-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров’яче питне пастеризоване 2,6%)
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
1709cd32ecec4c89ae358fe42bc06aff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-30-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2021 00:00
Період моніторингу:
30.06.2021 17:31 - 22.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2021 №396
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2021 №396
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10. UA-2021-03-01-004308-a 01.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області (далі – замовник) на 2021 рік, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01 березня 2021 року №164, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 15 березня 2021 року №87, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16 березня 2021 року, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 15 березня 2021 року №1, від 24 червня 2021 року №2 та пояснення від 14 липня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.07.2021 16:30 - 22.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2021 16:30
Запити/Пояснення
Номер:
2a7a46e08c1748698f22ca38d07e1afd
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
09.07.2021 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі молока та вершків (молоко коров’яче питне пастеризоване 2,6%) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-01-004308-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином вимагалось під час проведення переговорів з учасником процедури закупівлі подання інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону?
На підтвердження вказаної інформації надати відповідні документи (перелік вимог, підтверджуючі документи учасника), які визначені під час проведення переговорів з учасником щодо відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону.
3. З яких підстав укладено додаткову угоду від 24 червня 2021 року №2 до договору про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 15 березня 2021 року №87, якою збільшено ціну за одиницю товару та зазначити обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
3ca12f03cca142649aa2f071448bf430
Назва:
Надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
14.07.2021 08:48
Опис:
На запит пояснень повідомляю наступне.
1. Посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі на офіційному сайті замовника – http://osvita-kp.gov.ua/index.php/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia/54-zakupivli-obhruntuvannia/4088-milk
Предметом закупівлі є молоко з наступними технічними та якісними характеристиками:
• Молоко коров’яче питне пастеризоване.
• Жирність не менше ніж 2,6%.
• Фасоване у поліетиленові пакети не менше ніж 0,9 кг. Упаковка повинна бути герметично запакована, мати високу механічну міцність, при контакті з продуктом не виділяти шкідливих для здоров’я людини речовин.
• Кількість товару – 140 000 кг.
• Продукція лише вітчизняного виробника.
• Товар відповідає ДСТУ 2661-20-10.
• Транспортування особливо швидкопсувних продуктів, які не підлягають зберіганню без холоду (не вище +6 град.) має здійснюватися в охолоджувальному або ізотермічному транспорті із забезпеченням відповідного температурного режиму. Транспортні засоби повинні бути чисті та продезінфіковані.
• Водії цих транспортних засобів, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні бути забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями).
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275. А саме, було визначено потребу в товарах (номенклатура та кількісні показники) для забезпечення діяльності замовника, які були здійснені у минулому році, враховуючи норми споживання даних видів продуктів на поточний навчальний рік.
Очікувана вартість була визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю (середньоринкову ціну на дані продукти в області (за 1 л., в грн.) на кількість товару, що розраховується (планові показники (в л.) згідно з нормами) за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц – очікувана вартість;
Цод – очікувана ціна за одиницю товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується.
Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням запланованих поточних видатків замовника в межах виділених на момент укладення договору кошторисних призначень.
2. Згідно з п. 1 ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» після того, як було двічі відмінено відкриті торги через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених цим Законом, уповноваженою особою було прийнято рішення про оголошення переговорної процедури закупівлі за предметом закупівлі без змін якісних, технічних та кількісних характеристик. Єдиним учасником попередньо оголошених відкритих торгів було ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНЬКОВЕЦЬКИЙ СИРЗАВОД".
З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, було проведено моніторинг потенційних постачальників, які могли постачати молоко коров’яче пастеризоване належної якості у ЗДО міста, та направлено їм запрошення на переговори, які відбудуться 01.03.2021 р. Було направлено 5 запрошень: ТзОВ «Віньковецький сирзавод», ПП «Дживальдіс», ТзОВ "Радивилівмолоко", ФОП Батурко Олександру Анатолійовичу та ФОП Камінському Вячеславу Віталійовичу. До участі отримано 3 пропозиції – від ФОП Батурко Олександра Анатолійовича, ФОП Камінського Вячеслава Віталійовича та ТОВ «Віньковецький сирзавод» (скан-копії додаються). За результатами переговорів найбільш економічно-вигідною була пропозиція ТОВ «Віньковецький сирзавод».
На виконання норм ч.3 ст. 40 Закону під час переговорів з ТОВ «Віньковецький сирзавод» уповноважена особа вимагала надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч.1 ст.17 цього Закону. ТОВ надало Довідку МВСУ від 11.02.2021 серії ІІА №2357587 та довідку ГУ ДПСУ в Хмельницькій області від 01.03.2021 р. № 235 (скан-копії додаються).
01.03.2021 р. уповноваженою особою прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури з ТОВ «Віньковецький сирзавод», згідно з Протоколом від 01.03.2021 р. №164, який завантажено в електронну систему.
3. 07.06.2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Віньковецький сирзавод» звернулося до Управління освіти і науки Кам`янець-Подільської міської ради з листом з проханням підняти ціну за одиницю товару у зв’язку із підвищення закупівельних цін на молоко, допоміжні витратні матеріали, тару і упаковку, яке досягло в окремих випадках 10-20 %. При цьому, прохання Постачальника відповідає вимогам п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» – збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, – не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю.
На підтвердження обґрунтування пропозиції збільшення ціни, Постачальником було надано Експертний Висновок Хмельницької Торгово-промислової палати від 02.06.2021 р. № Ц-28 (далі Висновок), що підтверджує коливання ціни такого товару на ринку. Враховуючи позиції МЕРТУ та позиції Верховного Суду України, що перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку та їх зміст, не є вичерпним, Замовник взяв до уваги наданий Висновок. Скан-копія листа та Експертного висновку додається.
За даними Висновку середньоринкова ціна станом на момент укладення договору на молоко коров’яче пастеризоване 2,6% жирності складала 13,00 грн. за 1 л, а станом на червень місяць зросла до 21,00 грн. за 1 л. Отже, відсоток коливання склав (21,00-13,00)/13,00*100%= 61,54%.
Окрім того, зростання ціни на молоко коров’яче пастеризоване досліджено і у Моніторингах на соціально значущі продовольчі товари у роздрібній мережі Хмельницької області, які розміщенні на сайті Хмельницької обласної державної адміністрації.
В межах дії п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3.2 та 3.3 Договору №87 від 15.03.2021р., зважаючи на обґрунтоване підтвердження факту коливання ціни на товар, що є предметом договору, між Постачальником та Замовником була укладена додаткова угода №2 до Договору.