-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071106 Нижня Апша – Середнє Водяне км 2+300 – 4+800 Закарпатської області" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Завершена
7 503 270.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 516.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 516.35 UAH
Номер:
325033cba4ec4adf980e2b4490a8f7bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-29-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.07.2021 00:00
Період моніторингу:
29.07.2021 13:26 - 20.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.07.2021 № 442
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 29.07.2021 № 442
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-02-007784-b, 02.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 14 частини другої статті 22 та пунктів 5, 6 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, абзаців другого, третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом ініціювання перед контрагентом розірвання договору відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 02.03.2021 року № 10) (далі – тендерна документація); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 23.03.2021; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛІТКОМБУД» (далі – ТОВ «ЕЛІТКОМБУД»); протокол від 25.03.2021 № 24; повідомлення про намір укласти договір; договір підряду від 06.04.2021 № 37; додаткова угода від 06.04.2021 № 1; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення закупівлі; пояснення Замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу 04.08.2021.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону. Зокрема, пп. 5, 6 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідають вимогам пункту 2 частини другої статті 22 та пунктів 5, 6 частини першої статті 17 Закону. На порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
В ході моніторингу установлено, що на запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, який оприлюднений в електронній системі 29.07.2021 відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону, Замовником надано відповідь 04.08.2021 (тобто з порушенням строку у три робочих дні).
Крім того, в ході моніторингу установлено, що 23.03.2021 Замовником на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону в електронній системі закупівель стосовно учасника ТОВ «ЕЛІТКОМБУД» розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та які не є документами учасника, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Зокрема вищевказане повідомлення містить вимогу щодо подання:
- листа-згоди з тим що Замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі (відповідно до умов п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації);
- листа-гарантії за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності - Указів Президента України № 133/2017 від 15.05.2017 та № 126/218 від 14.05.2018, Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 № 1702-VII, постанови Кабінету Міністрів України «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015 № 1035, постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 № 1147 (відповідно до умов п. 3 Розділу V тендерної документації);
- листа-згоди з умовами проекту договору із зазначенням номера закупівлі (відповідно до умов Додатку 7 до тендерної документації).
Також, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону) Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛІТКОМБУД».
Так, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та на виконання вимог Додатку 1 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, ТОВ «ЕЛІТКОМБУД» у складі тендерної пропозиції надало довідку від 17.03.2021 № 1/5 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій в п. 15 зазначено АБЗ «ДС-185» з приміткою «власний». Водночас, в бухгалтерській довідці про наявність основних засобів ТОВ «ЕЛІТКОМБУД» (вих. № 1/11 від 17.03.2021), яка надана на вимогу пп. Б п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації відсутня інформація про даний АБЗ. Вказаний факт свідчить про не підтвердження учасником наявності АБЗ «ДС-185» у ТОВ «ЕЛІТКОМБУД».
Крім того, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛІТКОМБУД».
Так, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛІТКОМБУД» відсутні наступні документи:
- лист-згода з тим що Замовник має право вимагати під час виконання робіт копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) на основні матеріали, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі (на вимогу пункту 7 «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності зазначених у цьому пункті норм чинного законодавства України (на вимогу пункту 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації).
Окрім того, на вимогу пункту 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «ЕЛІТКОМБУД» в складі тендерної пропозиції надало лист-згоду з умовами проекту договору від 17.03.2021 № 1/4, який не відповідає вимогам Додатку 7 до тендерної документації (не містить посилання на ID процедури).
Вищезазначені документи надані ТОВ «ЕЛІТКОМБУД» 23.03.2021 (у непередбаченому Законом випадку) на вимогу Замовника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, поза межами термінів подання документів тендерної пропозиції (до 18 березня 2021 року, 14:46).
Також, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону (тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛІТКОМБУД».
Так, в розділі 2 «Штучні споруди» Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 ТОВ «ЕЛІТКОМБУД» у позиції 9 «РН1-8-10 Розробка грунту в траншеях та котлованах ескаваторами місткістю ковша 0,25 м3 у відвал, група грунту 2» зазначено - 0,0875 (100 м3), позаяк у Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) цей показник становить - 0,05 (100 м3).
Також, у позиції 18 «ЕН6-13-1 влаштування оголовків із монолітного бетону В20» зазначено - 0,0024 (100 м3), позаяк у Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) цей показник становить - 0,024 (100 м3).
Розділом 2 «Штучні споруди» Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 не передбачено види робіт, які визначені в технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації):
- влаштування з/б труб діам. 0,75 м на: км 1+612 (довж. 10м), км 1+865(довж. 10м);
- розбирання існуючого гравійного покриття товщ.15см у відвал.
