-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво спортивного двадцятип’ятиметрового басейну по вул. Степана Бандери, № 1А в м. Хуст Закарпатської області. Коригування
Інформація відповідно до п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
142 031 071.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 710 155.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 710 155.36 UAH
Номер:
446e533b07814cacbcb5f6d50fdc12fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-10-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2021 00:00
Період моніторингу:
10.11.2021 16:23 - 02.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-03-01-002718-c 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «РОМБ+», ПП «Карпат-Буд» та ТОВ «Будівельна компанія «МВ ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол засідання тендерного комітету від 01.03.2021
№ 1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «РОМБ+» (далі – ПП «РОМБ+»), приватного підприємства «Карпат-Буд», (далі – ПП «Карпат-Буд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «МВ ГРУП» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «МВ ГРУП»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 24.03.2021 № 2, від 30.03.2021 № 3, від 05.04.2021 № 5, повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2021, договір підряду від 13.05.2021 № 100, додаткові угоди від 02.08.2021 № 1, від 09.08.2021 № 2, від 09.09.2021 № 3, від 27.10.2021 № 4, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 17.11.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 28.04.2021 № 9438-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
03.12.2021 17:02 - 09.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2021 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
95a2321ef046423fb88da2c9bcc85c29
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2021 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва спортивного двадцятип’ятиметрового басейну по вул. Степана Бандери, № 1А в м. Хуст Закарпатської області. Коригування (код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-002718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4c32898cc27347fab76527e068905f52
Назва:
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
17.11.2021 16:56
Опис:
Відповідно до запиту Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 12.11.2021, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне:
1. Щодо визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (перелік видів робіт) складені відповідно до норм чинного законодавства, визначались на основі проєкто-кошторисної документації, затвердженої в установленому порядку та зазначені в Технічному завданні (Додаток 3 до ТД). Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась відповідно до переліку робіт, зазначених в технічному (Додаток 3 до ТД), розрахована на основі зведеного кошторисного розрахунку затвердженого рішенням виконавчого комітету Хустської міської ради № 98 від 01.03.21 року та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розмір бюджетного призначення визначено на підставі рішень сесії Хустської міської ради № 58 від 29.01.21 року, № 153 від 31.03.2021 року, № 418 від 30.07.2021 року, № 481 від 20.10.2021 року.
2. Замовник надає посилання на сторінку власного веб-сайту як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – http://hust.osv.org.ua/finansova-zvitnist-11-05-18-01-07-2019/
Разом з тим, зауважуємо, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює всю необхідну інформацію про закупівлю, яка в тому числі включає в себе і розмір бюджетного призначення (очікувану вартість предмета закупівлі), і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
3. Що стосується інформації щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю зазначаємо наступне.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 1-К від 13.05.20 року щодо розподілу обов’язків між членами комітету (додається) розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики здійснює секретар тендерного комітету. Склад тендерного комітету затверджений наказом управління освіти, релігій та у справах національностей № 59 від 13.05.20 року (додається).