• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Фармацевтична продукція» ДК 021- 2015 код 33600000-6: кефпім (cefepime), зацеф (ceftazidime), цифрофлоксацин (ciprofloxacin), норфлоксацин-здоров’я (norfloxacin), нифуразид-здоровя (nifuroxazidе), левофлоксацин-новофарм (levofloxacin), амікацид (amikacin), аскорбінова кислота-здоров’я (ascorbic acid),. піридоксин-дарниця (вітамін в6-дарниця) (pyridoxine (vit B6)), гідрокортизону ацетат (hydrocortisone), преднізолон-дарниця (prednisolone). метіл-преднізолон, (methylprednisolone), метіл-преднізолон, (methylprednisolone), ізоніазид (Isoniazid).

Завершена

1 594 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 973.00 UAH
Номер: 27b97f8649cc4048af63d3bfb2e83445
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-09-16-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2021 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 16.09.2021 15:22 - 08.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.09.2021 № 550 Одеса Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 16.09.2021. Начальник Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби від 16.09.2021 № 550 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 3 UA-2021-03-02-000589-c 02.03.2021 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 691-49-02, zaicevaolena.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань оприлюднення інформації та внесення змін до тендерної документації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 15.04.2021 № 178 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов’язань.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 3» (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2021-03-02-001665-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація з додатками 1-8, затверджена рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель 02.03.2021 (протокол № 37) та оприлюднена 02.03.2021; нова редакція тендерної документації, оприлюднена 17.03.2021 (далі – тендерна документація), додаток 4 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації, оприлюднений 05.03.2021 (двічі) та 17.03.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.03.2021 № 58 (далі – протокол від 26.03.2021 № 58); повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 15.04.2021 № 178; пояснення Замовника, отримані 21.09.2021 через електронну систему закупівель. За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 05.03.2021 вніс зміни до додатку 4 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації, який є невід’ємною частиною тендерної документації, та 05.03.2021 двічі оприлюднив їх в електронній системі закупівель (о 09.46 та об 11.19) у вигляді нової редакції додатку 4 «Медико-технічні вимоги». Крім того, 17.03.2021 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації у вигляді нової редакції тендерної документації та нової редакції додатку 4 «Медико-технічні вимоги». Проте, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник разом із змінами до тендерної документації жодного разу не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації та до додатку 4 «Медико-технічні вимоги», який є невід’ємною частиною тендерної документації. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить проекту договору про закупівлю, предмет якого відповідає предмету даної процедури закупівлі, визначеному Замовником в річному плані закупівель, в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, а саме: «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція». Зокрема, в Додатку 5 «Проект договору» тендерної документації міститься проект договору про закупівлю, предмет якого визначений за кодом «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (товари медичного призначення)». Також встановлено, що зміст підстав для учасників, визначених в пунктах 5 та 6 частини 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не узгоджується з підставами, встановленими пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» від 03.11.2020 № 954-IX, а саме: замість словосполучення «кримінальне правопорушення», Замовник в тендерній документації застосував термін «злочин». Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним Замовником в тендерній документації, та підлягала відхиленню. Так, в пункті 1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (стор. 5 тендерної документації) Замовник встановив вимогу до учасників завантажити «проект договору, підготовлений у відповідно до Додатка 5». Учасник ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» у складі тендерної пропозиції надав проект договору про закупівлю на постачання товару (файл «КЧ.pdf»), предмет якого не відповідає предмету, визначеному Замовником в Додатку 5 «Проект договору» тендерної документації, а саме: замість предмету за кодом «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (товари медичного призначення)», визначеному Замовником в проекті договору про закупівлю, учасник зазначив предмет за кодом «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція». Отже, Замовник на порушення вимог абзацу першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД», який не підтвердив відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником в пункті 1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 5 тендерної документації. В той же час, згідно з протоколом від 26.03.2021 № 58 учасник ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» визначений Замовником переможцем процедури закупівлі, з яким 15.04.2021 укладено договір про закупівлю № 178.
Період усунення порушень: 30.09.2021 10:24 - 19.10.2021 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2021 10:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня № 3» 09100 Київська область, м. Біла Церква, вул. Карбишева, буд. 12 тел/факс (04563) 6-02-02, e-mail: bc.ml.3@ukr.net Вих. № 900 « 6» жовтня 2021 р. Південний офіс Держаудитслужби (область) м. Миколаїв UA-EDR: 41168670 ІНФОРМАЦІЯ про усунення порушень. Згідно Висновків моніторингу закупівлі UA-2021-03-02-000589-c від 02.03.2021, опублікованих 30.09.2021 10:24 встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору про закупівлю від 15.04.2021 № 178 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов’язань. Беручи до уваги вищевикладене та керуючись ст. 8 Закону України «Про Публічні закупівлі» повідомляю, що Договір про закупівлю № 178 від . 15.04.2021 року розірваний з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Додаткова Угода про розірвання Договору про закупівлю № 178 від . 15.04.2021 року оприлюднена через електронну систему закупівель. Уповноважені особи КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 3» зобов’язуються здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, та вжити заходів щодо не допущення в подальшому порушень норм законодавства при внесенні змін до тендерної документації, уважно ставитися до її змісту та своєчасно та у відповідності до чинного законодавства України оприлюднювати перелік змін через систему електронних закупівель. Додаток: Додаткова Угода № 2 від 5 жовтня 2021 року про розірвання Договору про закупівлю № 178 від . 15.04.2021 року Уповноважена особа __________ Мозговий О.П.
Дата публікації звіту: 06.10.2021 08:25

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 11.10.2021 12:59

Запити/Пояснення