Розділом 2 «Штучні споруди» Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 передбачені види робіт, які не були визначені в технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації): п.17 «ЕН6-13-1 к дем.=0,8 3,6 труба км0+19 (Демонтаж) Розбирання існуючого парапету вхідного оголовка із бетону вручну – 0,0016 (100 м3).
Період усунення порушень:
18.08.2021 14:49 - 04.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.08.2021 14:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-02-007784-b від 18 серпня 2021 року та керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексів України повідомляємо, що Солотвинською селищною радою 25 серпня 2021 року ініційовано перед контрагентом ТОВ «ЕЛІТКОМБУД» розірвання договору від 6 квітня 2021 р. №37.
При відмові контрагента ТОВ «ЕЛІТКОМБУД» від розірвання договору, договір буде розірвано в односторонньому порядку.
Дата публікації звіту:
26.08.2021 16:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Замовником договір розірвано
Дата публікації:
03.09.2021 09:20
Запити/Пояснення
Номер:
27122709a1e041458dfec21850c35929
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.07.2021 13:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071106 Нижня Апша – Середнє Водяне км 2+300 – 4+800 Закарпатської області" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-02-007784-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-03-02-007784-b відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? (Надайте посилання на веб сайт, на якому відображена вказана інформація).
3) чому тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 02.03.2021 № 10) складена не у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»? А саме, містить пп.5, 6 п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, які суперечать чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі;
4) чому тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
bbaa7920bdb14de192304378de64472d
Назва:
Відповідь Замовника
Дата опублікування:
04.08.2021 16:30
Опис:
У відповідь на запит від Північного Офісу Держаудитслужби надаємо пояснення, щодо:
п. 1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- на основі проєктно-кошторисної документації «"Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення с 071106 Нижня Апша – Середнє Водяне км 2+300 – 4+800 Закарпатської області», яка була складена у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»;
п. 2) чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб сайті (або на офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-03-02-007784-b відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? (Надайте посилання на веб сайт, на якому відображена вказана інформація)?
- https://solotvino-rada.gov.ua/news/1617119151/;
п. 3) чому тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 02.03.2021 № 10) складена не у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»? А саме, містить пп.5, 6 п.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, які суперечать чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі?
- керуючись п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
п. 4) чому тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
- згідно з п.1 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель та згідно з абз.2 п.3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082 у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Замовником при розміщенні оголошення про проведення процедури відкритих торгів було розміщено інформацію про кінцевий строк подання пропозицій, а саме 18 березня 2021 рік 14:46, також в тендерній документації чітко зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції, а саме 1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначений в оголошені про проведення процедури закупівлі
Номер:
e1a6340b36e14131b78170482220fc63
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.07.2021 16:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071106 Нижня Апша – Середнє Водяне км 2+300 – 4+800 Закарпатської області" ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-02-007784-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
1) чому вами 23.03.2021 розміщено повідомлення до ТОВ «ЕЛІТКОМБУД» з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які не стосуються підтвердження відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю? А саме:
- п. 3 Розділ V – учасник не подав Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності - Указів Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року та № 126/218 від 14 травня 2018 року; - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; - Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; - Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», додати лист-гарантію;
- Додаток 7 – учасник подав лист-згоду з умовами проекту договору у файлі «Кваліфікація» без зазначення номера закупівлі, додати Лист-згоду з умовами проекту договору із зазначенням номера закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
3af4027b94244af4937acdc14e2afa57
Назва:
Відповідь Замовника
Дата опублікування:
04.08.2021 16:26
Опис:
У відповідь на запит від Північного Офісу Держаудитслужби надаємо пояснення з питання:
1) чому вами 23.03.2021 розміщено повідомлення до ТОВ «ЕЛІТКОМБУД» з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які не стосуються підтвердження відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю? А саме: - п. 3 Розділ V – учасник не подав Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності - Указів Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року та № 126/218 від 14 травня 2018 року; - Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; - Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; - Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», додати лист-гарантію; - Додаток 7 – учасник подав лист-згоду з умовами проекту договору у файлі «Кваліфікація» без зазначення номера закупівлі, додати Лист-згоду з умовами проекту договору із зазначенням номера закупівлі?
- повідомляємо, що 23.03.2021 тендерним комітетом прийнято рішення висунути вимогу щодо усунення невідповідності в документах які стосуються кваліфікаційних критерій учасника ТОВ «Еліткомбуд», вимога була виконана, учасник виправив виявлені помилки в результаті чого вдалося виконати пп.2. п.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме визначити переможця із максимальною економією у 1 259 270,00 грн.