. Харків) не згоден з аргументами, які викладені у скарзі ФОП КРЮЧКОВА АРТУРА ГЕННАДІЙОВИЧА до Антимонопольного комітету України щодо свого рішення про визнання переможця та в подальшому надасть з цього приводу свої пояснення.
Тому, з об’єктивних причин, до рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель по скарзі ФОП КРЮЧКОВА АРТУРА ГЕННАДІЙОВИЧА Замовник не має можливості виконати Ваші зобов’язання щодо усунення порушень, а саме у відповідності до пункту 2 частини першої статті 32 Закону відмінити тендер