-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Фармацевтична продукція» ДК 021- 2015 код 33600000-6: кефпім (cefepime), зацеф (ceftazidime), цифрофлоксацин (ciprofloxacin), норфлоксацин-здоров’я (norfloxacin), нифуразид-здоровя (nifuroxazidе), левофлоксацин-новофарм (levofloxacin), амікацид (amikacin), аскорбінова кислота-здоров’я (ascorbic acid),. піридоксин-дарниця (вітамін в6-дарниця) (pyridoxine (vit B6)), гідрокортизону ацетат (hydrocortisone), преднізолон-дарниця (prednisolone). метіл-преднізолон, (methylprednisolone), метіл-преднізолон, (methylprednisolone), ізоніазид (Isoniazid).
Завершена
1 594 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 973.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 973.00 UAH
Номер:
27b97f8649cc4048af63d3bfb2e83445
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-16-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2021 00:00
Період моніторингу:
16.09.2021 15:22 - 08.10.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.09.2021 № 550
Одеса
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 16.09.2021.
Начальник Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби
від 16.09.2021 № 550
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2021-03-02-000589-c 02.03.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації та внесення змін до тендерної документації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 15.04.2021 № 178 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов’язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 3» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-03-02-001665-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація з додатками 1-8, затверджена рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель 02.03.2021 (протокол № 37) та оприлюднена 02.03.2021; нова редакція тендерної документації, оприлюднена 17.03.2021 (далі – тендерна документація), додаток 4 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації, оприлюднений 05.03.2021 (двічі) та 17.03.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.03.2021 № 58 (далі – протокол від 26.03.2021 № 58); повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 15.04.2021 № 178; пояснення Замовника, отримані 21.09.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 05.03.2021 вніс зміни до додатку 4 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації, який є невід’ємною частиною тендерної документації, та 05.03.2021 двічі оприлюднив їх в електронній системі закупівель (о 09.46 та об 11.19) у вигляді нової редакції додатку 4 «Медико-технічні вимоги».
Крім того, 17.03.2021 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації у вигляді нової редакції тендерної документації та нової редакції додатку 4 «Медико-технічні вимоги».
Проте, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник разом із змінами до тендерної документації жодного разу не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації та до додатку 4 «Медико-технічні вимоги», який є невід’ємною частиною тендерної документації.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить проекту договору про закупівлю, предмет якого відповідає предмету даної процедури закупівлі, визначеному Замовником в річному плані закупівель, в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, а саме: «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція». Зокрема, в Додатку 5 «Проект договору» тендерної документації міститься проект договору про закупівлю, предмет якого визначений за кодом «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (товари медичного призначення)».
Також встановлено, що зміст підстав для учасників, визначених в пунктах 5 та 6 частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не узгоджується з підставами, встановленими пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» від 03.11.2020 № 954-IX, а саме: замість словосполучення «кримінальне правопорушення», Замовник в тендерній документації застосував термін «злочин».
Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним Замовником в тендерній документації, та підлягала відхиленню.
Так, в пункті 1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (стор. 5 тендерної документації) Замовник встановив вимогу до учасників завантажити «проект договору, підготовлений у відповідно до Додатка 5».
Учасник ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» у складі тендерної пропозиції надав проект договору про закупівлю на постачання товару (файл «КЧ.pdf»), предмет якого не відповідає предмету, визначеному Замовником в Додатку 5 «Проект договору» тендерної документації, а саме: замість предмету за кодом «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (товари медичного призначення)», визначеному Замовником в проекті договору про закупівлю, учасник зазначив предмет за кодом «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція».
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД», який не підтвердив відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником в пункті 1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 5 тендерної документації. В той же час, згідно з протоколом від 26.03.2021 № 58 учасник ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» визначений Замовником переможцем процедури закупівлі, з яким 15.04.2021 укладено договір про закупівлю № 178.
Період усунення порушень:
30.09.2021 10:24 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.09.2021 10:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне підприємство
Білоцерківської міської ради
«Білоцерківська міська лікарня № 3»
09100 Київська область, м. Біла Церква, вул. Карбишева, буд. 12
тел/факс (04563) 6-02-02, e-mail: bc.ml.3@ukr.net
Вих. № 900 « 6» жовтня 2021 р.
Південний офіс
Держаудитслужби (область)
м. Миколаїв
UA-EDR: 41168670
ІНФОРМАЦІЯ
про усунення порушень.
Згідно Висновків моніторингу закупівлі UA-2021-03-02-000589-c від 02.03.2021, опублікованих 30.09.2021 10:24 встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 15.04.2021 № 178 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов’язань.
Беручи до уваги вищевикладене та керуючись ст. 8 Закону України «Про Публічні закупівлі» повідомляю, що Договір про закупівлю № 178 від . 15.04.2021 року розірваний з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Додаткова Угода про розірвання Договору про закупівлю № 178 від . 15.04.2021 року оприлюднена через електронну систему закупівель.
Уповноважені особи КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» зобов’язуються здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, та вжити заходів щодо не допущення в подальшому порушень норм законодавства при внесенні змін до тендерної документації, уважно ставитися до її змісту та своєчасно та у відповідності до чинного законодавства України оприлюднювати перелік змін через систему електронних закупівель.
Додаток:
Додаткова Угода № 2 від 5 жовтня 2021 року про розірвання Договору про закупівлю № 178 від . 15.04.2021 року
Уповноважена особа __________ Мозговий О.П.
Дата публікації звіту:
06.10.2021 08:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
11.10.2021 12:59
Запити/Пояснення
Номер:
e1d10dd72da1464a9b6b913ded293785
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.09.2021 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (кефпім (cefepime), зацеф (ceftazidime), цифрофлоксацин (ciprofloxacin), норфлоксацин-здоров’я (norfloxacin), нифуразид-здоровя (nifuroxazidе), левофлоксацин-новофарм (levofloxacin), амікацид (amikacin), аскорбінова кислота-здоров’я (ascorbic acid),. піридоксин-дарниця (вітамін в6-дарниця) (pyridoxine (vit B6)), гідрокортизону ацетат (hydrocortisone), преднізолон-дарниця (prednisolone). метіл-преднізолон, (methylprednisolone), метіл-преднізолон, (methylprednisolone), ізоніазид (Isoniazid))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень має бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
a454d9df6d66439e95d9a520e0ddec2c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.09.2021 14:09
Опис:
21 вересня 2021 року
Управління Південного Офісу Держаудитслужби ( обл.)
ПОЯСНЕННЯ
На Ваш запит, опублікований 16.09.2021 15:24, в отриманні пояснення яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості, надаю пояснення:
Вказана закупівля планувалася на початку березня 2021 року, коли карантин діяв до 31 березня 2021 року та не було жодної достовірної інформації стосовно його продовження. А з огляду великої кількості хворих на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, що знаходилася на лікуванні у нашому закладі і планувалася кількість лікарських засобів.
Вартість предмета закупівлі, його технічні і якісні характеристики визначалася на підставі реєстру граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти, станом на 01 лютого 2021 року, затверджений Наказом МОЗ України від 08.02.2021 № 205; минулих закупівель з врахуванням індексів інфляцій; моніторингу цін в Інтернеті на сайтах: apteka24.ua та tabletki.ua.
Також пояснюємо що надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості не має можливості, оскільки у структурі нашого веб-сайту відсутній функціональний розділ для розміщення оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості, а вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) носять рекомендаційний характер та здебільшого відносяться до органів місцевого самоврядування.
Уповноважена особа __________ Мозговий О.П.