-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
e8a5d6af755941dab761ffa2ea2491ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-13-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.07.2021 00:00
Період моніторингу:
13.07.2021 12:31 - 04.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2021 № 228
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-03-01-004248-a 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору установлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує привести положення Договору (зі змінами внесеними додатковою угодою № 2) у відповідність до вимог законодавства України, зокрема в частині коригування ціни договору в бік зменшення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: договір підряду від 12.04.2021 № 28-кес (далі – Договір), додаткові угоди від 26.05.2021 № 1 та від 11.06.2021 № 2, пояснення та документи, отримані 20.07.2021 через електронну систему закупівель.
В ході здійснення моніторингу процедури закупівлі установлено, що за результатом проведених торгів Замовник 12.04.2021 уклав з переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Інвейбуд» (далі – ТОВ «Інвейбуд») Договір, додатками до якого є, зокрема, договірна ціна (вид договірної ціни – тверда).
Умовами розділу 13 Договору передбачено, що істотні умови Договору не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника (сторони можуть внести зміни до Договору у разі зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, а також у випадку зменшення обсягу потреби в послузі); покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі (сторони можуть внести зміни до Договору у випадку покращення якості робіт за умови, що така зміна не призведене до зміни робіт та відповідає тендерній документації в частині встановлених вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращення його якості).
Замовник 11.06.2021 додатковою угодою до Договору № 2 (з підстав зменшення обсягу робіт та покращення якості предмету закупівлі) вніс зміни до Договору, якими:
1. Зменшив обсяг потреби в роботах (без зміни ціни за одиницю) на такі найменування робіт і витрат, як: улаштування поясів в опалубці (103х0,4х0,25) на 0,103/100м3; улаштування крокв з дощок на 29,47125 м3; вогнезахист дерев’яних конструкцій на 26,1129375 м3; улаштування покрівель двосхилих із профнастилу на 14,22100 м2; цвяхи оцінковані 3,5х70 на 1549,98 шт.; цвяхи оцінковані 2х3,5 на 6384,78 шт.; прокладочна полоса на 10,8783100 м; сніготримач на 64,1 пм; контррейка на 924 м/п; вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів на 2,31 м3; вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах на 9,24/100м2; коліно 67 град на 11 шт.; заглушка наружня на 4 шт.; кронштейн жолоба ПВХ на 1,21/100 шт.; з’єднання жолоба ПВХ на 48 шт.; заглушка жолоба ПВХ на 6 шт.; улаштування карнизів чистих при кам’яних стінах, виступ до 500 мм на 0,7/100м; профнастил для підшивка на 70 м2; шурупи саморізні на 363 шт. Зазначені зміни в обсягах закуплених робіт призводять до зменшення договірної ціни на суму 674 635,36 гривень.
2. Доповнив договірну ціну додатковими (новими) найменуваннями робіт і витрат, такими як: розбирання дерев’яних мауерлатів обсягом 13,5/100м2; мурування окремих ділянок простих зовнішніх стін із цегли – 0,051/100м3; улаштування мауерлатів – 1,8825 м3; скоба будівельна К853 – 137,6/100шт.; улаштування з листової сталі дрібних елементів – 6,46/100м; планка лобова – 180 пог.м.; кутик зовнішній – 80 пм.; кутик внутрішній – 32 пм.; улаштування підшивки стель – 2,83894/100м2; софіт – 338,4634 м2; заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 1 м2 з металопластику в кам’яних стінах житлових і громадських будівель – 0,013064 100м2; дюбелі – 16 шт.; герметик сіліковоний – 0,222 л.; піна монтажна – 0,931 л.; блоки віконні – 1,3064 м2; заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металопластику у кам’яних стінах – 0,01066/100м2; блоки дверні металопластикові – 1,066 м2; улаштування карнизів чистих при кам’яних стінах, виступ карнизу до 500 мм – 0,238/100м; відвід труби – 48 шт.; муфта жолоба – 55 шт.; кут ринви – 1 шт.; гвинт-шуруп крепільний – 60 шт.
Збільшив обсяг робіт за найменуваннями робіт і витрат, таких як: розбирання покриттів з азбестоцементних плиток, черепиці на 1,79/100 м2; розбирання лат (решетування) з брусків з прозорами на 1,79/100 м2; розбирання кров зі стояками та підкосами з дощок на 1,79/100 м2; профнастил ПК-20 на 325,16 м2; силіконовий герметик (280мл) на 2 шт.; фарба спеціальна аерозольна Силиконовий герметик (280 мл) на 1 шт.; шурупи саморізні на 8 381,88 шт.; планка конькова на 9,5 пог.м.; планка карнизна на 9,5 пог.м.; улаштування лат (решетування) з прозорами із дощок і брусків з листової сталі на 16,0958/100м2; монтаж покрівельного покриття з профільного листа при висоті будівлі до 25м на 12,557/100м2; улаштування гідробарьєра на 0,9695/100м2; гідробарьєр на 106,645 м2; укладання по фермах прогонів із бруса (контррейка) на 0,74775 м3; навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів на 0,34/100м; труба водостічна 3 м на 18 м; муфти труби на 10 шт.; кріплення труби на 30 шт.; воронка D=125х105 на 7 шт.; улаштування жолобів підвісних на 0,0066/100м; жолоб L=3м на 0,066 м.
Слід зазначити, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 688 «Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013
№ 293 твердою договірною ціною є договірна ціна, визначена на основі твердого кошторису, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду.
Тверда ціна встановлюється незмінною на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем гарантій щодо виконання завдання в установлені строки за фіксовану ціну, а взаєморозрахунки за твердими договірними цінами проводяться на підставі виконаних робіт та їх вартості, визначеної в договорі.
