• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Згідно з технічними специфікаціями

Завершена

19 552 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 20 315.00 UAH
Номер: 9316ebcdfba14897b48f23f832cbd94c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-31-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.09.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 08.09.2021 12:55 - 30.09.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.09.2021 № 550 Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.09.2021 №550 Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-01-011681-a від 01.03.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.03.2021 №18 (далі – тендерна документація); по Лоту №1 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина - 95578 м/п; тротуари - 139058 м.кв.; газони - 265875 м.кв» тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-ІФ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЛуцькТерКомСервіс», Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «Луцькспецкомунтранс», повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2021, договір про закупівлю від 01.06.2021 №548; по Лоту №2 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина - 69132 м/п; тротуари - 350312 м.кв.; газони - 226696 м.кв» тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-ІФ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЛуцькТерКомСервіс», повідомлення про намір укласти договір від 30.04.2021, договір про закупівлю від 11.05.2021 №444. Моніторинг проведено в частині, що не була предметом розгляду скарги органом оскарження. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків RISK-1-12, RISK-2-15 не підтверджено.
Період усунення порушень: 23.09.2021 16:12 - 29.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 23.09.2021 16:12

Запити/Пояснення