-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охороні послуги, (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони).
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 305 днів назад
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
Номер:
67d7fe2865a340a3969a31845bb86211
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-30-000139
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2022 00:00
Період моніторингу:
21.06.2022 17:43 - 15.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
50 UA-2021-03-01-000233-b
01.03.2021 Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №8" Дніпровської міської ради
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання не відміни тендеру встановлено порушення частини першої статті 32 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, надання пояснень у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 №2939 та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відміни тендеру відповідно до вимог частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, причини не відміни тендеру, надання пояснень у випадках у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік UA-P-2021-03-01-000798-a Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №8" Дніпровської міської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, яка затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 26.02.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 19.04.2021 та 21.04.2021, протокол уповноваженої особи Замовника від 22.02.2022 № 7, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2021 № 10029-р/пк-пз та від 31.05.2021 № 12023-р/пк-пз, відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби отримана 07.07.2022.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу від 22.02.2022 № 7 уповноваженою особою Замовника прийняте рішення щодо відміни процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Проте, на момент проведення моніторингу закупівля має статус «Пропозиції розглянуті» «Наявні запитання/вимоги без відповіді».
Таким чином, на порушення частини першої статті 32 Закону № 922-VIII Замовником тендер не відмінено.
На запит про надання пояснень з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі Східним офісом Держаудитслужби отримано відповідь уповноваженої особи Замовника 07.07.2022. У відповіді уповноважена особа Замовника зазначає, що питання вирішити неможливо через відсутність технічної можливості закінчити дану закупівлю.
При цьому, до пояснень наданних уповноваженою особою Замовника не долучено їх документальне підтвердження, як це вимагалося у запиті Східного офісу Держаудитслужби 23.06.2022.
Відповідно до частини шостої Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарстваУкраїни11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020р. за № 610/34893 у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник/ЦЗО/учасник/постачальник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів, а орган оскарження та органи державного фінансового контролю - від адміністратора.
У разі якщо замовник не має змоги розмістити інформацію через авторизований електронний майданчик, який відключений від електронної системи закупівель, він повинен розмістити необхідну інформацію через інший авторизований електронний майданчик, а в разі відсутності такої можливості - через веб-портал.
Отже, надані пояснення уповноваженої особи Замовника 07.07.2022 не спростовують факту встановленого порушення частини першої статті 32 Закону № 922-VIII Замовником, а саме не відміни тендеру.
Період усунення порушень:
11.07.2022 18:44 - 26.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2022 18:44
Запити/Пояснення
Номер:
63a4241e1aa8438c837b942f3fd1596e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.06.2022 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охороних послуг, ДК 021:2015 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони, (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-000233-b), яку проведено комунальним некомерційним підприємством "Міська клінічна лікарня №8" Дніпровської міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Крім цього, відповідно до частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Моніторингом установлено, що на момент проведення моніторингу строк розгляду тендерних пропозицій минув, рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі та інформація про укладення договору, відміни торгів в електронній системі закупівлі відсутні.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення щодо причини порушення строку, визначеного частиною десятою статті 29 Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції/пропозиції учасника процедури закупівлі ПП "Охоронно -Детективна Агенцiя "Цитадель.
Крім цього, просимо надати інформацію про укладення/не укладення договору за зазначеною закупівлею.
Також, просимо пояснити законодавчо визначені причини не відміни тендеру, тоді як відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
d37e84149c6649be9643d476a23bf29a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2022 11:23
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень стосовно проведення процедури закупівлі охоронних послуг згідно ДК 021:2015 -79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (Інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-01-000233-b), яку проведено КНП «МКЛ №8» ДМР повідомляємо, що закладом була запланована та опублікована 01.03.2021 року закупівля послуг охорони (фізичної охорони). На аукціон по даній закупівлі вийшло 4 Учасника. Переможцем процедури було визначено Учасника ПП «Охоронно - детективна агенція «Цитадель», як Учасника з найнижчою ціною пропозиції. Але тендерним комітетом не була врахована відсутність певних документів у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «Охоронно - детективна агенція «Цитадель», а саме Учасником не надано у складі тендерної пропозиції:
- Довідку у довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, а саме спеціальних засобів індивідуального захисту та самооборони, засобів зв’язку, мобільних радіостанцій тощо
- форму передбачену тендерною документацією «Інформація про учасника»
- Неналежним чином завірені документи(підпис, печатка тощо)
- Накладено КЕП особи, документи на право підпису якої відсутні у складі тендерної пропозиції тощо.
Після оприлюднення протоколу про визначення переможця, Приватним підприємством «Скорпіон Безпека» було надано скаргу про неправомірність визначення переможцем ПП «Охоронно - детективна агенція «Цитадель» з вказанням вищезазначених причин. Однак, скарга була опублікована 57 разів, що технічно унеможливило тендерному комітету надати відповідь та приступити до розгляду наступної пропозиції. Таким чином, в зв’язку із відсутністю подальших дій Замовника, Приватним підприємством «Скорпіон Безпека» було подано скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з вимогою скасувати рішення Замовника стосовно визначення переможцем ПП «Охоронно - детективна агенція «Цитадель». Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов'язала Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №8" Дніпровської міської ради скасувати рішення про визначення приватного підприємства "Охоронно - Детективна Агенцiя "Цитадель" переможцем за процедурою закупівлі — "Охороні послуги, (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 79713000-5 "Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-01-000233-b.
Замовником було оприлюднено рішення Постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та Протокол про відміну процедури закупівлі в зв’язку зі змінами в структурі закладу та перенаправленням коштів на інші заходи, було прийнято рішення про скасування процедури закупівлі, згідно частинні статті 32 Закону, а саме: відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
На даний час процедура є активною через те що скасувати її не має технічної можливості. Уповноважена особа неодноразово зверталась то технічної служби підтримки майданчику Є-тендер,а також зверталась по допомогу до Департаменту аудиту та контролю Дніпровської міської ради, але питання вирішити неможливо через відсутність саме технічної можливості закінчити дану закупівлю.
Уповноважена особа Анжеліка ТУРКЕНИЧ