-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб пшеничний з борошна першого ґатунку, хліб житньо-пшеничний, булки з борошна вищого ґатунку
Завершена
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Номер:
2f6102e5884247458cd56203f0727007
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-04-14-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2021 00:00
Період моніторингу:
14.04.2021 17:24 - 08.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
14.04.2021 167
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 14.04.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 14.04.2021№ 167
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
3 UA-2021-03-02-002065-b 02.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, укладання договору закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27.04.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірність внесення змін до договору
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Ізюмської міської ради Харківської області (далі - Замовник) на 20201 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету, тендерна пропозиція Фізичної особи – підприємця Марченко Руслан Віталійович (далі – учасник-переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 18.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 18.03.2021, договір від 29.03.2021 № 87-Т/21.
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасник-переможець ФОП Марченко Р.В. не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, пунктом 1 розділу 3 тендерної документації та абзацом 1 Додатку 1 передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
При цьому, за результатом перевірки на вебпорталі Центрального засвідчувального органу наданого учасником-переможцем ФОП Марченко Р.В. файлу «sign.p7s» було встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, учасником-переможцем не накладено кваліфікований електронний підпис.
Відповідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ФОП Марченко Р.В., визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 29.03.2021 № 87-Т/21.
Період усунення порушень:
28.04.2021 16:17 - 18.05.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.04.2021 16:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-М-2021-04-14-000079 закупівлі «Хліб пшеничний з борошна першого ґатунку, хліб житньо-пшеничний, булки з борошна вищого ґатунку, 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», а саме розірвання договору відповідно до законодавства, повідомляємо, що ФОП Марченко Р.В. направлено проєкт додаткової угоди на розірвання Договору від 29.03.2021 року № 87-Т/21
Дата публікації звіту:
07.05.2021 09:12
Запити/Пояснення
Номер:
5d15f188d20840c3adcae4016d9c58d8
Назва:
Виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата опублікування:
17.05.2021 14:46
Опис:
«Враховуючи зобов’язання Північно-східного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель вирішено: Розірвати договір про закупівлю «Хліб пшеничний з борошна першого ґатунку, хліб житньо-пшеничний, булки з борошна вищого ґатунку, 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» від 29.03.2021 року № 87-Т/21 з ФОП Марченко Р.В.