При цьому, Замовник вніс зміни до договору, які не призвели до зміни ціни договору (в бік зменшення на 674 635,36 грн.), чим порушив вимоги пунктів 1 та 3 частини п’ятої статті 41 Закону, оскільки зменшення обсягів закупівлі (без зміни ціни на одиницю) призводить до зменшення загальної вартості договору, тоді як, покращення предмету закупівлі можливе лише за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Період усунення порушень:
30.07.2021 18:01 - 14.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2021 18:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-01-004248-a, що оприлюднений органом державного фінансового контролю в електронній системі закупівель, зокрема в частині виставлених зобов’язань щодо усунення виявлених порушень, військова частина вирішила припинити виконання зобов’язань, які встановлені згідно Додаткової угоди № 2 від 11.06.2021 року до Договору підряду № 28-кес від «12» квітня 2021 року (далі - Договір). Оскільки зобов’язання, що були передбачені за Додатковою угодою № 2 від 11.06.2021 року до Договору, не почали своє фактичне виконання, їх припинення не створює негативних обставин для жодної із Сторін зокрема та для державного бюджету, як джерела фінансування по предмету Договору в цілому. Зміни до договірної ціни та кошторисної документації, що були викладені за результатом укладання Додаткової угоди № 2 від 11.06.2021 року до Договору і, як наслідок, Додаткової угоди № 3 від 27.07.2021 року до Договору втрачають юридичну силу та повертаються в початковий стан, котрий мав місце до їх укладання.
Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, з врахуванням реальної потреби Замовника в роботах, та у зв’язку з приведенням положень Договору у відповідність до вимог законодавства України, зокрема в частині коригування ціни Договору в бік зменшення, Сторони дійшли згоди викласти пункт 2.1. Договору в новій редакції:
«2.1. Загальна вартість робіт (ціна Договору) за цим Договором є твердою та становить 1 815 645,93 грн. (один мільйон вісімсот п’ятнадцять тисяч шістсот сорок п’ять грн. 93 коп.), без ПДВ.»
Документи на підтвердження (в одному pdf-файлі):
- додаткова угода № 4 від 04.08.2021;
- договірна ціна;
- кошторисна документація.
Дата публікації звіту:
04.08.2021 21:34
Запити/Пояснення
Номер:
1e3143154fed45cdb9e49ccb8bbb1b26
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.07.2021 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-004248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні кошторисної документації, розробленої згідно внесених додатковою угодою № 2 від 11.06.2021 змін (локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, тощо).
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
024467a8ef414d80a9463f58ea7d06c7
Назва:
Документи на запит
Дата опублікування:
20.07.2021 10:58
Опис:
За результатами запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України щодо закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1:2013. Правила визначення вартості будівництва. Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-004248-a) надаємо наступні документи:
1. Дод.угода
2. Дефектний акт
3. Пояснювальна записка
4. Договірна ціна
5. Розрахунки Прямі і загальновиробничі витрати
6. Зведений кошторисний розрахунок
7. Локальний кошторис
8. Підсумкова відомість ресурсів
9. Розрахунок загальновиробничих витрат
Номер:
dc6d1a09f5114ded87272a6aef0cdda9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-14-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
14.06.2021 16:24 - 08.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.06.2021 № 180
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
(зі змінами)
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2021-03-01-004248-a 01.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 3018 Національної гвардії України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 01.03.2021 № 37, тендерні пропозиції приватного підприємства «Модена», товариства з обмеженою відповідальністю «Екоспецбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Грінвіледжбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс-трансбудсервіс», товариства з обмеженою відповідальністю «Інвейбуд» (далі – ТОВ «Інвейбуд»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 20.03.2021, до 23.03.2021, до 30.03.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 22.03.2021 № 48, від 24.03.2021 № 51, від 25.03.2021 № 52, від 26.03.2021 № 53, від 31.03.2021 № 55, повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2021, пояснення та документи, отримані 23.06.2021 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.07.2021 18:43 - 14.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2021 18:43
Запити/Пояснення
Номер:
a9a9349f17844940a9d39ff4f864b588
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.06.2021 11:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з ДСТУ Б.Д.1.1:2013. Правила визначення вартості будівництва. Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-004248-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e3a93d1a78174d4a8fd88e35c973805a
Назва:
Інформація, документи та пояснення на запит
Дата опублікування:
23.06.2021 13:28
Опис:
За результатами запиту Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Державної аудиторської служби України щодо закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1:2013. Правила визначення вартості будівництва. Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-004248-a) повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена відповідно до загального зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, затвердженого наказом командира військової частини 3018 Національної гвардії України від 12.04.2021 року № 351 та позитивного експертного звіту від 16 вересня 2020 року № 1465/е/2020 Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до кошторисної частини проектної документації на «Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина», розробленої ТОВ «ГРІН ЕНЕРДЖИ ЛТД» згідно договору № 96-КЕС від 24.07.2020 року.
Надаємо наступні підтверджувальні документи, зокрема:
- титульна сторінка кошторисної частини проектної документації на «Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина» - пояснювальна записка;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- позитивний експертний звіт від 16 вересня 2020 року № 1465/е/2020 Державного підприємства «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» щодо розгляду кошторисної частини проектної документації на «Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина»;
- договір № 96-КЕС від 24.07.2020 року з ТОВ «ГРІН ЕНЕРДЖИ ЛТД» на виготовлення кошторисної частини проектної документації на «Капітальний ремонт покрівлі овочесховища (будівля № 117) військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: Київська обл., м. Ірпінь, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Національної гвардії України в рубриці «Діяльність» підрубриці «Державні закупівлі» підрубриці «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» за посиланням https://ngu.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli//