-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання
Тендерні пропозиції учасників складаються українською мовою, з урахуванням вимог, визначених частиною сьомою Розділу І тендерної документації. Місце надання послуг – за місцем розташування СТО Учасника у місті Харкові. Строк надання послуг - з дати підписання договору до 31.12.2021 Назва послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі зазначена в Додатку № 8 до тендерної документації. Код товару визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 50110000-9.
Завершена
4 250 184.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 250.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 250.92 UAH
Номер:
a68e68ab0f814445ab72a9dbb9ed2e46
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-01-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.06.2021 00:00
Період моніторингу:
02.06.2021 11:29 - 25.06.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2021 №243
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 01.06.2021 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від №
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
12 UA-2021-03-02-004885-b 02.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, правомірність відхилення учасників, своєчасність укладання договору та його відповідність тендерній документації – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони в Харківській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника № 45 від 02.03.2021
(зі змінами, затвердженими протоколом засідання від 09.03.2021 № 51, та протоколом засідання від 16.03.2021 № 57), скаргу ТОВ «АВТОШОП», Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель від 16.04.2021 № 8134 (+лист Замовнику) та від 13.05.2021 № 10536, тендерні пропозиції ФОП Усенко Вадим Сергійович, ТОВ «СТО «АВТОШОП», ФОП Маматов Сергій Михайлович, ТОВ «СТО «АВТОШОП», ФОП Латиш Віталій Вікторович, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 26.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 13.04.2021 року, договір від 25.05.2021 №160.
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-4, RISK-1-16 не підтверджено.
Період усунення порушень:
23.06.2021 17:31 - 30.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.06.2021 17:31