-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
закупка вугілля для потреб навчальних закладів
Торги відмінено
388 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 944.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 944.00 UAH
Номер:
a75ea7aed04c4e64bfdd1afe43d3b866
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-08-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2022 00:00
Період моніторингу:
08.08.2022 16:58 - 30.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2022 Одеса № 202
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.08.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2022 № 202
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
8. UA-2021-03-01-006269-a 01.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 2 статті 24 Закону та пункту 3 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження встановлено порушення вимог аналізу питання вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Стрюківської сільської ради Миколаївського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.03.2021(далі – ТД), ТД зі змінами, затвердженими рішеннями б/д б/н, від 24.03.2021 та від 13.04.2021, роз’яснення щодо тендерної документації від 09.03.2021, тендерні пропозиції приватного підприємства «Енергозахід», товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельна паливна компанія «Облпаливо», товариства з обмеженою відповідальністю «Енерго системи» (далі – ТОВ «Енерго системи»), протоколи від 05.05.2021 № 3, від 10.05.2021 № 4, від 14.05.2021 № 5, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.04.2021 № 7593-р/пк-пз та від 04.06.2021 № 12587-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 12.08.2022 № 6, пояснення та документи, отримані 15.08.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих питань, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону.
Водночас відповідно до пункту 3 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі – протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником внесені зміни до ТД, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції 03.03.2021 о 09:25, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, чим не дотримано вимоги частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження встановлено наступне.
Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2021 № 12587-р/пк-пз (далі – Рішення) Замовника зобов'язано скасувати рішення про визначення
ТОВ «Енерго системи» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Однак, станом на дату прийняття рішення про початок моніторингу цієї процедури закупівлі (08.08.2022) в електронній системі закупівель була відсутня інформація щодо виконання Замовником Рішення .
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 10.08.2022 щодо невиконання вказаного Рішення Замовник 15.08.2022 надав пояснення, згідно з якими Рішення не було виконано з технічних причин.
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Замовником 12.08.2022 скасовано рішення про визначення переможцем ТОВ «Енерго системи».
Враховуючи зазначене, Замовником на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону виконано Рішення з порушенням встановленого строку.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 12.08.2022 оприлюднено інформацію про відміну тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.08.2022 № 6.
Період усунення порушень:
16.08.2022 14:44 - 31.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.08.2022 14:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення згідно висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби від 16 серпня 2022 року до процедури закупівлі: UA-2021-03-01-006269-a
Дата публікації звіту:
17.08.2022 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
6146f8e7e9734bfb8d5de3ea0b8f5c39
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
10.08.2022 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2021 № 12587-р/пк-пз щодо скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ») переможцем процедури закупівлі?
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
3.Відповідно до частини двадцять третьої статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Чи оскаржував Замовник у судовому порядку Рішення протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель? У разі оскарження зазначеного рішення просимо надати номер справи.
4. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі у строк, передбачений частиною шостою статті 33 Закону?
Відповідно до частини шостою статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
5. У разі укладення договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі просимо надати такий укладений договір та пояснити, чому Замовником не оприлюднено договір про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення?
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
6. У разі неукладення договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі просимо надати пояснення, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГО СИСТЕМИ» відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону у зв’язку із тим, що переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений Законом?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d86d144262364121881762a498f5a3de
Назва:
ПОЯСНЕННЯ від 15.08.2022р. на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2022-08-08-000085
Дата опублікування:
15.08.2022 12:44
Опис:
ПОЯСНЕННЯ від 15.08.2022р. на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2022-08-08-000085 закупівлі UA-2021-03-01-006269-a викладено у доданому файлі.