-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Завершена
3 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер:
de03141a10984cd5b6fdfba9501d2f57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-13-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.08.2021 00:00
Період моніторингу:
13.08.2021 15:43 - 08.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
11.08.2021 № 419
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 11.08.2021 № 419
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-03.02.000041-а 02.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Житлово-комунальний сервіс «Хмельницький» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 01.03.2021 № 1/3121, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСНАБ 2014» (далі - ТОВ «УКРСНАБ 2014»), протокольне рішення тендерного комітету від 18.03.2021 № 2/3121, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 07.04.2021 № 37/21, укладений між Замовником та ТОВ «УКРСНАБ 2014», пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.09.2021 12:22 - 11.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
07.09.2021 12:22
Запити/Пояснення
Номер:
c4fe285a59b34a94ba4a9d94863de917
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
16.08.2021 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-000041-a ) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6bc0486d5e8d404f8bab49346ca9726d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.08.2021 22:51
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-000041-a), надаємо відповідні пояснення:
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Специфіка роботи підприємства обумовлюється тривалою відсутність капітального ремонту будинків, що змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Значну частину будинків, які перебувають на обслуговуванні підприємства, було введено в експлуатацію до 1917 року, а саме 541 будинок з 793-ох. Таким чином, підприємство вимушено обслуговувати будинки ветхого та аварійного фонду, на мережах яких трапляються аварійні ситуації, ліквідація яких є основною діяльністю підприємства. Враховуючи зазначене та різноманітність багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі.
При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Повторна процедура закупівлі не є вірним рішенням, оскільки потребую певного часу для її проведення, а ліквідація аварійної ситуації потребую негайного вирішення. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики. Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені обставини були зазначені у відповідні тендерній документації п. 4.3. розділу 1 та п. 2 розділу 5.
При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі враховувались аналіз цін на рику та умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією (строк поставки – 5 (п’ять) годин; умови розрахунків - протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки відповідної партії Товару; обов’язок учасника забезпечити мінімальну кількість обсягу товару на складі; наявність складських приміщень). Вищезазначені умови є об’єктивною необхідністю, які гуртуються на негативному досвіді підприємства, пов’язаному із неможливістю підприємства ліквідувати наслідки аварійних ситуацій у житлових багатоквартирних будинках, через несвоєчасне постачання товарів.
Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Хмельницький» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). КП «ЖКС «Хмельницький» з 2015 року не отримує коштів ні з місцевого, а ні з державного бюджету.
Номер:
710a9402d0634e9586e45db41ceb3386
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
17.08.2021 08:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-000041-a ) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f1824307042940e6ba5da231add44dc7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.08.2021 22:52
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної апаратури для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-000041-a), надаємо відповідні пояснення:
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Специфіка роботи підприємства обумовлюється тривалою відсутність капітального ремонту будинків, що змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Значну частину будинків, які перебувають на обслуговуванні підприємства, було введено в експлуатацію до 1917 року, а саме 541 будинок з 793-ох. Таким чином, підприємство вимушено обслуговувати будинки ветхого та аварійного фонду, на мережах яких трапляються аварійні ситуації, ліквідація яких є основною діяльністю підприємства. Враховуючи зазначене та різноманітність багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі.
При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Повторна процедура закупівлі не є вірним рішенням, оскільки потребую певного часу для її проведення, а ліквідація аварійної ситуації потребую негайного вирішення. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики. Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені обставини були зазначені у відповідні тендерній документації п. 4.3. розділу 1 та п. 2 розділу 5.
При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі враховувались аналіз цін на рику та умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією (строк поставки – 5 (п’ять) годин; умови розрахунків - протягом 90 (дев’яносто) робочих днів з дати поставки відповідної партії Товару; обов’язок учасника забезпечити мінімальну кількість обсягу товару на складі; наявність складських приміщень). Вищезазначені умови є об’єктивною необхідністю, які гуртуються на негативному досвіді підприємства, пов’язаному із неможливістю підприємства ліквідувати наслідки аварійних ситуацій у житлових багатоквартирних будинках, через несвоєчасне постачання товарів.
Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Хмельницький» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). КП «ЖКС «Хмельницький» з 2015 року не отримує коштів ні з місцевого, а ні з державного бюджету.